Gast, ik heb vrijwel alle continenten al gezien. Daarnaast ben ik in Nederland geboven. En als ik naar Turkije ga, ga ik zeker niet naar Alanya of welk ander vreselijk met Hollanders overspoelde bad oord. Dan zoek ik het toch liever ergens anders. Maar die plekken ga ik hier niet opnoemen, voordat lompe gasten als jij het ook ontdekken.quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:33 schreef LockonStratos het volgende:
Tevens moet jij niet klagen want jij gaat nog de rest van je leven naar alanya, of in welk geitendorp jij ook verwekt bent
Ik zie genoeg WO'ers die ook gewoon naar die plaatsen gaan, zal wel alleen op HBO status krijgen als je zulke dingen niet doetquote:Op woensdag 17 juni 2009 18:36 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Klopt, doe HBOMaar daar gaat dit topic niet over. Of wel?
Zoals ik al aanhaalde, op je 15/16e is het natuurlijk prima. Maar sommige mensen gaan er echt van hun 15-24e heen. Achtereen volgens naar Mallorca - Lloret en Chersonissos, is toch om te huilen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:36 schreef Penisbaard het volgende:
Sowieso, mensen die naar dat soort pauperplaatsen gaan
Sinds wanneer vergaar je status als je niet naar die lompe boeren badplaatsen gaat?quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:37 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik zie genoeg WO'ers die ook gewoon naar die plaatsen gaan, zal wel alleen op HBO status krijgen als je zulke dingen niet doet
Jij bent stoerquote:Op woensdag 17 juni 2009 18:37 schreef Svenmaar het volgende:
Ja en? laat ze lekker hun gang gaan met je dikke turkse varkenskopf
Jij zegt dat het paupers zijn als je op die leeftijd nog naar die strandplaatsen gaat.quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:38 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Sinds wanneer vergaar je status als je niet naar die lompe boeren badplaatsen gaat?
Wereldreizigerquote:Op woensdag 17 juni 2009 18:35 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Gast, ik heb vrijwel alle continenten al gezien. Daarnaast ben ik in Nederland geboven. En als ik naar Turkije ga, ga ik zeker niet naar Alanya of welk ander vreselijk met Hollanders overspoelde bad oord. Dan zoek ik het toch liever ergens anders. Maar die plekken ga ik hier niet opnoemen, voordat lompe gasten als jij het ook ontdekken.
Zijn het ook! Maar wat heeft dat met de status van mensen die zich niet aan dit wangedrag schuldig maken te maken?quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:39 schreef Seam het volgende:
[..]
Jij zegt dat het paupers zijn als je op die leeftijd nog naar die strandplaatsen gaat.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:40 schreef banaantjeEE het volgende:
Amai, jij bent zo stoer, want je doet wereldreizen en zij niet.
In je OP staat een drogreden dat jij ontwikkeld bent omdat je niet naar zulke plaatsen gaatquote:Op woensdag 17 juni 2009 18:40 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Zijn het ook! Maar wat heeft dat met de status van mensen die zich niet aan dit wangedrag schuldig maken te maken?
Ja. Is goed. Uitgehuild?quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:42 schreef Seam het volgende:
[..]
In je OP staat een drogreden dat jij ontwikkeld bent omdat je niet naar zulke plaatsen gaat
Nee ik ben een beetje depressief omdat ik een biopt op de OK vandaag had verneuktquote:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:32 schreef DurumDoner het volgende:
Dan ben je toch diep gezonken hoor.
Ja zeker, je moet er een x geweest zijn. Zodoende heb ik ook in Lloret en Blanes gezeten, op mijn 16e. Maar als ik hoor dat mensen er op hun 24e nog heen gaan met Beachmasters of Gogo tours krijg ik toch wel een beetje medelijden met ze. Waar hun enigszins ontwikkelde leeftijdsgenoten (waaronder ik) de wereld rondreizen en diverse continenten bezoeken, staan hun met hun mbo-matties zich te goed te doen aan koude patat van Fred Friet of Patje Patatje.
Erg jammer.
Vriendelijke groet
Durum.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:39 schreef Juicyhil het volgende:
Sowieso, op vakantie naar Chersonisos, Lloert e.d. gaan.
Kom op he, stelletje tyfusguido`s daar.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:45 schreef afcajos het volgende:
[..]
Voornamelijk omdat dronken wijven te regelen en omdat het bier 50 cent is.
Zie je wel, de spanjaarden vinden het ook patat.quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:45 schreef Mindstate het volgende:
Patje Patatje was echt niet te eten man, beter haal je Escalopas Con Patatas met Zumo de Naranjas bij een gek spaans midgetvrouwtje
Net zo ergquote:Op woensdag 17 juni 2009 18:45 schreef afcajos het volgende:
Ik ben nu 22 en dit jaar gaan we naar Sunny Beach @ BulgarijeMet zijn 8en. Voornamelijk omdat dronken wijven te regelen en omdat het bier 50 cent is.
We hebben het hier over jos hé, precies het figuur waar TS het over heeft, alleen dat kwartje duurt nog wel even voordat het valt.quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:48 schreef karoltje het volgende:
[..]
Net zo erg. Of nee....erger! Want nog gierig ook!
Helegaar niet. Niet dat ik er eerder ben geweest, maar volgens mij is sunny beach niet zoeen pauperoord als lloret enz... Het is nog niet masaal ontdekt door de westerlingen, en er gaan nog niet zoveel Nederlanders heen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:48 schreef karoltje het volgende:
[..]
Net zo erg. Of nee....erger! Want nog gierig ook!
Dat zijn ook weer non-argumenten, jij doet allerlei aannamens over mensen zonder ze te kennen, je plaatst jezelf op een voetstuk, laat je laagdunkend uit over mensen met een lager opleidings niveauquote:
Jij bent ook pas 16, dan mag dat. Laat je maar eens lekker ontmaagden door zoen sletje! Je verdient het!!!quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:49 schreef Bredewout92 het volgende:
Ik ga er deze vakantie ook heen met mijn matties chicks hosselen
laatdunkendquote:Op woensdag 17 juni 2009 18:50 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Dat zijn ook weer non-argumenten, jij doet allerlei aannamens over mensen zonder ze te kennen, je plaatst jezelf op een voetstuk, laat je laagdunkend uit over mensen met een lager opleidings niveauterwijl je zelf ook maar HBO doet.......
Je steelt mijn commentquote:Op woensdag 17 juni 2009 18:36 schreef Penisbaard het volgende:
Sowieso, mensen die naar dat soort pauperplaatsen gaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |