You totally have spent US$2407.1100 here up to now.quote:
Haha nee niet eensquote:Op donderdag 18 juni 2009 18:30 schreef GuitarJJ het volgende:
Gozer, dacht dat ik al china verslaafd was. Of heb je een eigen webshop? :|
Klopt ja, maar het is ook $90 verschil.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:25 schreef raaavi het volgende:
BOSE dingen bij DP kunnen niet tippen aan de orginele.
Heb ze naast elkaar gehouden + getest.
Bose heeft een regelingquote:Op donderdag 18 juni 2009 18:59 schreef Granaatappel het volgende:
Ik heb in totaal $62 bij DP besteed, en 0 punten.
Hoeveel moet je bestellen voor 1 punt bijvoorbeeld?
___
[..]
Klopt ja, maar het is ook $90 verschil.
Wil ze wel eens proberen.
De tering, dat is gewoon een maandloon aan chinese troep.quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:26 schreef Patrickovic het volgende:
[..]
You totally have spent US$2407.1100 here up to now.
Your collected points are 161heb een boel dingen nog niet geconfirmd
Nieuw in de winkel kosten die dingen meer dan ¤80. What the fuck denk je zelf?quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:57 schreef dj_ko het volgende:
Hmnz:
http://www.marktplaats.nl(...)fta_ind%3D4%26fs%3D1
Orgineel of niet?
het was ook meer sarcastisch bedoeltquote:Op donderdag 18 juni 2009 19:58 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Nieuw in de winkel kosten die dingen meer dan ¤80. What the fuck denk je zelf?
heb een flauw vermoeden dat kevin op fok zit!quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:57 schreef dj_ko het volgende:
Hmnz:
Orgineel of niet?
Fake, Kevins moet je sowieso niet vertrouwenquote:Op donderdag 18 juni 2009 19:57 schreef dj_ko het volgende:
Hmnz:
Orgineel of niet?
Geen probleem met het inloggen, net nog gedaan.quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:40 schreef SanderXX0X het volgende:
Ik kan maar niet inloggen op DPEcht een kut site. Alles wat je bestelt gaat snel kapot, slechte service, kan niet inloggen, pakketjes die missen
![]()
Als ik probeer in te loggen::
Please use legitimate IP to login in.
De Apache doe ik met hoofdletters.
heb ik ook last vanquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:40 schreef SanderXX0X het volgende:
Ik kan maar niet inloggen op DPEcht een kut site. Alles wat je bestelt gaat snel kapot, slechte service, kan niet inloggen, pakketjes die missen
![]()
Als ik probeer in te loggen::
Please use legitimate IP to login in.
De Apache doe ik met hoofdletters.
Mag je ook een kleur opgeven, wil wel een roze namelijkquote:Op donderdag 18 juni 2009 18:00 schreef Patrickovic het volgende:
[ afbeelding ]
Uitpak party4GB mp3 spelers bij FocalPrice weg voor familie en schoonfamilie
Staat wel op FocalPrice, en is ongeveer ¤13,75quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mag je ook een kleur opgeven, wil wel een roze namelijk![]()
Niet doen, je krijgt er spijt van... De software is meestal rete traag.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:33 schreef Lenrel het volgende:
heeft iemand ervaring met de Ifone van dealextreme?![]()
hij ziet er erg verleidelijk uit. maar is het werkzaam met mobieletelefoon netwerken in nederland?
Ik heb een KPN Sim.
zou iemand hier informatie over kunnen geven?
+
als je zelf een hebt. hoe bevalt hij je? zit er een internet functie op die youtube filmpjes toelaat bijvoorbeeld?
bij voorbaat dank voor reactie!!!
Meestal troep: GPRS zit er dan op maar dat is te traag voor youtube filmpjes. Je kunt er wel gewoon mee bellen/smsen met je KPN sim. Verder wel grappig, maar echt een telefoon voor de grap, meer niet. (Daarom heb ik er dus zelf géen gekocht)quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:33 schreef Lenrel het volgende:
heeft iemand ervaring met de Ifone van dealextreme?![]()
hij ziet er erg verleidelijk uit. maar is het werkzaam met mobieletelefoon netwerken in nederland?
Ik heb een KPN Sim.
zou iemand hier informatie over kunnen geven?
+
als je zelf een hebt. hoe bevalt hij je? zit er een internet functie op die youtube filmpjes toelaat bijvoorbeeld?
bij voorbaat dank voor reactie!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |