Broeierig weer? Kijk eens om je heen, het wordt deze zomer niet meer warmer dan 25 graden.quote:Op maandag 3 augustus 2009 14:47 schreef Maria2.0 het volgende:
Mijn VCH piercing is een verjaardagskadootje. A.s. donderdag heb ik een afspraak voor het zetten.
Ik hoorde wel dat afgeraden wordt dit in de zomer te doen, de kans op infecties zou door het broeierige weer met 50% verhoogd worden. Iemand enig idee, fact of fiction?
Het wordt donderdag en vrijdag inderdaad maar 29 gradenquote:Op maandag 3 augustus 2009 14:56 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Broeierig weer? Kijk eens om je heen, het wordt deze zomer niet meer warmer dan 25 graden.
Gewoon goed schoon houden, dan komt het wel goed lijkt me..
Haha dat klinkt echt ranzig! Als je gewoon elke dag een douche neemt valt dat hartstikke mee hoor. Oh en lacatacyd en zulke producten kun je gebruiken maar eigenlijk alleen als je dat voor het zetten ook al deed, omdat anders je vagina dubbel ontregeld kan raken. Tenminste, dit was het advies wat ik heb gekregenquote:Op maandag 3 augustus 2009 15:26 schreef miss-piggy het volgende:
In Nederland is het al snel broeierig weer, tenminste heel drukkend. Daardoor ga je meer zweten, ook down under. Misschien dat ze het daarom afraden?
Tapers zijn verschrikkelijk slecht om als sieraad te dragen. Sowieso door het materiaal (neem aan dat je acryl tapers hebt?) maar ook door de lengte, ze klappen in je slaap vaak dubbel wat er voor zorgt dat er veel druk op de stretch, scheef helen etc.. Meteen iets anders indoen dus, bij voorkeur iets van staal of glas.quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:26 schreef Jep. het volgende:
Het is hier stil.![]()
Ik heb in ieder geval m'n taper binnen gekregen, ik wou expres een korte door werk enzo. Alleen die bleken té kort, ben 2 nachten achter elkaar wakker geworden met 1 stretcher half uit m'n oor hangend en dan kon ik m'n bed overhoop halen om die O-ring te vinden.
Heb toen maar een andere taper gekocht, die langer was en die paste prima.
[ afbeelding ]
Heb alleen volgens mij te snel gestretcht.Ik ben vorige week begonnen en heb nu rechts 5mm en links 4mm. Ik heb het echt niet geforceerd ofzo, maar in 5 dagen al op 4/5mm.
Lees nu allemaal horrorverhalen over blow-outs enzo, heb deze nu 2 dagen in en heb nergens last van.
Ik hou deze toch maar 1 maandje in voor de zekerheid, heb echt geen gedult.Daarna stap ik over over 6mm en daarna mijn Barnsteen plugs!
![]()
Complimenten aan alloverpiercings by the way.Bestellingen waren volgende dag al binnen.
Mja, ik heb acryl. hoezo is acryl zo slecht dan, en hoezo is het slecht om te dragen?quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Tapers zijn verschrikkelijk slecht om als sieraad te dragen. Sowieso door het materiaal (neem aan dat je acryl tapers hebt?) maar ook door de lengte, ze klappen in je slaap vaak dubbel wat er voor zorgt dat er veel druk op de stretch, scheef helen etc.. Meteen iets anders indoen dus, bij voorkeur iets van staal of glas.
Ik zou, nu je met deze snelheid hebt gestretcht, eerder 3 a 4 maanden wachten voor je volgende stretch.. ook al heb je niet geforceerd, soms zie je aan de buitenkant niet wat er aan de binnenkant kapot is.
Het is een poreus materiaal, wat betekent dat bacteriën zich er in op stapelen en een ontsteking kunnen veroorzaken. Er zijn genoeg mensen die een goede genezing hebben met acryl, maar als je ook al zo snel zo ver gestretcht hebt (foei, foei foei!) zou ik dit extra risico schrappen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:45 schreef Jep. het volgende:
[..]
Mja, ik heb acryl. hoezo is acryl zo slecht dan, en hoezo is het slecht om te dragen?
Wat stel jij dan voor, per 1mm een plug indoen en zo laten helen?
Niet goed genoeg blijkbaar, heb me wel ingelezen maar dingen zoals 'Acryl is slecht voor je oren' kom ik persoonlijk zelf niet op. Maarja, dat leer je wel zodra je de fout maakt blijkbaar.quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Het is een poreus materiaal, wat betekent dat bacteriën zich er in op stapelen en een ontsteking kunnen veroorzaken. Er zijn genoeg mensen die een goede genezing hebben met acryl, maar als je ook al zo snel zo ver gestretcht hebt (foei, foei foei!) zou ik dit extra risico schrappen.
Het is inderdaad het beste een plug te dragen van staal of glas en deze regelmatig schoon te maken.
Heb je je wel een beetje ingelezen voordat je die tapers er in geduwd hebt?
Hebben de glazen plugs geen flare of single flare? aan 1 kant een verdikking of helemaal geen evrdikkingquote:Op zondag 9 augustus 2009 17:55 schreef Jep. het volgende:
[..]
Niet goed genoeg blijkbaar, heb me wel ingelezen maar dingen zoals 'Acryl is slecht voor je oren' kom ik persoonlijk zelf niet op. Maarja, dat leer je wel zodra je de fout maakt blijkbaar.
Ik heb zojuist glazen plugs besteld, bedankt voor je hulp in ieder geval.
Single flare gekozen, beter toch? Als 't heelt kreeg ik 'm d'r toch makkelijker uithalen, toch?quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:58 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hebben de glazen plugs geen flare of single flare? aan 1 kant een verdikking of helemaal geen evrdikking
Graag gedaan, de eerste 3 mm ben ik ook wel eens de fout ingegaan hoor. En als je nog ergens over twijfelt, dan is er altijd wel iemand in dit topic die je kan helpen.
Daarom zei ik ook dat het infecties kan veroorzakenquote:Op zondag 9 augustus 2009 19:15 schreef Empathologica het volgende:
SF is goed hoor
Ik vind trouwens rondlopen met tapers helemaal geen zonde. Ik heb een paar keer gehad dat tunnel/plug niet ging, dan liet ik taper gewoon zitten tot het wat rekte en het wel paste. En ik heb ook gewoon PLASTIC gebruikt. Ha
Zondaar.
Ik ben binnen een week van 1.6 naar 4 gegaan, en toen 3 weken later binnen een week van 4 naar 8, en bij mij is het allemaal ok.quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Tapers zijn verschrikkelijk slecht om als sieraad te dragen. Sowieso door het materiaal (neem aan dat je acryl tapers hebt?) maar ook door de lengte, ze klappen in je slaap vaak dubbel wat er voor zorgt dat er veel druk op de stretch, scheef helen etc.. Meteen iets anders indoen dus, bij voorkeur iets van staal of glas.
Ik zou, nu je met deze snelheid hebt gestretcht, eerder 3 a 4 maanden wachten voor je volgende stretch.. ook al heb je niet geforceerd, soms zie je aan de buitenkant niet wat er aan de binnenkant kapot is.
Ik kan mm niet vinden, ik heb alleen wel gezien dat je bij het menu op maat kan kiezen, en dat dat wel aangegeven is in mm en gauge, maar op de pagina;s per sieraad niet.quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:22 schreef saaw het volgende:
Volgens mij zijn de maten bij BAF juist supergoed, in zowel mm als gauge, aangegeven toch?
Ik zal wel een foto voor je maken. ;pquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:05 schreef Empathologica het volgende:
Inderdaad, nooit problemen mee gehad.
@ DW: Ik ben benieuwd hoe jouw oren er naakt uit zien en of dat geen uitgekauwde kauwgom is geworden
Ik ken ook wel mensen die ;t nog wat sneller deden. Ik kon niet van 1.6 mm naar 3 mm in 1x, maar ik ken ook wel van die figuren die dan gelijk naar 8mm gaan ofzo.quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:28 schreef Empathologica het volgende:
Hahah tof
Neh het verbaasd me altijd heel erg als mensen zo snel gaan en zeggen dat ze nergens last van hebben.. Als ik zo bij mezelf zie, 1 oor is wel netjes gestretched maar ik heb weinig hoop dat ik ooit nog gewoon oorknopjes in kan. Andere oor praat ik maar niet over
Als je gewoon een "pinch" (oftewel, met je vingertoppen zo een heel klein beetje pakken) gebruikt en dan in een ruime kom met net gekookt water gooit, komt het helemaal goedquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:57 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Mijn microdermal in m'n pols is ontstoken.Tips? Spoelen met zeezoutoplossing helpt heb ik gehoord, maar hoeveel zout per hoeveel water moet ik dan gebruiken?
Sorry, die reactie van mij was inderdaad niet nodig. Maar acryl kan nou eenmaal flink klooien als je gevoelige oortjes hebt, en dan kun je beter overdrijven dan er te casual mee omgaan. Met een taper scheef groeien zal sneller gebeuren bij fikse maten denk ik.. Maar het gaat er vooral om dat je met die taper onnodig veel druk legt op een verse stretch, daarom zou ik 'm nooit laten zitten na de stretch.quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:35 schreef Empathologica het volgende:
Nee ik ben blind.
Anyhoe, ik heb het wel gelezen hoor. Vind het alleen allemaal zo overdreven af en toe (ff in het algemeen), alsof acryl meteen je oren van je kop af blaast ofzo. En scheef groeien met een taper.. Tsja moet het gaatje van te voren al heel scheef gezeten hebben, want een lel gaat niet ineens anders zitten denk ik dan.
hoihoiquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:57 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Mijn microdermal in m'n pols is ontstoken.Tips? Spoelen met zeezoutoplossing helpt heb ik gehoord, maar hoeveel zout per hoeveel water moet ik dan gebruiken?
Kwart theelepeltje per 250 ml was het geloof ik.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:57 schreef sinaasappelsapje het volgende:
quote:Hier mijn superbijzondere, maar ik vind m toch wel cute, traguspiercing.
Kan niet wachten tot er een diamantje of zwarte BCR in mag.![]()
Ja, dat is niet zo slimquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:46 schreef Empathologica het volgende:
@ Debsterr; Ik ben ook een kreng met reageren hoor dus van mijn kant ook sorry
Opzich is het misschien wel goed om te streng te doen dan te casual, maar ik heb ook ooit een reactie gehad van iemand 'Jij draagt acryl! Da's echt keeeeeeei slecht!!!!" terwijl ik m'n stretches al 2 jaar hebToen had ik echt iets van ....oke iemand luistert te goed
Dat is wat ik ook denk.. ik wacht sowieso nog wel een paar weekjes want het is nog maar van 22 juli.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:00 schreef miss-piggy het volgende:
zou het misschien kunnen dat je dan veel moet wrikken aan het staafje/bolletje-gebeuren dat het dan weer kan gaan irriteren?
oooohhhh je traguspiercing![]()
ik durf eigenlijk niet meer
Was de naald niet al gebogen dan?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:10 schreef PluisigNijntje het volgende:
en daarna nog wat gewrik om de naald te buigen.
Het was gewoon zo'n witte buigzame naald, en door de positie van het gaatje moest ze die een beetje buigen om het staaf je er doorheen te doen ofzo.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:57 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Was de naald niet al gebogen dan?
Ah ok. Da's een plastic buisjequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:21 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Het was gewoon zo'n witte buigzame naald, en door de positie van het gaatje moest ze die een beetje buigen om het staaf je er doorheen te doen ofzo.
Maar ik kon het natuurlijk niet zien
Zo lang het nog geneest, dus zo´n 3 maanden..quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:46 schreef miss-piggy het volgende:
had ik mezelf eindelijk zover om volgende week of week erna mijn tragus te laten piercen, kom ik erachter dat ik ook ga zwemmen met revalidatie!
hoelang mag je niet zwemmen?
Ik heb volgens mij twee weken na mijn conchpiercing al gezwommen. Verhalen gaan inderdaad dat je er bacterien door in je piercing kan krijgen. Het ontsmet echter ook briljant. Als je goed schoonmaakt na het zwemmen, moet het wel meevallen, denk ik...quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:03 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Zo lang het nog geneest, dus zo´n 3 maanden..
Maar als je met je hoofd boven water blijft is er natuurlijk niks aan de hand. Alleen is zwemmen dan niks aan
Ik heb hem nu een maand en hij geneest pas met 3 maanden.. maar hij is iig de hele tijd rustig gebleven dus ik ga gewoon de gok nemen om er een ander sieraadje in te doen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:03 schreef ChipsZak. het volgende:
Hoelang heb je hem nu eigs al? En wat is de genezingstijd? Piercings lijken vaak sneller genezen dan dat ze daadwerkelijk genezen zijn.
Ik denk eerder dat het komt doordat die dingen van de Six zulke rommel zijn, i.p.v. dat het zilver zo goed is.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:12 schreef miss-piggy het volgende:
hopelijk gaat het goed aflopen met nieuwe sierraad!
Weet iemand toevallig hoeveel mm een zweerknopje is? (1,0 of 1,2mm?)
Kheb mijn oude zweerknopjes van 17 jaar geleden in mijn oren gedaan, omdat ze steeds ontsteken en dichtgroeien als ik niet zilvere oorbellen erin heb (die van six bijv.).
en dat is het vervelende, op het eerste oog lijkt mn tepel genezen, in oktober heb ik hem 2 jaar, maar écht niet dat dat kreng mij met rust laatquote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:03 schreef ChipsZak. het volgende:
Hoelang heb je hem nu eigs al? En wat is de genezingstijd? Piercings lijken vaak sneller genezen dan dat ze daadwerkelijk genezen zijn.
k heb mijn zweerknopjes van vroegah nog, en die van m'n helixpiercings, en dat zijn echt dikke joekelsquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:12 schreef miss-piggy het volgende:
hopelijk gaat het goed aflopen met nieuwe sierraad!
Weet iemand toevallig hoeveel mm een zweerknopje is? (1,0 of 1,2mm?)
Kheb mijn oude zweerknopjes van 17 jaar geleden in mijn oren gedaan, omdat ze steeds ontsteken en dichtgroeien als ik niet zilvere oorbellen erin heb (die van six bijv.). En als ik mijn traguspiercing ein-de-lijk heb, wil ik in mijn oren ook labrets hebben (of met barbell) omdat mijn huid altijd kapot gaat van die dingetjes erachter.
Ik kan nog een roestige spijker in m'n gewone oorgaatjes doen en ze protesteren nietquote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:48 schreef miss-piggy het volgende:
mwah ik heb nooooit problemen gehad met zilver, met alles van six, c&a etc. wel. Die kan ik dus maar een halve dag inhebben, en dan gaan mijn oren enorm zeer doen. Inclusief zwellen en pus. Spul van six is wel troep. Gaat ook zo lekker groen uitslaan na een tijdje
weekjequote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:57 schreef maniack28 het volgende:
Ik ga denk ik maar eens een tongpiercing laten zetten... Hoe lang hou je daar last van?
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:57 schreef maniack28 het volgende:
Ik ga denk ik maar eens een tongpiercing laten zetten... Hoe lang hou je daar last van?
Nog niet eens, kon al vrij snel weer normaal eten.quote:
Titanium heeft minder eigenschappen waar je eventueel allergisch voor zou kunnen zijn. Is dus een iets veiligere optiequote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:42 schreef miss-piggy het volgende:
wat kan ik beter nemen?
titanium of chirurgisch staal?
Ik heb geen nikkelallergie, dus op dat gebied kan chirurgisch staal wel. Maar heeft het verder nog een verschil?
Ik was waarschijnlijk helemaal flauw geworden enzoquote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:31 schreef miss-piggy het volgende:
![]()
voelde wat ongemakkelijk, maar pijnlijk, ehm nee.
Piercing zat erin, miss-piggy blij. Ik loop naar de auto, en voel ineens wat warms lopen. Ik kijk in de weerspiegeling van de auto, vette bloedspoor. Ben ik maar even terug gegaan![]()
Eindelijk, hij zit!
Morgen ofzo een foto, nu ziet het er nog bloederig uit.
ik had er allen dezelfde avond last van, liet hem zetten om 1 uur in de middag, ben gewoon de hele dag gaan bunkeren en gaan praten, savonds echt giga spierpijn, volgende ochtend wegquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:57 schreef maniack28 het volgende:
Waarom wil je een nederlandse shop? BAF is prima, heeft mooie spullen en levert snel!quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:44 schreef Jep. het volgende:
Iemand bekend met een nederlandse webshop waar je deze/dit soort plugs zou kunnen vinden?![]()
[ afbeelding ]
Nee idd, paar dagen, alleen het lange staafje is heel erg irritant met eten.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 08:25 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
Nog niet eens, kon al vrij snel weer normaal eten.
Tevens gratis tip voor Maniack: Plastic staafje en balletjes als hij geheeld is. Beter voor je tanden, buigzaam e.d. Zal je tandarts ook zeggen.
Aangenomen dat je liever een balletje/staafje kapot bijt dan een van je tanden natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |