Ik heb wel een idee ja: Apple iPhone #34: Wachten op 3.0 en de 3GSquote:Op woensdag 17 juni 2009 15:12 schreef spenky het volgende:
de apps op me iphone doen het niet meer.. alleen maar de standaard apps. weet iemand hoe dat ken.
Is de makkelijkste manier.quote:
Was je telefoon jailbroken?quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:12 schreef spenky het volgende:
de apps op me iphone doen het niet meer.. alleen maar de standaard apps. weet iemand hoe dat ken.
Hij heeft een of andere beta-versie van 3.0 geinstalleerdvan een torrentsite, ik denk dat daar het probleem ligtquote:
Pwndquote:Op woensdag 17 juni 2009 15:12 schreef spenky het volgende:
Hopen dat jij mij antwoord kan geven.quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:09 schreef Trigalti het volgende:
Moet toch wachten op jailbreak, dus maak me niet zo druk om die update eerlijk gezegd.
Whehe, dan moet je bij Apple zijn, maar die heeft daar zulke magere support op. Vaak komt het neer op "probeer iTunes opnieuw te installeren".quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:20 schreef Roger-Wilco het volgende:
[..]
Is de makkelijkste manier.
Heeft iemand trouwens wel eens telefonische support proberen te krijgen voor itunes? Ik moest van apple t-mobile bellen (u heeft een iphone meneer, daarvan levert t-mobile de support) en van t-mobile moest ik apple bellen. (itunes weten wij niets van meneer)
haha nee was een grapje over die 3.0, ik heb gewoon 2.2.1, en toen ik van de week me iphone aan de aandere pc hing, en alle nummers eraf had gehaald en opnieuw op had gezet. Gingen de apps 1 voor 1 kapot... en nu doet niks het meer.quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:22 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Hij heeft een of andere beta-versie van 3.0 geinstalleerdvan een torrentsite, ik denk dat daar het probleem ligt
Hun telefoon systeem hangt op als je op de toets drukt dat je een iphone hebt. En als je intoetst dat je een ipod touch hebt en ze vragen je device nummer, dan hangen ze alsnog op.quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:24 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Whehe, dan moet je bij Apple zijn, maar die heeft daar zulke magere support op. Vaak komt het neer op "probeer iTunes opnieuw te installeren".
hahaha, grappig grapjequote:Op woensdag 17 juni 2009 15:25 schreef spenky het volgende:
[..]
haha nee was een grapje over die 3.0, ik heb gewoon 2.2.1, en toen ik van de week me iphone aan de aandere pc hing, en alle nummers eraf had gehaald en opnieuw op had gezet. Gingen de apps 1 voor 1 kapot... en nu doet niks het meer.
Ik heb een probleem met ntfs permissies in mijn windows 7 profiel gehad waardoor alles stuk ging. Ik weet niet of je een mac doos of ms doos hebt.quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:25 schreef spenky het volgende:
[..]
haha nee was een grapje over die 3.0, ik heb gewoon 2.2.1, en toen ik van de week me iphone aan de aandere pc hing, en alle nummers eraf had gehaald en opnieuw op had gezet. Gingen de apps 1 voor 1 kapot... en nu doet niks het meer.
Hihi.quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:25 schreef spenky het volgende:
[..]
Wat is je probleem precies dan? Nergens een oplossing te vinden op de support forums?quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:26 schreef Roger-Wilco het volgende:
[..]
Hun telefoon systeem hangt op als je op de toets drukt dat je een iphone hebt. En als je intoetst dat je een ipod touch hebt en ze vragen je device nummer, dan hangen ze alsnog op.
Nou geweldig. Nu weer opbokken naar dat puberforum van jequote:Op woensdag 17 juni 2009 15:25 schreef spenky het volgende:
[..]
NTFS permissie shizzle, allang weer opgelost inmiddels. Ik vond alleen het niet geholpen worden opvallend.quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:29 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Wat is je probleem precies dan? Nergens een oplossing te vinden op de support forums?
1900.quote:
Als je hem nu upgrade naar 3.0 kan je hem tzt gewoon jailbreaken.quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hopen dat jij mij antwoord kan geven.
Ik wil hem op den duur gaan jailbreaken, maar kan ik dan nu gewoon 3.0 installen en dan later de gejailbreakte 3.0 om hem simlock vrij te kunnen maken?
Is hij nog te jailbreaken als ik hem nu met de standaard 3.0 upgrade?
Nee Chris, netjes wachten.quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:48 schreef Christiaan het volgende:
Als je het zo graag wil installeer de GM, die is hetzelfde als de final... Zo boeiend is het allemaal niet. Heb de GM er snel weer afgegooid want jailbreak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |