Kon je ook wel een beetje verwachten hoor..quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:04 schreef Skaai het volgende:
Oke dat neem ik dus terug, prijzen van de tassen spreken me ook niet aan. Hallo het is H&M, alles is altijd betaalbaar voor het klootjesvolk en dan gooi je er tassen bij die 100 euro gaan kosten.
.
Als je zulke namen hoort dan is het inderdaad te verwachten, maar niet gelinkt aan H&M. Dat is leuke kleding en accessoires betaalbaar voor iedereen, en nu is het zogenaamd betaalbare merkkleding voor iedereen? Nou het blijft buiten mijn budgetquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:28 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Kon je ook wel een beetje verwachten hoor..
Ja die zijn geweldig. Maar vrees dat het stormloop is op die schoenen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:01 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Enige wat ik tof vind, die linker schoenen
ohhhhhquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:01 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Enige wat ik tof vind, die linker schoenen
als het je niet bevalt kun je het gewoon terugsturenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:05 schreef Karina het volgende:
Ik vind die kleren 3x niks, het is allemaal zo Seventies met die kleurtjes en wijde broeken en grote riemen. Dat leren jasje is wel leuk, maar zoals ook gezegd in een ander topic, niet echt "design".
En een jasje van 160 euro ga ik niet via internet kopen, die wil ik eerst wel even in het "echt" zien.
Weet ik, maar zo'n leren jasje wil ik toch voor ik het koop even "voelen", of het lekker zacht is, voordat ik het koop. Maar in de winkel is het natuurlijk binnen een minuut uitverkocht, dus dan zal ik het toch online moeten kopen. En die tegoedbon die zou ik ook niet willen, nee.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:09 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
als het je niet bevalt kun je het gewoon terugsturendus je zit nergens aan vast.
Ook kun je het terugbrengen naar een winkel maar volgens mij krijg je dan alleen een tegoedbon en ben je dus verplicht om het in die winkel uit te geven
Die vind ik ook tofquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:08 schreef Smart_ass het volgende:
Ik vind de collectie over het algemeen echt heul duur en nogal ordinair.
Maar stiekem vind ik deze toch best tof:
[ afbeelding ]
Tof van lelijkheid ofzo denk ik, want echt mooi vind ik ze niet.
Hoezo moet je die vervangen?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:27 schreef alors het volgende:
[..]
Die vind ik ook tof
Maar die hebben dus ook zolen die je moet vervangenIk koop ze wel als ze ooit in de sale belanden
Ja dat staat er bij info, dat het leren zolen zijn en dat ze niet tegen water kunnen dus dat je ze voor het dragen moet vervangenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:31 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hoezo moet je die vervangen?
Ik denk niet dat ze in de sale zullen komen toch? Dan is alles vast al wel weg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |