Wat zijn de sterke punten van Bruins dan meneer de kenner?quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:26 schreef Nashje het volgende:
[..]
Gelukkig weten we wie het zegt, hé Mike.
afleidingsmanoeuvrequote:Op woensdag 17 juni 2009 19:25 schreef Nashje het volgende:
Ajax nog steeds achter Elia aan, aldus Danny Blind.
Had al geedit.quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:31 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Dat was van Ajax naar Feyenoord, ik heb het over van Feyenoord naar Ajax.
(het was Charisteas)
Momenteel niets, maar bij Excelsior was het een erg leuke creatieve tienquote:Op woensdag 17 juni 2009 19:31 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Wat zijn de sterke punten van Bruins dan meneer de kenner?
HSV heeft schijnbaar geen geld om Elia te halen. In een Duitse krant stond overigens dat hij 6 miljoen moest kosten. Als dat waar is mag Munsterman van mij een nekschot krijgenquote:Op woensdag 17 juni 2009 19:32 schreef thewishmaster het volgende:
Elia gaat toch wel naar HSV en ben er ook totaal niet rouwig om als hij niet komt.
De supporters hebben geleerd van het overbetalen voor Sulejmani, nu de directie nogquote:Op woensdag 17 juni 2009 19:33 schreef bloodysunday het volgende:
Wel apart dat de directie zit te wachten op Elia, terwijl een groot deel van de supporters hem niet hoeft
quote:Huntelaar in beeld bij Vfl Wolfsburg
Klaas-Jan Huntelaar geniet de interesse van de Duitse kampioen VfL Wolfsburg, zo meldt de Wolfsburger Allgemeine. De regionale krant stelt dat Real Madrid een telefoontje over de Nederlander heeft gehad.
Huntelaar mag van Real Madrid voor een slordige 20 miljoen euro vertrekken. De spits lijkt onderdeel te gaan uitmaken van de grote schoonmaak die Real momenteel uitvoerd. Door de komst van de Braziliaan Kaká en de Portugees Cristiano Ronaldo voor megabedragen lijkt Real nu op zoek naar alternatieven om zo snel mogelijk de bankrekening weer te spekken.
Voorzitter Perez zou zelfs een verhuur van de Dremptenaar zien zitten. Geinteresseerde clubs zouden dan per seizoen zo,n drie miljoen over moeten maken naar de bankrekening van Perez. Ook de Argentijnse aanvaller Javier Saviola staat op het verlanglijstje van Wolfsburg en zou voor zeven miljoen mogen vertrekken.
Dat Monster wil niet dat zijn spelers naar de 'concurrent' vertrekken. En zo wel tegen heel veel geld.quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:34 schreef Nashje het volgende:
[..]
HSV heeft schijnbaar geen geld om Elia te halen. In een Duitse krant stond overigens dat hij 6 miljoen moest kosten. Als dat waar is mag Munsterman van mij een nekschot krijgen.
Huntelaar zal het zich ook wel anders voorgesteld hebben, zo naïef altijd die spelers die vertrekken naar zulke clubs. Maar Wolfsburg, kom op , zeker omdat ze per ongeluk een keertje kampioen zijn gewordenquote:Op woensdag 17 juni 2009 19:35 schreef Ordinair het volgende:
Aanvallende speler erbij? Liever Honda dan Elia!!
[..]
Dit stuk is zo dramatisch geschreven dat het onzin moet zijn.quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:35 schreef Ordinair het volgende:
Aanvallende speler erbij? Liever Honda dan Elia!!
[..]
Hij zal toch zijn plaats bij oranje voor het WK volgend jaar willen veilig stellen, dus hij zou zomaar kunnen kiezen voor een jaartje met Wolfsburg in een sterke competitie als de Bundesliga en de CL.quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:41 schreef Devz het volgende:
[..]
Huntelaar zal het zich ook wel anders voorgesteld hebben, zo naïef altijd die spelers die vertrekken naar zulke clubs. Maar Wolfsburg, kom op , zeker omdat ze per ongeluk een keertje kampioen zijn geworden
Hij kan ook prima in de Spaanse, Italiaanse of Engelse competities terecht een daar zitten toch wel wat mooiere clubs tussen lijkt me. Wolfsburg, gadver.quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:43 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Hij zal toch zijn plaats bij oranje voor het WK volgend jaar willen veilig stellen, dus hij zou zomaar kunnen kiezen voor een jaartje met Wolfsburg in een sterke competitie als de Bundesliga en de CL.
Hij heeft het niveau ook niet om in die grote drie competities een grote rol van betekenis te spelen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:52 schreef Devz het volgende:
[..]
Hij kan ook prima in de Spaanse, Italiaanse of Engelse competities terecht een daar zitten toch wel wat mooiere clubs tussen lijkt me. Wolfsburg, gadver.
Bij voetbal ben je met 25 geen talent maar een laatbloeier! Een gearriveerde speler of een eeuwig talent.quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:01 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Jezus christus wat ben je ook een domme zak!
Iemand van 25 kan nog steeds een talent zijn, een opa van 80 natuurlijk niet meer (in het voetbal dan). Ik dacht dat je zelf ook nog wel zo slim zou zijn!
Als er nou een veteraan staat te darten op de Embassy en heel prima is dat ook een talent, of die gast nou 18 of 80 is.
Onzin natuurlijk. Dat zal het moeten uitwijzen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:53 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Hij heeft het niveau ook niet om in die grote drie competities een grote rol van betekenis te spelen.
Het bewijs voor het tegendeel heb ik in ieder geval nog niet gezien.quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:55 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Onzin natuurlijk. Dat zal het moeten uitwijzen.
Andersom is niet aan te tonen. zn moyenne is in Spanje is aardig gezien zn speeltijd. Als je het niet ziet zitten in KJH zeg dat dan gewoon.quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:56 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Het bewijs voor het tegendeel heb ik in ieder geval nog niet gezien.
Dat hoef ik toch niet meer te zeggen, dat weet iedereen toch al. Te goed voor de Nederlandse competitie, niet goed genoeg en te weinig fysieke kracht om het in de grote drie competities te redden.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:08 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Andersom is niet aan te tonen. zn moyenne is in Spanje is aardig gezien zn speeltijd. Als je het niet ziet zitten in KJH zeg dat dan gewoon.
Daar zal zijn vriendin blij mee zijn.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:10 schreef Rejected het volgende:
Hahaha geniaal dat dit topic zo snel vol is door 1337!
Elia gaat komen!
Dat is tot nu toe helemaal niet bewezen... In Spanje gaat het toch ook?quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:10 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Dat hoef ik toch niet meer te zeggen, dat weet iedereen toch al. Te goed voor de Nederlandse competitie, niet goed genoeg en te weinig fysieke kracht om het in de grote drie competities te redden.
Blijkbaar overtuigt hij niet, want hij zit elke keer op de bank over het algemeen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:25 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Dat is tot nu toe helemaal niet bewezen... In Spanje gaat het toch ook?
Is Real niet even een stapje te hoog (nog) voor hem gezien de concurrentie? Bij een andere Spaanse ploeg zie ik hem gewoon in de basis staan hoor. Hij speelt net een half jaar buiten Nederland, en dan nu al een oordeel hebbenquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:27 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Blijkbaar overtuigt hij niet, want hij zit elke keer op de bank over het algemeen.
Real is wereldtop, dus daar zullen de meeste spelers niet slagen. Toen hij nog in Nederland speelde vond ik al dat die minpunten van hem ervoor zouden zorgen dat hij niet in een grote competitie kan slagen, dat oordeel heb ik niet op basis van een 1/2 jaar bij Real, maar op basis van zijn laatste jaren.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:32 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Is Real niet even een stapje te hoog (nog) voor hem gezien de concurrentie? Bij een andere Spaanse ploeg zie ik hem gewoon in de basis staan hoor. Hij speelt net een half jaar buiten Nederland, en dan nu al een oordeel hebben
Ik denk dat het redelijker is om na 1 of 2 jaar buitenland de balans nog eens op te maken.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:34 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Real is wereldtop, dus daar zullen de meeste spelers niet slagen. Toen hij nog in Nederland speelde vond ik al dat die minpunten van hem ervoor zouden zorgen dat hij niet in een grote competitie kan slagen, dat oordeel heb ik niet op basis van een 1/2 jaar bij Real, maar op basis van zijn laatste jaren.
Ik hoop dat hij het redt hoor, maar de voortekenen zijn niet goed. Ik hoop nog steeds dat ik er naast zit, want dan hebben we komende vijf a zeven jaar een goede spits in oranje.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:36 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Ik denk dat het redelijker is om na 1 of 2 jaar buitenland de balans nog eens op te maken.
Ik weet alleen dat hij een keer op de bank zat bij Ajax 1 en oorspronkelijk van FC Twente uit de jeugd kwam.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:50 schreef DuvelDuvel het volgende:
Kent iemand trouwens nog Derek Boerrigter? Hij gaat naar Rkc en ik dacht altijd dat hij een groot talent was/is.
Wees blij dat het niet vol staat met berichten over helden die weggaanquote:Op woensdag 17 juni 2009 17:43 schreef Luco het volgende:
Ajax!
Aan de ene kant heerlijk dat het zo rustig is, aan de andere kant verdomd vervelend... Roddels willen we, geruchten! Welke helden mogen we bij Ajax verwachten?!
quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:33 schreef Rumille het volgende:
Kunnen we Pienaar inderdaad niet terughalen?
Misschien net als Dario voor het seizoen erna?quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:53 schreef Silaz het volgende:
Speelt er dan toch wat op de achtergrond met suarez.. zou geen andere reden kunnen verzinnen waarom ze dan in godsnaam Elia zouden kopen..
Ik snap m alleen als Suarez vertrekt.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:32 schreef Cyberia18 het volgende:
Danny, leg je er alsjeblieft bij neer en laat Elia gewoon achter je. Zijn komst is totaal overbodig.
Maar denk niet dat Elia op een bankplek zit te wachten..quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:55 schreef Rumille het volgende:
[..]
Misschien net als Dario voor het seizoen erna?
Ach als hij zn salaris ziet dan wil hij dat best wel een jaar.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:56 schreef Silaz het volgende:
[..]
Maar denk niet dat Elia op een bankplek zit te wachten..
Ik vrees het ook jaquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:53 schreef Silaz het volgende:
Speelt er dan toch wat op de achtergrond met suarez.. zou geen andere reden kunnen verzinnen waarom ze dan in godsnaam Elia zouden kopen..
De eerste de beste die met zo'n toeter in de ArenA zit mep ik ofwel de eerste ring in ofwel de gracht.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:53 schreef Wooldoor het volgende:
Voor de mensen die zich vervelen, Pienaar speelt nu met Zuid-Afrika op Nederland 3.
Beter die linksback die twee assists gaf. Niet toevallig onder contract bij Ajax Ape Town?quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zullen we Parker halen, want die scoorde twee keer vandaag.
TWEE KEER!!!
quote:Het hangt van de prestaties van Jong Servië af wanneer Sulejmani na het toernooi aansluit bij de Ajax-selectie van de nieuwe trainer Martin Jol. De poulefase van het jeugd-EK duurt sowieso tot 23 juni. Daarna volgen eventueel een halve finale en de finale op 29 juni.
Uitgangspunt van Ajax is dat Sulejmani alles bij elkaar vier weken vakantie moet hebben gehad deze zomer.
,,En daar komt hij zeker aan,’’ stelt Blind. ,,Het eerste blok van twee vrije weken heeft hij namelijk al gehad. Na de laatste competitiewedstrijd tegen FC Twente hebben we hem bewust twee dagen later al vrij gegeven.’’
Ligt Jong-Servië er op het EK na de poulefase uit, dan kan Sulejmani vanaf 6 juli met Ajax mee op trainingskamp naar De Lutte.
In het nieuwe seizoen zal Ajax spelers zoals Sulejmani op fysiek/medisch vlak strikter begeleiden. De van AZ teruggekeerde arts Edwin Goedhart komt in de Arena aan het hoofd te staan van een medische staf die wordt uitgebreid en die nauw samenwerkt met de VU-universiteit. Het is de bedoeling dat spelers van Ajax om de zes weken via allerlei tests worden doorgelicht.
Mooi,quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
Uit Miralem Sulejmani #5: Friends!:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |