daar hoopte ik al op, al wil ik binnenkort wel een recht staafje ipv dit gebogen ding.quote:
quote:Op maandag 24 augustus 2009 02:09 schreef Mortaxx het volgende:
Juist wel eruit halen. Staafje snachts in een glas met zout water doen om te ontsmetten.
Das niet goed, wat je nu zegt.quote:Op maandag 24 augustus 2009 02:09 schreef Mortaxx het volgende:
Juist wel eruit halen. Staafje snachts in een glas met zout water doen om te ontsmetten.
quote:Op maandag 24 augustus 2009 06:25 schreef Mirjam het volgende:
water met zeezout in een borrelglaasje, borrelglaasje over tepel, en ff zo blijven zitten![]()
en niet eruithalen idd.
Ik heb een staafjequote:Op maandag 24 augustus 2009 08:32 schreef Cuegirllie het volgende:
Geen pijn?Wow!
Ik moest hem met van dat desinfecterende spul schoonmaken 2/3x daags en daarna met geurloze zeep... zoiets in ieder geval.
En zeker niet eruit halen, men dat durfde ik pas na een x aantal maanden, duurde nogal lang voordat het dicht zat van binnen.
Waarom neem je dan ook een ringetje? je kan toch gelijk staafje doen? Staafjes rules
je moet wel gelijk een goede erin laten zetten. of was je toen van mening dat dat mooier zou zijn?quote:Op maandag 24 augustus 2009 12:15 schreef Jimbo het volgende:
[..]Precies hoe ik het doe de laatste 2 dagen
Ga nu weer flink lopen schoonmaken
[..]
Ik heb een staafjemaar geen rechte
en ik wil een mooie rechte ipv zn ding wat ook in een wenkbrouw kan. en ik zie dat be bolletjes 90% van de tijd tegen t vlees aanzitten en t schijnt dat dat slecht is, dus wil een iets langere halen.
nee vond t niet mooierquote:Op maandag 24 augustus 2009 13:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
je moet wel gelijk een goede erin laten zetten. of was je toen van mening dat dat mooier zou zijn?
ik ben erg blik met mijn über rechte staafje
kusjes erop ?quote:
Dat zijn er dan veel!quote:
geen idee eigenlijkquote:Op donderdag 3 september 2009 00:33 schreef YuckFou het volgende:
ehm ronddraaien&heen en weer schuiven en ondertussen schoonmaken met een watje met sterilon
maareh die zwarte is dat ook chirurgisch staal? da's wel nodig tot de wond dicht is he
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |