Daar let ik sowieso niet echt opquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik heb niet gelezen wat jij qua buik lekker vindt bij een vrouw
Zie je wel dat ik zwanger lijk.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik weet wat je bedoelt hoor , want ik heb hem zien zitten
ik ookquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zie je wel dat ik zwanger lijk.![]()
Maar serieus, ik ben gewoon niet zo van buikjes bij mannen. Vind vollere vrouwen ook mooier dan vollere mannen.
Pics or it did not happenquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Das niet waar.ik heb wel buikje maar niemand geloofd mij.
Heb jij serieus dan een buikje ?quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:23 schreef Tegan het volgende:
Idd, buikje mag, als hij maar niet groter is dan die van mij. Maarja, voor alles geldt, dat als je heel leuk bent dat het niet uitmaakt.
Waar let je dan wel op?quote:
Venco is wel slank hoorquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:31 schreef mrbox het volgende:
[..]
Heb jij serieus dan een buikje ?Wat een openbaringen vandaag hier, jij Venco en Ripley zijn ineens niet meer slank
Jij vindt vrouwen sowieso mooier dan mannen.quote:
quote:
kleine buikjes zijn oke!quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Venco is wel slank hoor
Alleen heeft ze een klein buikje .. niks mis mee
quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Venco is wel slank hoor
Dat ligt aan je defenitie van slank.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:31 schreef mrbox het volgende:
[..]
Heb jij serieus dan een buikje ?Wat een openbaringen vandaag hier, jij Venco en Ripley zijn ineens niet meer slank
quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij vindt vrouwen sowieso mooier dan mannen.
Is het weer koppeltijd?quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vencodark en djayzz...
Leuk stel toch?
Geen ideequote:
quote:
Ze zijn vorige week in het geheim getrouwd. Ik wist beslag te leggen op de foto's. Groothoeklens.quote:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ze zijn vorige week in het geheim getrouwd. Ik wist beslag te leggen op de foto's. Groothoeklens.
het overkomt me de laatste tijd wel vakerquote:
Alleen treinen worden gekoppeld.quote:
Ohquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ze zijn vorige week in het geheim getrouwd. Ik wist beslag te leggen op de foto's. Groothoeklens.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Venco is wel slank hoor
mooi gezegdquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:36 schreef mrbox het volgende:
[..]geen enkele vrouw is perfect
zeker niet als je het oordeel aan haarzelf overlaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |