Dat komt doordat het bewolkt isquote:Op donderdag 18 juni 2009 10:39 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik vind dit niet bepaald een reactie van het zonnetje in huis
zie de post van MPGquote:
De niet-roker die het meest fanatiek pro-roken actie voertquote:Op donderdag 18 juni 2009 10:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ohja, jij bent zo'n overgefrustreerde zeikerd in die topics
Wel stomen?quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:42 schreef Ladylike het volgende:
Als iedereen elkaar nou in zn waarde liet en de rokers af en toe gewoon eens rekening hielden met niet-rokers was er helemaal geen probleem
Maar wie wil er sex?
Ik beloof niet te roken
daar ben ik het helemaal mee eensquote:Op donderdag 18 juni 2009 10:42 schreef Ladylike het volgende:
Als iedereen elkaar nou in zn waarde liet en de rokers af en toe gewoon eens rekening hielden met niet-rokers was er helemaal geen probleem
Maar wie wil er sex?
Ik beloof niet te roken
ah, jij hebt paracetamol bij je..quote:
Het staat je volledig vrij om nog 400 rooktopics te openen met je "bewijs" om tot de ontdekking te komen dat users die wel een wetenschappelijke achtergrond hebben je bewijs tot de grond toe afbranden.quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tegenwoordig vooral als ik in de buurt van rokers of huisdieren () kom, ja
.
Maar stof en luchtvochtigheid kunnen ook een rol spelen.
Maar wat ik maar wil zeggen is dat gezondheidsschade door meeroken er wel degelijk is, ik heb vaak genoeg gelezen over onderzoeken die dat aantonen. En de longarts zal het niet voor niets jaren verkondigd hebben.
je vind wel een andere job nijnsquote:Op donderdag 18 juni 2009 10:44 schreef Nijns het volgende:
Ze zijn hier popcorn aan het maken
En mijn mede-ontslagen-collega heeft al wel een nieuwe baan en ik heb nog niks. Echt kut
Zo lang je in de rookruimte of buiten rookt, ga je je gang maar. Dan kan ik zelf kiezen of ik er wel of niet bij kom zitten.quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:42 schreef Ladylike het volgende:
Maar wie wil er sex?
Ik beloof niet te roken
en lolly'squote:
En vervolgens branden andere mensen met een wetenschappelijke achtergrond die mensen van jou weer tot de grond toe af, omdat ze wel wetenschappelijk bewijs hebben.quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het staat je volledig vrij om nog 400 rooktopics te openen met je "bewijs" om tot de ontdekking te komen dat users die wel een wetenschappelijke achtergrond hebben je bewijs tot de grond toe afbranden.
Je zou ook de topics terug kunnen zoeken en even doorlezen.
Ik heb argumentenquote:Op donderdag 18 juni 2009 10:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ohja, jij bent zo'n overgefrustreerde zeikerd in die topics
Daarom stop ik er ook mee, dus. Ik heb er al te veel over gezegd, eigenlijkquote:Op donderdag 18 juni 2009 10:54 schreef Ladylike het volgende:
Whehe wat een opmerking over roken al niet kan doen
Triest toch eigenlijk waar we ons druk om maken
Ik weet wel dat mn moeder en alle artsen om haar heen zich geen minuut meer zorgen maakten om roken toen het duidelijk was dat ze binnen een half jaar zou sterven (en nee, niet door het roken)
Idd, een rokersdiscussie is leuk voor 5 minuten, dan gaat het toch altijd over het zelfde en rokers blijven roken en niet rokers blijven het toch vies vinden...
dus je hebt er nou werkelijk geen ene reet aan
En dat was het allerlaatste wat ik erover zeg.
mooi weertje buitenquote:Op donderdag 18 juni 2009 10:54 schreef Ladylike het volgende:
Whehe wat een opmerking over roken al niet kan doen
Triest toch eigenlijk waar we ons druk om maken
Ik weet wel dat mn moeder en alle artsen om haar heen zich geen minuut meer zorgen maakten om roken toen het duidelijk was dat ze binnen een half jaar zou sterven (en nee, niet door het roken)
Idd, een rokersdiscussie is leuk voor 5 minuten, dan gaat het toch altijd over het zelfde en rokers blijven roken en niet rokers blijven het toch vies vinden...
dus je hebt er nou werkelijk geen ene reet aan
En dat was het allerlaatste wat ik erover zeg.
Er is geen bewijs, alleen propaganda.quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
En vervolgens branden andere mensen met een wetenschappelijke achtergrond die mensen van jou weer tot de grond toe af, omdat ze wel wetenschappelijk bewijs hebben.
Dan gooi ik een pot thee in de KSC voor mensen die geen koffie lusten.quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Zo lang je in de rookruimte of buiten rookt, ga je je gang maar. Dan kan ik zelf kiezen of ik er wel of niet bij kom zitten.
Maargoed, tijd voor koffie nu. Ik trakteer.
[ afbeelding ]
Neequote:Op donderdag 18 juni 2009 10:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar zo vermakelijk is de discussie toch niet? Hij is alweer voorbij, zelfs.
Ik hoop het maar.. Waarom wil ik ook terug naar het zuiden? Hier is een baan zoeken (en vinden) veel makkelijker.....quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je vind wel een andere job nijns
Sorry als ik te hard gooide, MPGquote:Op donderdag 18 juni 2009 10:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan gooi ik een pot thee in de KSC voor mensen die geen koffie lusten.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Er is geen bewijs, alleen propaganda.
Maar doe je best als je je verveelt.
sexyquote:Op donderdag 18 juni 2009 10:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
mooi weertje buiten![]()
ik mag dadelijk weer gaan werken van 12.00 tot 18.00 is het weer gangbang
Is dat zo? Ik kijk ook alweer een tijdje rond in jouw omgeving en vooralsnog zonder resultaat.quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:58 schreef Nijns het volgende:
Ik hoop het maar.. Waarom wil ik ook terug naar het zuiden? Hier is een baan zoeken (en vinden) veel makkelijker.....
In het zuiden is iedereen werkeloos lijkt het welquote:Op donderdag 18 juni 2009 10:58 schreef Nijns het volgende:
[..]
Neehet stinkt
[..]
Ik hoop het maar.. Waarom wil ik ook terug naar het zuiden? Hier is een baan zoeken (en vinden) veel makkelijker.....
Ligt ook een beetje aan wat je zoekt.quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik kijk ook alweer een tijdje rond in jouw omgeving en vooralsnog zonder resultaat.
Het zijn er veel jaquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
In het zuiden is iedereen werkeloos lijkt het wel
Ze kan vandaag nog beginnenquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heeft Goldfinger geen werk voor je? Die zit ook in het zuiden!.
Ja he? Wat haal ik me op de hals om die kant op te willen? (ik zie wel dat je zo ongeveer overal zo aan de slag kan als secretaresse, dus werk IS er wel..)quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nee dankje, ik heb een 9 tot 5 mentaliteitquote:
Ja, en wat moet ik doen dan? Kom jij dan ook een keertje naar onze club?quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou, kijk Nijns, zo regel je dat dus!
Auw joh!quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan gooi ik een pot thee in de KSC voor mensen die geen koffie lusten.
[ afbeelding ]
Of ze werken gewoon nietquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Het is een parenclub, het enige wat ik met paren heb is een paar schoenenquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:03 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ja, en wat moet ik doen dan? Kom jij dan ook een keertje naar onze club?
Gewoon teruggooienquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Auw joh!
Kijk je even uit waar je die hete troep gooit ja?
quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Auw joh!
Kijk je even uit waar je die hete troep gooit ja?
quote:
Helderziendequote:
quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:03 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ja, en wat moet ik doen dan? Kom jij dan ook een keertje naar ONZE club?
en sokken danquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is een parenclub, het enige wat ik met paren heb is een paar schoenen.
Wij zoeken nog slasnijdersquote:Op donderdag 18 juni 2009 10:58 schreef Nijns het volgende:
[..]
Neehet stinkt
[..]
dan kan ik zeker niet fokken?quote:
Nope.quote:
quote:
Helemaal niet. Ik laat de onderzoeken over aan Weltschmerzquote:Op donderdag 18 juni 2009 10:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is dus jouw zwakke punt. Je pakt alleen de onderzoeken die jou uitkomen en de rest doe je af als propaganda.
Maar goed genoeg, sommige mensen........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |