Gast, ik heb vrijwel alle continenten al gezien. Daarnaast ben ik in Nederland geboven. En als ik naar Turkije ga, ga ik zeker niet naar Alanya of welk ander vreselijk met Hollanders overspoelde bad oord. Dan zoek ik het toch liever ergens anders. Maar die plekken ga ik hier niet opnoemen, voordat lompe gasten als jij het ook ontdekken.quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:33 schreef LockonStratos het volgende:
Tevens moet jij niet klagen want jij gaat nog de rest van je leven naar alanya, of in welk geitendorp jij ook verwekt bent
Ik zie genoeg WO'ers die ook gewoon naar die plaatsen gaan, zal wel alleen op HBO status krijgen als je zulke dingen niet doetquote:Op woensdag 17 juni 2009 18:36 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Klopt, doe HBOMaar daar gaat dit topic niet over. Of wel?
Zoals ik al aanhaalde, op je 15/16e is het natuurlijk prima. Maar sommige mensen gaan er echt van hun 15-24e heen. Achtereen volgens naar Mallorca - Lloret en Chersonissos, is toch om te huilen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:36 schreef Penisbaard het volgende:
Sowieso, mensen die naar dat soort pauperplaatsen gaan
Sinds wanneer vergaar je status als je niet naar die lompe boeren badplaatsen gaat?quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:37 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik zie genoeg WO'ers die ook gewoon naar die plaatsen gaan, zal wel alleen op HBO status krijgen als je zulke dingen niet doet
Jij bent stoerquote:Op woensdag 17 juni 2009 18:37 schreef Svenmaar het volgende:
Ja en? laat ze lekker hun gang gaan met je dikke turkse varkenskopf
Jij zegt dat het paupers zijn als je op die leeftijd nog naar die strandplaatsen gaat.quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:38 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Sinds wanneer vergaar je status als je niet naar die lompe boeren badplaatsen gaat?
Wereldreizigerquote:Op woensdag 17 juni 2009 18:35 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Gast, ik heb vrijwel alle continenten al gezien. Daarnaast ben ik in Nederland geboven. En als ik naar Turkije ga, ga ik zeker niet naar Alanya of welk ander vreselijk met Hollanders overspoelde bad oord. Dan zoek ik het toch liever ergens anders. Maar die plekken ga ik hier niet opnoemen, voordat lompe gasten als jij het ook ontdekken.
Zijn het ook! Maar wat heeft dat met de status van mensen die zich niet aan dit wangedrag schuldig maken te maken?quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:39 schreef Seam het volgende:
[..]
Jij zegt dat het paupers zijn als je op die leeftijd nog naar die strandplaatsen gaat.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:40 schreef banaantjeEE het volgende:
Amai, jij bent zo stoer, want je doet wereldreizen en zij niet.
In je OP staat een drogreden dat jij ontwikkeld bent omdat je niet naar zulke plaatsen gaatquote:Op woensdag 17 juni 2009 18:40 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Zijn het ook! Maar wat heeft dat met de status van mensen die zich niet aan dit wangedrag schuldig maken te maken?
Ja. Is goed. Uitgehuild?quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:42 schreef Seam het volgende:
[..]
In je OP staat een drogreden dat jij ontwikkeld bent omdat je niet naar zulke plaatsen gaat
Nee ik ben een beetje depressief omdat ik een biopt op de OK vandaag had verneuktquote:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:32 schreef DurumDoner het volgende:
Dan ben je toch diep gezonken hoor.
Ja zeker, je moet er een x geweest zijn. Zodoende heb ik ook in Lloret en Blanes gezeten, op mijn 16e. Maar als ik hoor dat mensen er op hun 24e nog heen gaan met Beachmasters of Gogo tours krijg ik toch wel een beetje medelijden met ze. Waar hun enigszins ontwikkelde leeftijdsgenoten (waaronder ik) de wereld rondreizen en diverse continenten bezoeken, staan hun met hun mbo-matties zich te goed te doen aan koude patat van Fred Friet of Patje Patatje.
Erg jammer.
Vriendelijke groet
Durum.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:39 schreef Juicyhil het volgende:
Sowieso, op vakantie naar Chersonisos, Lloert e.d. gaan.
Kom op he, stelletje tyfusguido`s daar.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:45 schreef afcajos het volgende:
[..]
Voornamelijk omdat dronken wijven te regelen en omdat het bier 50 cent is.
Zie je wel, de spanjaarden vinden het ook patat.quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:45 schreef Mindstate het volgende:
Patje Patatje was echt niet te eten man, beter haal je Escalopas Con Patatas met Zumo de Naranjas bij een gek spaans midgetvrouwtje
Net zo ergquote:Op woensdag 17 juni 2009 18:45 schreef afcajos het volgende:
Ik ben nu 22 en dit jaar gaan we naar Sunny Beach @ BulgarijeMet zijn 8en. Voornamelijk omdat dronken wijven te regelen en omdat het bier 50 cent is.
We hebben het hier over jos hé, precies het figuur waar TS het over heeft, alleen dat kwartje duurt nog wel even voordat het valt.quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:48 schreef karoltje het volgende:
[..]
Net zo erg. Of nee....erger! Want nog gierig ook!
Helegaar niet. Niet dat ik er eerder ben geweest, maar volgens mij is sunny beach niet zoeen pauperoord als lloret enz... Het is nog niet masaal ontdekt door de westerlingen, en er gaan nog niet zoveel Nederlanders heen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:48 schreef karoltje het volgende:
[..]
Net zo erg. Of nee....erger! Want nog gierig ook!
Dat zijn ook weer non-argumenten, jij doet allerlei aannamens over mensen zonder ze te kennen, je plaatst jezelf op een voetstuk, laat je laagdunkend uit over mensen met een lager opleidings niveauquote:
Jij bent ook pas 16, dan mag dat. Laat je maar eens lekker ontmaagden door zoen sletje! Je verdient het!!!quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:49 schreef Bredewout92 het volgende:
Ik ga er deze vakantie ook heen met mijn matties chicks hosselen
laatdunkendquote:Op woensdag 17 juni 2009 18:50 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Dat zijn ook weer non-argumenten, jij doet allerlei aannamens over mensen zonder ze te kennen, je plaatst jezelf op een voetstuk, laat je laagdunkend uit over mensen met een lager opleidings niveauterwijl je zelf ook maar HBO doet.......
Je steelt mijn commentquote:Op woensdag 17 juni 2009 18:36 schreef Penisbaard het volgende:
Sowieso, mensen die naar dat soort pauperplaatsen gaan
Niks mooiers dan zon, zee, strand, bier en je na je eerste keer laten testen op een SOA bij terugkomst in NLquote:Op woensdag 17 juni 2009 18:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jij bent ook pas 16, dan mag dat. Laat je maar eens lekker ontmaagden door zoen sletje! Je verdient het!!!
Pics or it didn't happen!quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:53 schreef de_boswachter het volgende:
Ik had een keer een hele bus chicks gedrogeert in Salou en deze verdeelt onder mijn matties.
Volgens mij hebben ze 's morgens het hotel moeten stutten, man man man wat een feest!!!
Ik wist dat je van dikkertjes hield, maar das wel erg grofquote:Op woensdag 17 juni 2009 18:53 schreef de_boswachter het volgende:
Ik had een keer een hele bus chicks gedrogeert in Salou en deze verdeelt onder mijn matties.
Volgens mij hebben ze 's morgens het hotel moeten stutten, man man man wat een feest!!!
Ik moest heel hard lachen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:49 schreef de_boswachter het volgende:
Beachmasters en GoGo Tours, de scheurbuik van de 21ste eeuw!!
Dat 'mbo-matties' was uiteraard sarcasme. Dat jij dat niet inziet zegt genoeg over jou opleidings niveau!quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:50 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Dat zijn ook weer non-argumenten, jij doet allerlei aannamens over mensen zonder ze te kennen, je plaatst jezelf op een voetstuk, laat je laagdunkend uit over mensen met een lager opleidings niveauterwijl je zelf ook maar HBO doet.......
quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:06 schreef guapo het volgende:
Gaan die jonge paupers nog steeds naar die diareeplaatsjes als Kalelja, Salau, Joret en Majorka dan?![]()
Echte bazen gaan naar Puerto Banus in Marbella.
Mag ik verdomme meepraten in mijn eigen topic?quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:09 schreef Siniti het volgende:
Zo krijg ik mijn eigen topic ook wel vol als ik er zelf 50 keer in post
Dit is geen meepraten meer maar je eigen topic volspammenquote:Op woensdag 17 juni 2009 19:10 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Mag ik verdomme meepraten in mijn eigen topic?
Tokkie-communities? Dan moet je echt eens een kijkje gaan nemen in Benidorm of Torremolinos. Daar zitten echt zwermen van Tokkie-gezinnen, je kent ze wel.quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:07 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Niks mis met spanje hoor. Valencia, Zaragoza, Sevilla, Madrid, erg toffe steden allemaal. Gaat meer om idd die tokkie-communities.
Volgens mij reageer ik 9 van de 10 x op iemand die het daadwerkelijk tegen mij heeft.quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:11 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dit is geen meepraten meer maar je eigen topic volspammen
Dat is slechts relatief.quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:15 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Volgens mij reageer ik 9 van de 10 x op iemand die het daadwerkelijk tegen mij heeft.
Friesland is bijna een zelfstandig land. Bijna.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:03 schreef Heathen. het volgende:
TS, een enkel bezoekje aan mijn prachtland en je had die andere wereldreizen niet meer hoeven te doen.
Nederlanders zeggen frietquote:Op woensdag 17 juni 2009 18:39 schreef Bob-B het volgende:
Het is patat!
quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:19 schreef D. het volgende:
[..]
Nederlanders beneden de rivieren, ook wel verkapte Belgen genoemd, zeggen friet
Ben er afgelopen jaar geweest. Foto in mijn fobo is er gemaakt. Veel maffia, ik ga er igg niet meer naartoe. Ga dit jaar net als 2 jaar geleden weer naar Alanya.quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:50 schreef afcajos het volgende:
[..]
Helegaar niet. Niet dat ik er eerder ben geweest, maar volgens mij is sunny beach niet zoeen pauperoord als lloret enz... Het is nog niet masaal ontdekt door de westerlingen, en er gaan nog niet zoveel Nederlanders heen.
Ik kan het natuurlijk mis hebben, in dat geval wordt het kansloos 16 jarige Nederlandse breezers regelen in de hollandse apres ski bar.
Ik ben er nog nooit geweestquote:Op woensdag 17 juni 2009 18:32 schreef DurumDoner het volgende:
Ja zeker, je moet er een x geweest zijn.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:26 schreef damsco het volgende:
[..]
Ben er afgelopen jaar geweest. Foto in mijn fobo is er gemaakt. Veel maffia, ik ga er igg niet meer naartoe. Ga dit jaar net als 2 jaar geleden weer naar Alanya.![]()
![]()
Geloof me, Bulgarije wil je niet naar toe. Miami daarentegenquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:32 schreef Ritmo het volgende:
Llorret en Callella is wel triest ja, maar Kreta of Rhodos is nog best leuk hoor. Maar goed, liever wat verder naar b.v. Bulgarije.
Of nog beter: MIAMI BITCH!![]()
![]()
Ik had wat problemen daar. Je moet igg niet tof doen tegen die gasten zoals ik deed. Dan kun je rennenquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:36 schreef afcajos het volgende:
[..]
Hmm maffia?ach die laten 8 losgeslagen zatlappen uit Nederland vast wel met rust.
Mwoah tis wel aardig als je een keer wat minder geld hebt. M'n mooiste vakantie was toch wel Aruba trouwens.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:36 schreef damsco het volgende:
[..]
Geloof me, Bulgarije wil je niet naar toe. Miami daarentegen![]()
![]()
Ik heb hier geen woorden voor. Ik heb een tijd lang nagedacht over wat ik zou moeten schrijven, maar ik kom er gewoon niet uit.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:42 schreef swollywood het volgende:
Ik ben op mijn 30e ook nog met Beachmasters naar Chersonissos geweest.
Ben een jaar later weer geweest met Suntravel en was toen geen hol aan.
Met Beachmasters een toptijd gehad daar!
Het houdt je igg jongquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:46 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik heb hier geen woorden voor. Ik heb een tijd lang nagedacht over wat ik zou moeten schrijven, maar ik kom er gewoon niet uit.
Zeg mij alstublieft dat dit niet waar is.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:42 schreef swollywood het volgende:
... Ik kan maar beter niks zeggen, anders is heul je vakantie verpestquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:36 schreef afcajos het volgende:
[..]
Hmm maffia?ach die laten 8 losgeslagen zatlappen uit Nederland vast wel met rust.
Ben jij niet diegene die vindt dat iedereen lekker moet doen wat ie zelf wil etc?quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:46 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik heb hier geen woorden voor. Ik heb een tijd lang nagedacht over wat ik zou moeten schrijven, maar ik kom er gewoon niet uit.
Zo'n kerel uit ons appartement was zelfs met een pistool bedreigd en beroofd. Wou die aangifte doen bij de politie (voor de verzekering, anders keert die niks uit) wouden ze dat niet doen. Zeiden ze elke dag; kom morgen maar terug. Net zolang totdat hij terug naar Nederland moestquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:58 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
... Ik kan maar beter niks zeggen, anders is heul je vakantie verpest
quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:01 schreef TheOneAndOnly het volgende:
moehahaha allemaal van die jankende fokkers hier die weer gewoon standaard op de camping in renesse thuis achter hun PC zitten.....
Tot op zekere hoogte. Dit gaat te ver.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:58 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ben jij niet diegene die vindt dat iedereen lekker moet doen wat ie zelf wil etc?
En dat bepaal jij?quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:04 schreef Siniti het volgende:
[..]
Tot op zekere hoogte. Dit gaat te ver.
Nee. Dit gaat te ver. Ik kan zelfs jouw muzieksmaak tolereren, maar dit niet.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:05 schreef Ritmo het volgende:
[..]
En dat bepaal jij?Elk weekend op FOK! achter je PCtje zitten rukken, dát gaat te ver. Niet dat ik zelf overigens op m'n 30e met BM op vakantie verwacht te gaan, dat deed ik na m'n 22e al niet meer.
Maar toch, je bent hypocriet bezig.
Oke dan doe ik mijn verhaal ook;quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:59 schreef damsco het volgende:
[..]
Zo'n kerel uit ons appartement was zelfs met een pistool bedreigd en beroofd. Wou die aangifte doen bij de politie (voor de verzekering, anders keert die niks uit) wouden ze dat niet doen. Zeiden ze elke dag; kom morgen maar terug. Net zolang totdat hij terug naar Nederland moestOm over de hoeren, straatverkopers nog maar niet te spreken.
Kun je a.u.b mijn ex batsen, dat chagrijnig kreng. Ze komt de 8st aug. terug i.i.g uit Alanya.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:26 schreef damsco het volgende:
[..]
Ben er afgelopen jaar geweest. Foto in mijn fobo is er gemaakt. Veel maffia, ik ga er igg niet meer naartoe. Ga dit jaar net als 2 jaar geleden weer naar Alanya.![]()
![]()
"Laat iedereen lekker doen wat ie wil".quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:09 schreef Siniti het volgende:
[..]
Nee. Dit gaat te ver. Ik kan zelfs jouw muzieksmaak tolereren, maar dit niet.
Ik zou nog liever in een kelder tussen mijn eigen kots zitten dan op me 30e naar Kreta te gaanquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:14 schreef Ritmo het volgende:
[..]
"Laat iedereen lekker doen wat ie wil".Salon-moralist. Liever op je 30e op Kreta dan eenzaam je dagen thuis door te brengen op Fok.
Fijn voor je.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:17 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik zou nog liever in een kelder tussen mijn eigen kots zitten dan op me 30e naar Kreta te gaan
Ik ga nog liever op date met Dutroux.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:17 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik zou nog liever in een kelder tussen mijn eigen kots zitten dan op me 30e naar Kreta te gaan
Dan kun je niet verder dan Italie man.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:20 schreef Ab-Normaal het volgende:
Waarom nog naar 1 vakantie bestemming in de zomer, gewoon 3 a 4 weken vrij nemen auto pakken en gewoon lekker overal heen crossen daar ff kijken bevalt het blijf je er 3 nachten dan ga je weer naar de volgende plaats/land. Is beter
Jij bent dan ook een beetje een apart meisje.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:20 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik ga nog liever op date met Dutroux.
Nee maar die andere plaatsen waar je anders heen zou willen haal je kwa rijden toch niet, zie mensen het steeds vaker doen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:23 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dan kun je niet verder dan Italie man.
Dat doen wij dus ook. Vorig jaar naar Rhodos geweest en over iets minder dan een maand naar Albufeira.quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:44 schreef JJH het volgende:
Afgelopen zomer Kos gedaan, ook zeker stevig wezen stappen maar niet alleen maar. Ook het eiland zelf bekeken en zat gedaan.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:42 schreef swollywood het volgende:
Nieuwe cultbazen tegenkomenquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:30 schreef Agiath het volgende:
Ik ben 20 en ga naar Blanes
Ach ja, het zal vast wel gezellig worden, alleen al dat kampervolk wat er rondloopt
Ja precies, al die mensen die hier afgeven op kampervolk dat er komt. Net of je daar verplicht bent om mee op te trekken. Wij zitten altijd gewoon kansloos te zuipen en al die mooiboy's met oorbellen en matjes uit te lachenquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:30 schreef Agiath het volgende:
Ik ben 20 en ga naar Blanes
Ach ja, het zal vast wel gezellig worden, alleen al dat kampervolk wat er rondloopt
Typisch Sunny Beachquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:12 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Oke dan doe ik mijn verhaal ook;
Ik en een groep vrienden hadden in de stad een poging gedaan tot breezersletjes versieren, helaasch gefaald die avond maar dat is het punt niet, toen we naar huis gingen stapte ik als 1e in wat ik dacht een taxi was, scheurt die aap ineens weg. Kreeg ook een niet zo'n fijn instrument naar me gericht wat ik niet graag in m'n lichaam zou willen hebben, met de vraag of ik even mijn vrienden wou bellen wat $$$ te geven anders zouden ze me niet terugzien zonder wat roodkleurige lichaamssappen lichter te zijnDe afloop laat ik jullie zelf verzinnen
Je vrienden zijn dood en jij post nog vrolijk op Fok?quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:12 schreef Sanderrrr het volgende:
Ik en een groep vrienden hadden in de stad een poging gedaan tot breezersletjes versieren, helaasch gefaald die avond maar dat is het punt niet, toen we naar huis gingen stapte ik als 1e in wat ik dacht een taxi was, scheurt die aap ineens weg. Kreeg ook een niet zo'n fijn instrument naar me gericht wat ik niet graag in m'n lichaam zou willen hebben, met de vraag of ik even mijn vrienden wou bellen wat $$$ te geven anders zouden ze me niet terugzien zonder wat roodkleurige lichaamssappen lichter te zijnDe afloop laat ik jullie zelf verzinnen
Egeische kust? Ik ga eerst een paar dagen naar Istanbul, en dan richting Izmirquote:Op woensdag 17 juni 2009 18:35 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Gast, ik heb vrijwel alle continenten al gezien. Daarnaast ben ik in Nederland geboven. En als ik naar Turkije ga, ga ik zeker niet naar Alanya of welk ander vreselijk met Hollanders overspoelde bad oord. Dan zoek ik het toch liever ergens anders. Maar die plekken ga ik hier niet opnoemen, voordat lompe gasten als jij het ook ontdekken.
Altinoluk, Ayvalik, Çesme jeweetzquote:Op woensdag 17 juni 2009 18:35 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je vrienden zijn dood en jij post nog vrolijk op Fok?
Ah, leuk, ff iemand afzeiken die 30+ is. Goed voor je ego of niet.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:32 schreef afcajos het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik zie het al voor me, zit je als 18 jarig knaapje, met een blikje bier en een goed humeur in de bus al wachtend op vertrek naar een zonnig oord, komt dit binnen:
Hallo Boppers!! Hebben we er een beetje zin in![]()
HAHA RENNEN gerwin, die achterbank is voor ons
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 juni 2009 00:16 schreef FixYou het volgende:
Ga dan naar Quatar, Dubai, Abu Dhabi. Dan zie je nog eens wat anders.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:32 schreef DurumDoner het volgende:
Ja zeker, je moet er een x geweest zijn. Zodoende heb ik ook in Lloret en Blanes gezeten, op mijn 16e. Maar als ik hoor dat mensen er op hun 24e nog heen gaan met Beachmasters of Gogo tours krijg ik toch wel een beetje medelijden met ze. Waar hun enigszins ontwikkelde leeftijdsgenoten (waaronder ik) de wereld rondreizen en diverse continenten bezoeken, staan hun met hun mbo-matties zich te goed te doen aan koude patat van Fred Friet of Patje Patatje.
Erg jammer.
Vriendelijke groet
Durum.
Alle 18-jarige chicks wegkapen voor de neus van de 18-jarige ventjes? Aangezien zij wél geld hebben?quote:Op donderdag 18 juni 2009 00:31 schreef EvanStone het volgende:
Wat zijn de verwachtingen van een 24-jarige daarzo?!!111
quote:Op donderdag 18 juni 2009 00:33 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Alle 18-jarige chicks wegkapen voor de neus van de 18-jarige ventjes? Aangezien zij wél geld hebben?
Daar zit wat in.quote:Op donderdag 18 juni 2009 00:33 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Alle 18-jarige chicks wegkapen voor de neus van de 18-jarige ventjes? Aangezien zij wél geld hebben?
Maar Turken mogen toch helemaal geen alcohol drinken of neuken voor ze getrouwd zijn!?!1?!1einz!quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:32 schreef DurumDoner het volgende:
Erg jammer.
Vriendelijke groet
Durum.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:32 schreef afcajos het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik zie het al voor me, zit je als 18 jarig knaapje, met een blikje bier en een goed humeur in de bus al wachtend op vertrek naar een zonnig oord, komt dit binnen:
Hallo Boppers!! Hebben we er een beetje zin in![]()
HAHA RENNEN gerwin, die achterbank is voor ons
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:
JIj niet dan? In je eerste zin zeg je dat hij niet kan bepalen wat te ver gaat en 1 focking zin daar na doe je precies hetzelfdequote:Op woensdag 17 juni 2009 21:05 schreef Ritmo het volgende:
[..]
En dat bepaal jij?Elk weekend op FOK! achter je PCtje zitten rukken, dát gaat te ver. Niet dat ik zelf overigens op m'n 30e met BM op vakantie verwacht te gaan, dat deed ik na m'n 22e al niet meer.
Maar toch, je bent hypocriet bezig.
Je kunt sowieso beter naar Armenie gaan dan naar Turkije. Echt veel mooier land, fijnere mensen. Yerevan is echt de shit!quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:35 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
En daar verloor jij jouw geloofwaardigheid.quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:32 schreef DurumDoner het volgende:
staan hun met hun mbo-matties
Siofok FTW !quote:
Hetzelfde hier. Geen blanke vrouwen voor mijquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:11 schreef servus_universitas het volgende:
Je moet er een keer geweest zijn? Ik zou er nog niet dood willen liggen.
Ach neem het niet zo persoonlijkquote:Op donderdag 18 juni 2009 00:06 schreef swollywood het volgende:
[..]
Ah, leuk, ff iemand afzeiken die 30+ is. Goed voor je ego of niet.Stoere jongen hoor!
![]()
Feit is dat ik een topvakantie heb gehad daar samen met een maat van me en dat zowel de reisleiding als de jongeren die ook met Beachmasters daar waren het leuk vonden dat wij er bij waren.
Je bent zo jong als je je voelt. Oke, ik zou nu (5 jaar later) echt niet meer met Beachmasters op vakantie gaan, maar toen kon het nog wel en ik heb er 15 fantastische dagen gehad.
De meeste dertigers zijn van huisje, boompje, beestje, maar ik ga (nog steeds) liever een avond met een paar vrienden de kroeg in dan saai thuis te zitten en om 23:00 uur naar bed te gaan.
Wil jou nog wel eens weer spreken als je de 30 gepasseerd bent.![]()
Overigens, met de bus naar Kreta gaat hem niet worden met al dat water er tussen.
Iemand die zulke teksten produceert verspeelt het recht zich een ontwikkeld mens te noemen!quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:32 schreef DurumDoner het volgende:
Ja zeker, je moet er een x geweest zijn. Zodoende heb ik ook in Lloret en Blanes gezeten, op mijn 16e. Maar als ik hoor dat mensen er op hun 24e nog heen gaan met Beachmasters of Gogo tours krijg ik toch wel een beetje medelijden met ze. Waar hun enigszins ontwikkelde leeftijdsgenoten (waaronder ik) de wereld rondreizen en diverse continenten bezoeken, staan hun zij zich met hun mbo-matties zich te goed te doen aan koude patat van Fred Friet of Patje Patatje.
Erg jammer.
Vriendelijke groet
Durum.
Ga huilen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:00 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Iemand die zulke teksten produceert verspeelt het recht zich een ontwikkeld mens te noemen!
Scherpe reactie, daar heb ik niet van terug.quote:
Ok, maar desalwelteplus was het een BRIL-JAN-TE postquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:42 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ach neem het niet zo persoonlijk. Natuurlijk hoop ik op mijn 30e ook nog steeds lol in het leven te hebben, en tijd doorbrengen met mijn vrienden door o.a op vakantie te gaan. Alleen dat je met beachmasters ging, vond ik nogal grappig. Daar is de gemiddelde leeftijd toch 17 ofzo?
Op je 35e nog liever met een paar vrienden de kroeg in in plaats van thuis met vrouwlief naar sbs6 kijken, ik ben bang dat ik exact het zelfde ben op die leeftijd.
Ik was het jaar ervoor met Beachmasters met de bus naar Siofok geweest, vandaar ook met hun naar Kreta.quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:42 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ach neem het niet zo persoonlijk. Natuurlijk hoop ik op mijn 30e ook nog steeds lol in het leven te hebben, en tijd doorbrengen met mijn vrienden door o.a op vakantie te gaan. Alleen dat je met beachmasters ging, vond ik nogal grappig. Daar is de gemiddelde leeftijd toch 17 ofzo?
Op je 35e nog liever met een paar vrienden de kroeg in in plaats van thuis met vrouwlief naar sbs6 kijken, ik ben bang dat ik exact het zelfde ben op die leeftijd.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:47 schreef swollywood het volgende:
In 12 dagen tijd 2x wezen stappen en voor de rest 's avonds saai bier zitten zuipen op het balkon van het terras tot iedereen lam was en van het balkon afpiste op de tuinmeubelen van de duitsers onder ons.
Ik was er 2 jaar geleden ook. De reisleider heetten toen ook Josquote:Op donderdag 18 juni 2009 18:50 schreef afcajos het volgende:
Ok ok![]()
Met de bus naar siofokdat heb ik 2 zomers geleden ook gedaan. Wij werden aan het eind van de rit ook omgeroepen omdat wij met zn 8en het bierrecord hadden verbroken. We hadden aan boord voor iets van 300 euro aan bier gekocht. (van die heineken twist doppen). Nu ik erover nadenk zal dat ook wel beachmasters geweest zijn
quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:47 schreef swollywood het volgende:
[..]
Ik was het jaar ervoor met Beachmasters met de bus naar Siofok geweest, vandaar ook met hun naar Kreta.
Sterker nog, ik werd in de bus van het vliegveld naar Chersonissos nog speciaal omgeroepen. Of ik wel zeker wist dat ik met de Beachmasters-activiteiten mee wilde doen vanwege mijn leeftijd.
Ze hebben ook een zusterorganisatie die zich niet op jongeren richt: Bizztravel.
We konden daar ook wel meedoen met de activiteiten zoals wandeltochten en bootreisjes.
Dan zit je tussen de ouders met krijsende koters.![]()
Maat van mij en ik zijn allebei vrijgezel, dus dan zit je liever tussen de 18-jarige chickies dan tussen de ouders met jengelende kids. Gewoon gezellig mee met de kroegentochten, scootertje gehuurd enzo.
Elke avond lam terugkomen in het hotel en de volgende dag op de scooter naar Starbeach.
Het jaar erna met z'n groep van 5 naar Chersonissos geweest met Suntravel, waaronder een stelletje wat continue ruzie had omdat hij 's morgens om 9 uur al aan het bier zat en last van afkickverschijnselen had ( [ afbeelding ] ) wat ie op haar afreageerde.![]()
In 12 dagen tijd 2x wezen stappen en voor de rest 's avonds saai bier zitten zuipen op het balkon van het appartement tot iedereen lam was en van het balkon afpiste op de tuinmeubelen van de duitsers onder ons.
Niet naar Starbeach, want 3 euro voor een strandbed vond men te veel als dat elders ook kon voor 2 euro.![]()
Doe mij dan maar een Beachmasters vakantie.
El Arenalquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:16 schreef Fha het volgende:
Niks mis met Mallorca, je moet alleen niet naar die Gogo tours plekken gaan
Kan wel zo zijn, maar altijd nog beter dan elk weekend tot diep in de nacht lekker fokkenquote:
Bedankt voor de tipquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:47 schreef DurumDoner het volgende:
Ewa Jos je moet een x naar Laos gaan, volop zuipen daar, kost geen drol en talloze gewillige meidjes!
Alsof jij ook maar iets weet over mijn leven.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:29 schreef afcajos het volgende:
[..]
Kan wel zo zijn, maar altijd nog beter dan elk weekend tot diep in de nacht lekker fokkenen boeken lezen. Aan jouw posts te zien kom jij niet echt over als iemand die geniet van zijn leven
je probeert stiekem een schuilnaam op internet aan te nemen he michaella? ik heb je wel doorquote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:56 schreef Kralicek het volgende:
toen ik 16 was ging ik ook niet naar die kutplekken toe. Maar dat heeft imho niks met leeftijd maken, maar met het type mens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
Hotel sunset. Vrij goede recensie op vakantiewijzer.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:59 schreef damsco het volgende:
Jos in welk appartement zit je in Bulgarije?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |