Die zet ik altijd op als ik in de file sta. En dan flink meeblêren met het raam open. Je zou de mensen moeten zienquote:
tijdens je weekend radio luisterenquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:51 schreef Buitendam het volgende:
"Extra weekend op drie eeeefeeeeeeeeeemmmmm"
Daar luisteren echte bazen naar.
Ekstra weekend is op vrijdagquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:14 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
tijdens je weekend radio luisteren
Wat ik dan wel op ter plekke wil zien om ze nog een schop te gevenquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:54 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik hoop dat Coen en Sander live ontdekken dat ze teelbalkanker hebben omdat ze bij elkaar in de onderbroek zitten te graaien. Daarna mogen ze middels een nekschot uit hun lijden verlost worden.
Gadverdammequote:
100%NL met die meuk van Borsato, Gordon, Trijntje Oosterhuis is ook pure baggerquote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:26 schreef wise het volgende:
[..]
Gadverdamme
netzoals 100%nl oftewel 100%KUT
nee. maar ze moeten inderdaad een pijnlijke doodt sterven door in buik te schietenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:22 schreef Isdatzo het volgende:
Eensch.
3FM moet dood. Hier moet ik 't ook al 3 maanden ofzo aanhoren, bah. Had je hier laatst trouwens niet een vergelijkbaar topic over?
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:26 schreef wise het volgende:
[..]
Gadverdamme
netzoals 100%nl oftewel 100%KANKER
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:22 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
http://lmgtfy.com/?q=Annemieke+Schollaardt
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:43 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Er is ook wel echt een reden dat ze niet op tv is
ik zou der nuekenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:50 schreef dubidub het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
...
Ik vind 3FM best te pruimen, ik vind het altijd wel interessant dat Giel bij nieuwsberichten over Noord-Korea of Zuid-Korea altijd precies het juiste orignele commentaar in het koreaans kan vinden.![]()
En Ekdom natuurlijk
i lolledquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |