Dat is wat ik ook denk.. ik wacht sowieso nog wel een paar weekjes want het is nog maar van 22 juli.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:00 schreef miss-piggy het volgende:
zou het misschien kunnen dat je dan veel moet wrikken aan het staafje/bolletje-gebeuren dat het dan weer kan gaan irriteren?
oooohhhh je traguspiercing![]()
ik durf eigenlijk niet meer
Was de naald niet al gebogen dan?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:10 schreef PluisigNijntje het volgende:
en daarna nog wat gewrik om de naald te buigen.
Het was gewoon zo'n witte buigzame naald, en door de positie van het gaatje moest ze die een beetje buigen om het staaf je er doorheen te doen ofzo.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:57 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Was de naald niet al gebogen dan?
Ah ok. Da's een plastic buisjequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:21 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Het was gewoon zo'n witte buigzame naald, en door de positie van het gaatje moest ze die een beetje buigen om het staaf je er doorheen te doen ofzo.
Maar ik kon het natuurlijk niet zien
Zo lang het nog geneest, dus zo´n 3 maanden..quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:46 schreef miss-piggy het volgende:
had ik mezelf eindelijk zover om volgende week of week erna mijn tragus te laten piercen, kom ik erachter dat ik ook ga zwemmen met revalidatie!
hoelang mag je niet zwemmen?
Ik heb volgens mij twee weken na mijn conchpiercing al gezwommen. Verhalen gaan inderdaad dat je er bacterien door in je piercing kan krijgen. Het ontsmet echter ook briljant. Als je goed schoonmaakt na het zwemmen, moet het wel meevallen, denk ik...quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:03 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Zo lang het nog geneest, dus zo´n 3 maanden..
Maar als je met je hoofd boven water blijft is er natuurlijk niks aan de hand. Alleen is zwemmen dan niks aan
Ik heb hem nu een maand en hij geneest pas met 3 maanden.. maar hij is iig de hele tijd rustig gebleven dus ik ga gewoon de gok nemen om er een ander sieraadje in te doen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:03 schreef ChipsZak. het volgende:
Hoelang heb je hem nu eigs al? En wat is de genezingstijd? Piercings lijken vaak sneller genezen dan dat ze daadwerkelijk genezen zijn.
Ik denk eerder dat het komt doordat die dingen van de Six zulke rommel zijn, i.p.v. dat het zilver zo goed is.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:12 schreef miss-piggy het volgende:
hopelijk gaat het goed aflopen met nieuwe sierraad!
Weet iemand toevallig hoeveel mm een zweerknopje is? (1,0 of 1,2mm?)
Kheb mijn oude zweerknopjes van 17 jaar geleden in mijn oren gedaan, omdat ze steeds ontsteken en dichtgroeien als ik niet zilvere oorbellen erin heb (die van six bijv.).
en dat is het vervelende, op het eerste oog lijkt mn tepel genezen, in oktober heb ik hem 2 jaar, maar écht niet dat dat kreng mij met rust laatquote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:03 schreef ChipsZak. het volgende:
Hoelang heb je hem nu eigs al? En wat is de genezingstijd? Piercings lijken vaak sneller genezen dan dat ze daadwerkelijk genezen zijn.
k heb mijn zweerknopjes van vroegah nog, en die van m'n helixpiercings, en dat zijn echt dikke joekelsquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:12 schreef miss-piggy het volgende:
hopelijk gaat het goed aflopen met nieuwe sierraad!
Weet iemand toevallig hoeveel mm een zweerknopje is? (1,0 of 1,2mm?)
Kheb mijn oude zweerknopjes van 17 jaar geleden in mijn oren gedaan, omdat ze steeds ontsteken en dichtgroeien als ik niet zilvere oorbellen erin heb (die van six bijv.). En als ik mijn traguspiercing ein-de-lijk heb, wil ik in mijn oren ook labrets hebben (of met barbell) omdat mijn huid altijd kapot gaat van die dingetjes erachter.
Ik kan nog een roestige spijker in m'n gewone oorgaatjes doen en ze protesteren nietquote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:48 schreef miss-piggy het volgende:
mwah ik heb nooooit problemen gehad met zilver, met alles van six, c&a etc. wel. Die kan ik dus maar een halve dag inhebben, en dan gaan mijn oren enorm zeer doen. Inclusief zwellen en pus. Spul van six is wel troep. Gaat ook zo lekker groen uitslaan na een tijdje
weekjequote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:57 schreef maniack28 het volgende:
Ik ga denk ik maar eens een tongpiercing laten zetten... Hoe lang hou je daar last van?
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:57 schreef maniack28 het volgende:
Ik ga denk ik maar eens een tongpiercing laten zetten... Hoe lang hou je daar last van?
Nog niet eens, kon al vrij snel weer normaal eten.quote:
Titanium heeft minder eigenschappen waar je eventueel allergisch voor zou kunnen zijn. Is dus een iets veiligere optiequote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:42 schreef miss-piggy het volgende:
wat kan ik beter nemen?
titanium of chirurgisch staal?
Ik heb geen nikkelallergie, dus op dat gebied kan chirurgisch staal wel. Maar heeft het verder nog een verschil?
Ik was waarschijnlijk helemaal flauw geworden enzoquote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:31 schreef miss-piggy het volgende:
![]()
voelde wat ongemakkelijk, maar pijnlijk, ehm nee.
Piercing zat erin, miss-piggy blij. Ik loop naar de auto, en voel ineens wat warms lopen. Ik kijk in de weerspiegeling van de auto, vette bloedspoor. Ben ik maar even terug gegaan![]()
Eindelijk, hij zit!
Morgen ofzo een foto, nu ziet het er nog bloederig uit.
ik had er allen dezelfde avond last van, liet hem zetten om 1 uur in de middag, ben gewoon de hele dag gaan bunkeren en gaan praten, savonds echt giga spierpijn, volgende ochtend wegquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:57 schreef maniack28 het volgende:
Waarom wil je een nederlandse shop? BAF is prima, heeft mooie spullen en levert snel!quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:44 schreef Jep. het volgende:
Iemand bekend met een nederlandse webshop waar je deze/dit soort plugs zou kunnen vinden?![]()
[ afbeelding ]
Nee idd, paar dagen, alleen het lange staafje is heel erg irritant met eten.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 08:25 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
Nog niet eens, kon al vrij snel weer normaal eten.
Tevens gratis tip voor Maniack: Plastic staafje en balletjes als hij geheeld is. Beter voor je tanden, buigzaam e.d. Zal je tandarts ook zeggen.
Aangenomen dat je liever een balletje/staafje kapot bijt dan een van je tanden natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |