Beter dan dat ze blijven hangenquote:Op donderdag 18 juni 2009 09:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hier voorspellen ze voor de hele dag overwaaiende regenbuien![]()
typisch belgisch
quote:
quote:
Niet als ze daarbij rookt.quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:52 schreef marcb1974 het volgende:
In de regen kan dat toch ook heel leuk zijn, samen met LL onder de paraplu
dat is ook weer waarquote:
quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:52 schreef marcb1974 het volgende:
In de regen kan dat toch ook heel leuk zijn, samen met LL onder de paraplu
Dat is even op het juiste moment de paraplu iets opzij houdenquote:
ik rook ook dus no problemoquote:
zodat mn peuk gedoofd wordt zeker?quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is even op het juiste moment de paraplu iets opzij houden
Jaquote:Op donderdag 18 juni 2009 10:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zodat mn peuk gedoofd wordt zeker?
Kotsenquote:
och.. gun me die 5 sigaretten op een dagquote:
quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
och.. gun me die 5 sigaretten op een dag
Als er maar genoeg wiet in zit is dat ook wel genoegquote:Op donderdag 18 juni 2009 10:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Doe maar niet neequote:
Dat zijn alleen de avond-sigaretjesquote:Op donderdag 18 juni 2009 10:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als er maar genoeg wiet in zit is dat ook wel genoeg
Nee, eigenlijk nietquote:Op donderdag 18 juni 2009 10:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Uiteraard, jouw gezondheid en die van mensen om je heen bewaken wij graagquote:Op donderdag 18 juni 2009 10:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat dus. Ik vind het ook een enorme afknapper als een vrouw rooktquote:
nou dan nietquote:
is wel een stevige regenbui danquote:Op donderdag 18 juni 2009 10:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
kon ik dat ook maar zeggenquote:Op donderdag 18 juni 2009 10:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
De gezondheidsschade van meeroken is niet bewezen. En na meer dan 400 (anti-)rook-topics verwacht ik ook niet dat dat bewijs er nog komt.quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Uiteraard, jouw gezondheid en die van mensen om je heen bewaken wij graag.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
De gezondheidsschade van meeroken is niet bewezen. En na meer dan 400 (anti-)rook-topics verwacht ik ook niet dat dat bewijs er nog komt.
We hoeven he dus alleen nog over LL's gezondheid te hebben
Daarom krijg ik zeker last van mijn astma als ik bij rokers in de buurt ben.quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
De gezondheidsschade van meeroken is niet bewezen. En na meer dan 400 (anti-)rook-topics verwacht ik ook niet dat dat bewijs er nog komt.
Ik ben kerngezondquote:Op donderdag 18 juni 2009 10:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
We hoeven he dus alleen nog over LL's gezondheid te hebben
alleen danquote:Op donderdag 18 juni 2009 10:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daarom krijg ik zeker last van mijn astma als ik bij rokers in de buurt ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |