Heb hem net van 2560 x 1920 pixels geresizedquote:Op woensdag 17 juni 2009 18:14 schreef fyah het volgende:
foto lijkt gemaakt te zijn vandaag om 18:09, ik geef het een credible
Nee ze betalen mij om daar de hele dag te zitten! stagequote:Op woensdag 17 juni 2009 18:16 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
En daar betaal je dan schoolgeld voor?
quote:
Oh ik dacht dat dit spektakelstuk zich op school afspeelde.quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee ze betalen mij om daar de hele dag te zitten! stage![]()
voelt als alimentatie betalenquote:Op woensdag 17 juni 2009 18:19 schreef S.Seagal het volgende:
Die klacht dat het je frikandel broodje wilde opeten.
Je gooide toch zelf een stukje naar de vogel toe
Dolf was vandaag goed te doen, ben benieuwd hoe het morgenochtend met hem gaatquote:Op woensdag 17 juni 2009 18:19 schreef fyah het volgende:
mijn oma heeft ooit een kraai proberen houden maar die werd na enkele dagen boos en probeerde mijn oma te prikken (nohomo)
Ja, het is lastig werken met zo'n schreeuwlelijk van een kraai onder je bureau.quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:19 schreef S.Seagal het volgende:
Die klacht dat het je frikandel broodje wilde opeten.
Je gooide toch zelf een stukje naar de vogel toe
Ja ik denk niet dat hij het op gaat houden.quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:23 schreef fyah het volgende:
moet hij ook in die kast schijten dan? want het blijft een stontfabriekje he, zo'n veugel
Vooral na een broodje frikandelquote:Op woensdag 17 juni 2009 18:23 schreef fyah het volgende:
moet hij ook in die kast schijten dan? want het blijft een stontfabriekje he, zo'n veugel
Zijn ook geen uitwerpselenquote:Op woensdag 17 juni 2009 18:35 schreef banaantjeEE het volgende:
Je mag trouwens eens schoonmaken ook, want ik geloof echt niet dat die shit uitwerpselen zijn van een kraai.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |