Uhu, ik werk in dat parkquote:Op zaterdag 20 juni 2009 07:23 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Volgensmij moet ik je dan kennen, als je over wassenaar praat
Dat vroeg ik me ook eigenlijk al afquote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:57 schreef Nightshadow het volgende:
[..]
Leuke foto's!
Die 1800-locs staan terzijde?
Niet als je niet in de rij hoeft te staanquote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Die rodelbaan in duinrell suckt echt HARD
Oei, da's niet zo leuk!quote:
Dat was om mee te beginnen hequote:Op zondag 21 juni 2009 17:25 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik wist het woord al toen ik in de OP las dat het woord uit 16 letters bestond. Easy game.
Ik moet zeggen, het deed me toch best watquote:herinneringen lopen samen op
met hen die op het spoor
de wissel van de dood passeerden
met onze voeten meten wij verdriet en rouw
een lieve groet van dit verstild station
tot weerziens op de volgende bestemming
Happy Hour? Bier voor een euro?quote:Op zondag 21 juni 2009 22:17 schreef thats-me het volgende:
Vandaag rondje gedaan, Wierden -> Apeldoorn -> Utrecht -> Schiphol -> Amsterdam -> Haarlem -> Zandvoort -> Amsterdam -> Utrecht -> Almelo -> Mariënberg -> Zwolle -> Deventer -> Hengelo -> Wierden...
Lekker rondje gemaakt dus, waar bij ik ook 2x de Pimpel heb kunnen nemen, Tussen Utrecht en Almelo en later tussen Deventer en Hengelo.. En die laatste was mooi tijdens het Happy Hour :-D..
Dan heb ik altijd dit in mijn hoofd.quote:
Lekker nummer is dat ja. Spot Fatboy Slim!quote:
Het is een erg mooie tekst op een niet zo erg mooi monument, vind ik zelf. Maar het is goed dat het er ligt, op die plek achter de HGB III.quote:Op zondag 21 juni 2009 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Op de horizontale strook staat een gedicht:
[..]
Ik moet zeggen, het deed me toch best wat
Eerst maar eens zien wat het met Eemshaven gaat wordenquote:Op maandag 22 juni 2009 08:45 schreef Duvel het volgende:
Een halte met name voor de toerist. Ik weet niet hoor...
Mwoa, ik vind het niet lelijk op zich hoor. Qua plekje is het wel erg mooi, zo half onder die bomen.quote:Op maandag 22 juni 2009 08:36 schreef Duvel het volgende:
[..]
Het is een erg mooie tekst op een niet zo erg mooi monument, vind ik zelf. Maar het is goed dat het er ligt, op die plek achter de HGB III.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |