abonnement Unibet Coolblue
pi_70091951








Cruoninga: vak E
The_Verve: vak E
clauwheee: vak E
Noca : vak E
Prosac: vak CC
MalachiGroningen: vak E
smicer: vak K
Ungeheuer: vak H
Thomas87: vak UU
Joagertje: vak H
Eightball: vak MM
Art_Core: vak K
RedFever007: vak EE
Dolledingo: Vak E
detulp050: Vak AA
savelkoul: Vak H
M.Melandri: Vak P
Deetch: Vak N
Grunner: Vak E
Garudo: Vak S
Marrek: Vak KK
Magno: Vak CC
ShinyStar vak BZ
d_b01 vak MM



  • Officiele FC Groningen clubsite
  • Supportersvereniging FC Groningen
  • Trots Van Het Noorden
  • De Groene Hel
  • De Groene Hel TV
  • fcgforum
  • FCG Stats
  • Groningen Fanatics
  • Boerenmacht
  • FC Groningen Headliner



    [*] Berg gaat los op Jeugd EK
    [*] Lev vertekt bij de FC







    Download hier de OP!
  • "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      Forum Admin woensdag 17 juni 2009 @ 12:35:05 #2
    35723 crew  GGMM
    pi_70091976
    Goeie TT, misschien hebben ze nog een tientje over.
    Alweer zo'n prachtige post van mij.
    Nicki Minaj en ik
    Mijn vissen in actie.
    pi_70092004
    de_Kromme of Rots, blijf eens van vs zijn account af.
    pi_70092028
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 12:35 schreef sjimz het volgende:
    de_Kromme of Rots, blijf eens van vs zijn account af.
    Verkapte tvp .
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_70092350
    quote:
    European Championship U21 - Euroscout: Marcus Berg

    Everton are one of 'several' Premier League clubs interested in Sweden starlet Marcus Berg following his sparkling hat-trick against Belarus - we took a closer look to find out just how good he is.
    FOOTBALL Euro U21 Championships Sweden Marcus Berg - 0

    More Stories
    * Berg treble inspires Sweden

    Throughout the European U21 Championship we will be compiling scouting reports on some of the continent's biggest talents.

    Background:
    Berg is fast acquiring a reputation in Holland as a real goal poacher, having netted 15 league goals in his first season with Groningen following a move from IFK Gothenburg in 2007.

    Last season the 22-year-old striker added a further 17 for the Eredivisie club, taking his tally to 32 in just 56 games played.

    That kind of form earned him a call-up to the full Sweden side in February last year and a maiden international goal soon followed - on his sixth international appearance, a World Cup qualifier against Malta earlier this month.

    Standing six feet, Berg is equally adept in the air as on the ground, where he is comfortable with either foot, links up play well and possesses a natural eye for goal.

    Such is his burgeoning reputation, and the fact that his current contract runs until the summer of 2011, it is thought a sizeable fee will be needed to wrest him away from Groningen. AZ Alkmaar and Lazio, along with Everton, among a host of interested parties.

    And his performance in Sweden's opening match against Belarus is certain to have upped his value considerably.

    Berg's agent told Eurosport that several Premier League clubs had called him immediately after the game to register their interest.

    Put simply, Berg was sensational in Malmo. He displayed his full repertoire on his way to bagging a brilliant hat-trick - a mazy dribble for the first, a clinical volley for the second and a poacher's goal for the third.

    He could have rounded it all off with a header late on, but even that miss will do little to avoid the inevitable comparisons with a rather more celebrated Swedish export, Zlatan Ibrahimovic.

    Key moments:
    ...

    Dribbling - 8/10
    Pace - 8/10
    Movement - 8/10
    Passing - 8/10
    Finishing - 10/10

    Approximate value: £12m

    Proposed destinations: Everton, Blackburn, Fulham

    Bron
    quote:
    De drie goals van Marcus Berg voor Jong Zweden tegen de beloftes van Wit-Rusland (5-1) hebben de spits van FC Groningen een topnotering opgeleverd in de scoutingboekjes van grote Europese clubs. FotbollsExpressen meent te weten dat Arsenal, Chelsea, Liverpool en Manchester United azen op Berg. Het Spaanse El Mediterraneo meldt dat Villarreal de verrichtingen van de Zweed nauwgezet volgt.

    VI
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_70092680
    Leuk die transfergeruchten. En dan uiteindelijk naar Blackburn gaan ofzo.
    pi_70092840
    de hele zomer zul je vele geruchten lezen en horen. je kan er naar luisteren of niet. dat is een keuze
    "Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
    pi_70093074
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 12:56 schreef MaxPower het volgende:
    Leuk die transfergeruchten. En dan uiteindelijk naar Blackburn gaan ofzo.
    als ze maar flink betalen
      woensdag 17 juni 2009 @ 13:07:34 #9
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_70093081
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 12:56 schreef MaxPower het volgende:
    Leuk die transfergeruchten. En dan uiteindelijk naar Blackburn gaan ofzo.
    Rotor Volvograd.
    pi_70094489
    Ruilen voor Pelle?
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
      woensdag 17 juni 2009 @ 13:48:35 #11
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_70094574
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 13:46 schreef fuckbuddy het volgende:
    Ruilen voor Pelle?
    Hoeveel miljoen betalen jullie dan bij?
    pi_70094647
    De drie goals van Marcus Berg voor Jong Zweden tegen de beloftes van Wit-Rusland (5-1) hebben de spits van FC Groningen een topnotering opgeleverd in de scoutingboekjes van grote Europese clubs. FotbollsExpressen meent te weten dat Arsenal, Chelsea, Liverpool en Manchester United azen op Berg. Het Spaanse El Mediterraneo meldt dat Villarreal de verrichtingen van de Zweed nauwgezet volgt.
    pi_70094740
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 13:46 schreef fuckbuddy het volgende:
    Ruilen voor Pelle?
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_70094765
    quote:
    Villareal wil Marcus Berg naar Spanje halen
    De prestaties van Marcus Berg zijn niet onopgemerkt gebleven. De Zweed kende opnieuw een goed seizoen bij FC Groningen en vandaag komt naar buiten dat Villareal geïnteresseerd is in de diensten van Berg.

    In 2007 maakte hij de overstap van IFK Göteborg, waar hij in 52 wedstrijden 21 doelpunten maakte, naar FC Groningen. De transfer van Berg was de op één na duurste in de historie van FC Groningen.

    De 22-jarige aanvaller is momenteel met Zweden onder 21 actief op het EK voor landen onder 21 in Finland. Gisteren werd er met 5-1 gewonnen van Wit-Rusland. Berg nam drie goals voor zijn rekening.
    pi_70096372
    Iedereen wilt Marcus Berg.....
    Laten we maar eens afwachten wie het nou echt gaat worden.
    Want ik lees iedere dag nieuwe geruchten/namen/clubs.

    Maar tis leuk tijdverdrijf
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
      woensdag 17 juni 2009 @ 14:34:53 #16
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_70096419
    Nou Marcus, tegen Italië nog even scoren en je bent verzekerd van een topclub .
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_70096587
    Laat hem zijn transferwaarde de komende weken maar mooi opvoeren
    pi_70098458
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 15:37 schreef Mr.Jorn. het volgende:
    Oke, en dan is straks Berg weg en hebben we redelijk wat centjes...

    Wie moet er dan komen als vervanger?
    Powell
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
      woensdag 17 juni 2009 @ 16:01:16 #19
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_70099350
    Kluivert
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
      woensdag 17 juni 2009 @ 16:01:49 #20
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
      woensdag 17 juni 2009 @ 16:03:38 #21
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_70099438
    TONI
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_70099460
    Huntelaar .
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      woensdag 17 juni 2009 @ 16:12:39 #23
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_70099817
    Geert den Ouden mag ook transfervrij weg. Neusje voor de goal.

    Overigens las ik dat Snoyl (linkshalf) transfervrij vertrekt bij RKC en dat er interesse is van Eredivisieclubs.
    pi_70099858
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 16:12 schreef Prosac het volgende:

    Overigens las ik dat Snoyl (linkshalf) transfervrij vertrekt bij RKC en dat er interesse is van Eredivisieclubs.
    Je jaagt me de stuipen op het lijf.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_70100489
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 16:12 schreef Prosac het volgende:
    Overigens las ik dat Snoyl (linkshalf) transfervrij vertrekt bij RKC en dat er interesse is van Eredivisieclubs.
    Ik denk dat Snoyl voor NAC Breda kiest,maar het zou me niet verbazen dat Groningen hem ook wel wil hebben.
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')