Is dat zo? Ik kijk ook alweer een tijdje rond in jouw omgeving en vooralsnog zonder resultaat.quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:58 schreef Nijns het volgende:
Ik hoop het maar.. Waarom wil ik ook terug naar het zuiden? Hier is een baan zoeken (en vinden) veel makkelijker.....
In het zuiden is iedereen werkeloos lijkt het welquote:Op donderdag 18 juni 2009 10:58 schreef Nijns het volgende:
[..]
Neehet stinkt
[..]
Ik hoop het maar.. Waarom wil ik ook terug naar het zuiden? Hier is een baan zoeken (en vinden) veel makkelijker.....
Ligt ook een beetje aan wat je zoekt.quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik kijk ook alweer een tijdje rond in jouw omgeving en vooralsnog zonder resultaat.
Het zijn er veel jaquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
In het zuiden is iedereen werkeloos lijkt het wel
Ze kan vandaag nog beginnenquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heeft Goldfinger geen werk voor je? Die zit ook in het zuiden!.
Ja he? Wat haal ik me op de hals om die kant op te willen? (ik zie wel dat je zo ongeveer overal zo aan de slag kan als secretaresse, dus werk IS er wel..)quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nee dankje, ik heb een 9 tot 5 mentaliteitquote:
Ja, en wat moet ik doen dan? Kom jij dan ook een keertje naar onze club?quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou, kijk Nijns, zo regel je dat dus!
Auw joh!quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan gooi ik een pot thee in de KSC voor mensen die geen koffie lusten.
[ afbeelding ]
Of ze werken gewoon nietquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Het is een parenclub, het enige wat ik met paren heb is een paar schoenenquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:03 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ja, en wat moet ik doen dan? Kom jij dan ook een keertje naar onze club?
Gewoon teruggooienquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Auw joh!
Kijk je even uit waar je die hete troep gooit ja?
quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Auw joh!
Kijk je even uit waar je die hete troep gooit ja?
quote:
Helderziendequote:
quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:03 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ja, en wat moet ik doen dan? Kom jij dan ook een keertje naar ONZE club?
en sokken danquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is een parenclub, het enige wat ik met paren heb is een paar schoenen.
Wij zoeken nog slasnijdersquote:Op donderdag 18 juni 2009 10:58 schreef Nijns het volgende:
[..]
Neehet stinkt
[..]
dan kan ik zeker niet fokken?quote:
Nope.quote:
quote:
Helemaal niet. Ik laat de onderzoeken over aan Weltschmerzquote:Op donderdag 18 juni 2009 10:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is dus jouw zwakke punt. Je pakt alleen de onderzoeken die jou uitkomen en de rest doe je af als propaganda.
Maar goed genoeg, sommige mensen........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |