Welk een armoedige treurnis, nietwaar?quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:49 schreef Seam het volgende:
3 FMis het wel de beste radiostation van Nederland
Ik snap echter niet wat hier anders aan is dan 75% van de hiphop, rnb en dance nummers; die ook allemaal geripte samples hebben omdat die artiesten zelf geen muziek kunnen schrijven.quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:57 schreef hoerezooi het volgende:
Ik hoorde dat tiefes nummer net ook en wilde er net een topic over openen. Wat ben je dan een kansloze "artiest" als je zon nummer gewoon dik gaat zitten kopieren
Je wordt dan ook gedwongen te luisterenquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:00 schreef Afwazig het volgende:
3FM
Soms `s ochtends naar werk toe rond 6 uur dan staat het aan, de tering wat een kankerzender zeg. Die Giel Beelen met zijn domme gelul en kutmuziek, teringmongool.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:00 schreef Seam het volgende:
Giel Beelen is wel een kankerpatient trouwens ja
quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:54 schreef de_boswachter het volgende:
Peter Vos moeten ze afknallen, echt waar.
Weet je wie erachter schijnt te zitten ? Een van die gozerts van Guillermo & Tropical Danny![]()
![]()
Oh echt?quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:02 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Je wordt dan ook gedwongen te luisteren
Er zit een knop op je radio waarmee hij uit kan, en ook één waarmee je andere zenders kan opzoeken droeftoeter.
Als jij rijdt beslis jij toch wat je wilt horen?quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:03 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Oh echt?
Mijn collega luistert het graag, daar over ik me dan maar voor op.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:54 schreef JeMoeder het volgende:
Ja...
Peter Fox - Haus am See
wordt
Peter Vos - Huis aan Zee
1. Die gast is zo niet origineel dat hij gekruisigd dient te worden;
2. See = Meer in het Nederlands NEPPE LUTSERDT!
offerquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:03 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Oh echt?
Mijn collega luistert het graag, daar over ik me dan maar voor op.
http://www.caz.nl/quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:06 schreef BobbyB het volgende:
Bijna alle radiostations zijn bagger. Enige station wat wel enigszins aan te horen was, was Caz!. Niet na iedere 2 nummers reclameblokken van een half uur, te lang dom gezwets van DJ's en niet de hele dag maar 10 nummers in roulatie. Maar die is dus uit de lucht.
Dat weet Peter niet. Die dacht dat het echt zee was. En als je dat kk hoort dan weet je dat er nog wel meer dingen niet kloppen met de melodielijnquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:05 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Alsof het een letterlijke vertaling is.
Huis aan meer, alsof dat klinkt en op de melodielijn past
Wat is dat toch voor iets kansloos dat het meteen als jaloezie bestempelt wordt als men commentaar op iemand heeft of niks aan vind?quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:16 schreef FlyingFox het volgende:
En ik proef her en der duidelijke jaloezie jegens de spitsvondigheid en het ad remme radiomaken van Giel Beelen. Deze mensen luisteren liever naar een standaard middelmatige q-music radiostem niet elke hit! als geweldig! betittelt.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat is dat toch voor iets kansloos dat het meteen als jaloezie bestempelt wordt als men commentaar op iemand heeft of niks aan vind?Het kan toch gewoon zijn dat er mensen zijn die hem niks aan vinden en gewoon liever naar een Ruud of Edwin luistert.
En toch heet het gewoon de Nordsee...quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:54 schreef JeMoeder het volgende:
Ja...
Peter Fox - Haus am See
wordt
Peter Vos - Huis aan Zee
Het is zeg maar het minste kwaad van alle kwaden.quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:49 schreef Seam het volgende:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:26 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Het is zeg maar het minste kwaad van alle kwaden.
Ja.quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:27 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
kanker is zeker ook de minste ziekte van alle ziektes?
Echt niet.quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:10 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dat weet Peter niet. Die dacht dat het echt zee was. En als je dat kk hoort dan weet je dat er nog wel meer dingen niet kloppen met de melodielijn![]()
http://www.nashvillefm.nl/quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat is dat toch voor iets kansloos dat het meteen als jaloezie bestempelt wordt als men commentaar op iemand heeft of niks aan vind?Het kan toch gewoon zijn dat er mensen zijn die hem niks aan vinden en gewoon liever naar een Ruud of Edwin luistert.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.><(({°>
quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:00 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
ze heeft wel kleine kurk_droogjes in der
En ze is het ook niet!!!11!!EINZ (goed_nat)quote:
Hilarischquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:20 schreef sinadO het volgende:
[..]
En ze is het ook niet!!!11!!EINZ (goed_nat)
Dank je. Ik doe mijn best.quote:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:20 schreef sinadO het volgende:
[..]
En ze is het ook niet!!!11!!EINZ (goed_nat)
In KLB pimpen met je kennis van de Duitse taal...'quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:54 schreef JeMoeder het volgende:
Nou, wat een kennis zegquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:37 schreef zovty het volgende:
[..]
In KLB pimpen met je kennis van de Duitse taal...'.
Onder de indruk zijn van zijn kennis terwijl elke mongool moet weten daat See 'meer' is.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:37 schreef zovty het volgende:
[..]
In KLB pimpen met je kennis van de Duitse taal...'.
Eens, de rest is al helemaal waardeloos.quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:49 schreef Seam het volgende:
Minst slechtquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:49 schreef Seam het volgende:
Alleen jammer dat je daarvoor naar het zuiden moet gaan om deze prachtzender te ontvangen.quote:
Veronica FM luister ik niet zo heel vaak, maar de combinatie van muziek en DJ's (vooral Rick van Velthuyzen) zit gerimd.quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:06 schreef afcajos het volgende:
Veronica is top. Elk half uur reclame, dus dat valt mee. En als er geouwehoerd wordt is het vaak nog grappig ook. De moppen en de limericks![]()
En deze week de album top 1000
Als ze dan eens goed keken naar mijn topics dan zou ik live kunnen hoeren hoe ze van het dak springen nadat ze de studio in de fik hadden gezetquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:25 schreef koningdavid het volgende:
Kijk maar uit, 3FM luistert hier mee en haalt soms zelfs inspiratie uit KLB-topics voor hun programma's.
Die zet ik altijd op als ik in de file sta. En dan flink meeblêren met het raam open. Je zou de mensen moeten zienquote:
tijdens je weekend radio luisterenquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:51 schreef Buitendam het volgende:
"Extra weekend op drie eeeefeeeeeeeeeemmmmm"
Daar luisteren echte bazen naar.
Ekstra weekend is op vrijdagquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:14 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
tijdens je weekend radio luisteren
Wat ik dan wel op ter plekke wil zien om ze nog een schop te gevenquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:54 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik hoop dat Coen en Sander live ontdekken dat ze teelbalkanker hebben omdat ze bij elkaar in de onderbroek zitten te graaien. Daarna mogen ze middels een nekschot uit hun lijden verlost worden.
Gadverdammequote:
100%NL met die meuk van Borsato, Gordon, Trijntje Oosterhuis is ook pure baggerquote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:26 schreef wise het volgende:
[..]
Gadverdamme
netzoals 100%nl oftewel 100%KUT
nee. maar ze moeten inderdaad een pijnlijke doodt sterven door in buik te schietenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:22 schreef Isdatzo het volgende:
Eensch.
3FM moet dood. Hier moet ik 't ook al 3 maanden ofzo aanhoren, bah. Had je hier laatst trouwens niet een vergelijkbaar topic over?
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:26 schreef wise het volgende:
[..]
Gadverdamme
netzoals 100%nl oftewel 100%KANKER
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:22 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
http://lmgtfy.com/?q=Annemieke+Schollaardt
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:43 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Er is ook wel echt een reden dat ze niet op tv is
ik zou der nuekenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:50 schreef dubidub het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
...
Ik vind 3FM best te pruimen, ik vind het altijd wel interessant dat Giel bij nieuwsberichten over Noord-Korea of Zuid-Korea altijd precies het juiste orignele commentaar in het koreaans kan vinden.![]()
En Ekdom natuurlijk
i lolledquote:
wat.. dat is der toch op die foto?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:56 schreef dubidub het volgende:
[..]
Weer eens wat anders als je rechtervuist....
In d'r aars!quote:
Die ook.quote:
Dat ook.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:56 schreef dubidub het volgende:
[..]
Weer eens wat anders als je rechtervuist....
O ja joh? Van die ubertrieste popiejopie figuren...quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:09 schreef Mani89 het volgende:
3FMallemaal van die ubertrieste popiejopie figuren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |