Tot die tijd: HOAXquote:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:08 schreef Saaaaab het volgende:
Je hebt de kraai in het keukenkastje geparkeerd?En jij denkt dat ie jou morgen nog mag?
Jaquote:Op woensdag 17 juni 2009 18:08 schreef Saaaaab het volgende:
Je hebt de kraai in het keukenkastje geparkeerd?En jij denkt dat ie jou morgen nog mag?
quote:
Een bouwkeet gekquote:
Heb hem net van 2560 x 1920 pixels geresizedquote:Op woensdag 17 juni 2009 18:14 schreef fyah het volgende:
foto lijkt gemaakt te zijn vandaag om 18:09, ik geef het een credible
Nee ze betalen mij om daar de hele dag te zitten! stagequote:Op woensdag 17 juni 2009 18:16 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
En daar betaal je dan schoolgeld voor?
quote:
Oh ik dacht dat dit spektakelstuk zich op school afspeelde.quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee ze betalen mij om daar de hele dag te zitten! stage![]()
voelt als alimentatie betalenquote:Op woensdag 17 juni 2009 18:19 schreef S.Seagal het volgende:
Die klacht dat het je frikandel broodje wilde opeten.
Je gooide toch zelf een stukje naar de vogel toe
Dolf was vandaag goed te doen, ben benieuwd hoe het morgenochtend met hem gaatquote:Op woensdag 17 juni 2009 18:19 schreef fyah het volgende:
mijn oma heeft ooit een kraai proberen houden maar die werd na enkele dagen boos en probeerde mijn oma te prikken (nohomo)
Ja, het is lastig werken met zo'n schreeuwlelijk van een kraai onder je bureau.quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:19 schreef S.Seagal het volgende:
Die klacht dat het je frikandel broodje wilde opeten.
Je gooide toch zelf een stukje naar de vogel toe
Ja ik denk niet dat hij het op gaat houden.quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:23 schreef fyah het volgende:
moet hij ook in die kast schijten dan? want het blijft een stontfabriekje he, zo'n veugel
Vooral na een broodje frikandelquote:Op woensdag 17 juni 2009 18:23 schreef fyah het volgende:
moet hij ook in die kast schijten dan? want het blijft een stontfabriekje he, zo'n veugel
Zijn ook geen uitwerpselenquote:Op woensdag 17 juni 2009 18:35 schreef banaantjeEE het volgende:
Je mag trouwens eens schoonmaken ook, want ik geloof echt niet dat die shit uitwerpselen zijn van een kraai.
Ja weet ik hetquote:
Kan niet wachten.quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Maar ik kan morgen wel een filmpje maken ja
Het is wel je huis ehquote:Op woensdag 17 juni 2009 18:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja weet ik hetDat is weer een ander topic
Hij was redelijk rustig toen ik het deurtje dicht deedquote:Op woensdag 17 juni 2009 18:46 schreef Roi het volgende:
Wel matig van je dat je dat beest opgesloten hebt.. Die prikt dus morgen een oogbal van je eruit!
Dude, krijg jij les in een middeleeuwse kelder ofzoquote:
Dudequote:Op woensdag 17 juni 2009 19:00 schreef afcajos het volgende:
[..]
Dude, krijg jij les in een middeleeuwse kelder ofzo
quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:00 schreef afcajos het volgende:
[..]
Dude, krijg jij les in een middeleeuwse kelder ofzo
quote:
Ik zag die foto en stopte toen met het doorlezen van het topic, in de hoop de eerste te zijn met die grap door gelijk een reactie te plaatsen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:04 schreef Biogarde het volgende:
[..]
DudeWat begrijp je niet aan bouwkeet? Zie je die bouwvakkers al dweilen?
Waarom ben jij niet meer blauw?quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Maar ik kan morgen wel een filmpje maken ja
Inderdaad. SF, heb je geen parkietenkooi ofzo thuis? Kan hij tenminste nog zienquote:Op woensdag 17 juni 2009 19:16 schreef Biogarde het volgende:
Is het niet een beetje zielig btw om dat ding een avond en nacht in een keukenkast te zetten?
quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:16 schreef Biogarde het volgende:
Is het niet een beetje zielig btw om dat ding een avond en nacht in een keukenkast te zetten?
care. Die vogel kan best een nacht in een kastje zitten...... En anders nja dan is ie morgen doodquote:Op woensdag 17 juni 2009 19:26 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Inderdaad. SF, heb je geen parkietenkooi ofzo thuis? Kan hij tenminste nog zien
Waarom gooi je 'm dan niet terug naar buiten?quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
[..]
care. Die vogel kan best een nacht in een kastje zitten...... En anders nja dan is ie morgen dood! Waar haal ik zo ineens die kooi vandaan dan
Omdat ik er morgen ook weer plezier van wil hebben. Verveel me dood daarquote:Op woensdag 17 juni 2009 19:30 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Waarom gooi je 'm dan niet terug naar buiten?
Dat beest is geen speelgoed hoorquote:Op woensdag 17 juni 2009 19:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Omdat ik er morgen ook weer plezier van wil hebben. Verveel me dood daar
Ah joh, dat beest vliegt allang weer vrij rond.quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:37 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Dat beest is geen speelgoed hooren nee ik ben geen bomenknuffelaar.
Had ie maar niet naar binnen moeten vliegen?quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:37 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Dat beest is geen speelgoed hooren nee ik ben geen bomenknuffelaar.
had je maar PR moeten blijven doenquote:Op woensdag 17 juni 2009 19:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Omdat ik er morgen ook weer plezier van wil hebben. Verveel me dood daar
Is het een kat?quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:13 schreef KirkLazarus het volgende:
Arme DolfZit 'ie daar alleen in het kastje. Past maar op dat 4chan er geen lucht van krijgt,
Ja godver! Als jij bij mij onder het bureau in kruipt, pleur ik je toch ook niet in m'n keukenkastje zodat ik morgen nog plezier met je kan beleven ... als je dan nog leeft!111!!11quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Had ie maar niet naar binnen moeten vliegen?Zo erg kan het niet zijn hoor... een nacht in een keukenkastje
tering, een miereneter onder je bureau zou echt stylish zijnquote:
Ik zou een miereneter niet onder m'n bureau laten hoorquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:39 schreef Muck het volgende:
[..]
tering, een miereneter onder je bureau zou echt stylish zijn
Ik heb hier alleen een papierbak
quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:30 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ja godver! Als jij bij mij onder het bureau in kruipt, pleur ik je toch ook niet in m'n keukenkastje zodat ik morgen nog plezier met je kan beleven ... als je dan nog leeft!111!!11![]()
@11!
![]()
duh, maar anders gaan mijn collega's met mijn miereneter spelenquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:42 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik zou een miereneter niet onder m'n bureau laten hoor![]()
Die zou ik adoreren
Ik heb het over thuisquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:47 schreef Muck het volgende:
[..]
duh, maar anders gaan mijn collega's met mijn miereneter spelen
ik mag over 10 minuten pas naar huis.quote:
Was jij niet 1 seconde geleden nog mod?quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Zeg, open jullie eigen 'beest onder je bureau topic'hier gaat het over Dolf ja
jongen, ik kreeg niet eens kudo's voor mijn paintskills!quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Zeg, open jullie eigen 'beest onder je bureau topic'hier gaat het over Dolf ja
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |