Mij wel, een speler die bij Feyenoord door Bosschaart uit de basis gespeeld wordt en te dik is, vervolgens bij NEC op nieuw te dik is en waar zijn contract ontbonden wordt.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:28 schreef Gruning3r het volgende:
[..]
Ik denk dat Snoyl voor NAC Breda kiest,maar het zou me niet verbazen dat Groningen hem ook wel wil hebben.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:32 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Mij wel, een speler die bij Feyenoord door Bosschaart uit de basis gespeeld wordt en te dik is, vervolgens bij NEC op nieuw te dik is en waar zijn contract ontbonden wordt.
Daar wil Groningen niks mee te maken hebben man...
quote:
of die wijnaldumquote:Op woensdag 17 juni 2009 18:27 schreef Kerol het volgende:
Bruins en Guzman misschien, daar blijft het ook wel bij
De enige die ik interessant voor Groningen zou vinden, Van Bronckhorst, willen ze niet kwijt...quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:27 schreef d_b01 het volgende:
[..]
![]()
nog een mooi spelertje van feyenoord hebben???
lees mijn bron maar.
al is en blijft het voetbalprimeur
Dat zijn waarschijnlijk NAC, Vitesse (die hem nog niet kan betalen) en Heracles.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:12 schreef Prosac het volgende:
Overigens las ik dat Snoyl (linkshalf) transfervrij vertrekt bij RKC en dat er interesse is van Eredivisieclubs.
Gelukkig maar.quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:32 schreef Blawh het volgende:
[..]
Dat zijn waarschijnlijk NAC, Vitesse (die hem nog niet kan betalen) en Heracles.
Daar zou je niet vrolijk van worden als Telstar-supporterquote:
Die ze eigenlijk alleen mochten halen als het om huur ging. Om vrij rap ze toch aan te kopen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:36 schreef fuckbuddy het volgende:
Idd Vitesse moet eerst ons nog betalen voor Jenner en Molhoek.
Idd. Constant met een stijve lopen omdat er zo'n mooie club op je seizoenkaart staatquote:Op donderdag 18 juni 2009 10:36 schreef dndiek het volgende:
[..]
Daar zou je niet vrolijk van worden als Telstar-supporter
ghehequote:Op donderdag 18 juni 2009 10:45 schreef Kerol het volgende:
[..]
Idd. Constant met een stijve lopen omdat er zo'n mooie club op je seizoenkaart staat
quote:Harry Mulder naar dames Heerenveen
HEERENVEEN - Assistent-trainer Rick Mulder van FC Groningen wordt de nieuwe trainer van de vrouwen van Sportclub Heerenveen.
De 37-jarige Mulder volgt Harry Sinkgraven op die naar FC Emmen vertrekt.
Rick Mulder was het afgelopen jaar actief bij de jeugdopleiding van FC Groningen. Daarvoor was hij jeugdtrainer bij Emmen.
RTVNOORD
Door de grote tieten bedoel je?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |