abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71429869
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 14:59 schreef Xeanor het volgende:

[..]

Nog steeds nergens kunnen vinden wat het nou inhoudt.
De mechanische onderdelen: Remmen, crankstel, derailleur, cassette, shifters, ketting e.d.
pi_71430087
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 14:59 schreef Xeanor het volgende:

[..]

Nog steeds nergens kunnen vinden wat het nou inhoudt.
Afmontage houdt in welke groep erop zit.
Dus welk schakelsysteem, remmen etc.
pi_71434633
Ik fiets nu op een Koga hybride fiets, maar wil binnenkort voor een (starters) racefiets gaan kijken. Kennen jullie goede, ruim gesorteerde zaken in de buurt van Flevoland. Woon zelf in Lelystad. Hier is zo'n zaak niet te vinden.

Ben een absolute beginner (wel al 49.......) en heb zojuist al wat kleding gekocht. Ben vergeten te vragen (of vond het onbewust te genant) of ik nou een onderbroek in die koersbroek aanmoet of niet Gaarne hulp in deze
  woensdag 29 juli 2009 @ 17:51:36 #104
40566 Ericr
Livewrong
pi_71434684
Geen onderbroek aan in een koersbroek.
pi_71434715
niets moet natuurlijk maar mij lijkt het een afschuwelijk idee om er ook nog een onderbroek in aan te doen
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_71434779
De eerste keer dat ik met m'n racefiets en koersbroek ging fietsen had ik ook een onderbroek. Ik was overgehaald door twee vrienden om ook te gaan fietsen, en telkens als ik ze weer eens spreek komt het verhaal weer omhoog drijven. 'Weet je nog toen jij met je onderbroek onder je fietsbroek aan kwam zetten!'

Niet doen dus!!
pi_71437831
Ahh..............geen onderbroek dus

Bedankt. Ennuh........ weet er nog iemand een goed adres voor de aanschaf van mijn eerste racefiets in de buurt van Lelystad/Almere?

Budget ligt rond de 600/800 euro. Wil toch het liefst iets nieuws kopen.
pi_71440305
Bedankt voor jullie reacties. 650 euro voor een tweedehands met Sora afmontering is misschien inderdaad teveel. Mijn andere optie is een tweedehands voor 500 euro, afgemonteerd met 105. Volgens mij is het een Raleigh, maar er staat Peak Performance op het frame. Zou dit wat zijn?

pi_71441919
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 21:16 schreef Hungry_Ghost het volgende:
Bedankt voor jullie reacties. 650 euro voor een tweedehands met Sora afmontering is misschien inderdaad teveel. Mijn andere optie is een tweedehands voor 500 euro, afgemonteerd met 105. Volgens mij is het een Raleigh, maar er staat Peak Performance op het frame. Zou dit wat zijn?

[ afbeelding ]
Puik fietsje! Zo op het oog ziet het er netjes uit. 500 euro voor een fiets met 105 is ook niet veel denk ik.
650 euro voor een tweedehands Sora afmontering is veel te duur. Je koopt ze nieuw voor minder geld.
pi_71462681
Ik zit ook te denken aan een racefiets max 800 euro. Fiets nu op een stadsfietsje en fiets afstanden van 15-25km (en dan ook nog terug) ongeveer 2 keer per week. Dus niet superlange afstanden.

Wil de fiets dan ook gebruiken voor woon-werk verkeer, dat is dat 22km... 3 dagen heen en terug dus 44*3 = 132 km per week. Als ik dan wat conditie heb opgebouwd kan ik dat uitbreiden met andere trainingen.

Ik loop verder ook en zit toch wel te denken om eens te proeven aan een duathlon of 1/8 triathlon volgend jaar. (dus 500m zwemmen, 20km fietsen en 5km hardlopen).

Maar ik ben verder wel absolute beginner. Ik heb geen verstand van wanneer iets versleten is e.d. en neig dus sterk naar een nieuwe fiets. Daar komt bij dat een vertrouwde fietsenmaker in de buurt ook handig is!

Mijn lengte is 1.80 en mijn binnenbeenlengte was 84 cm.. Ik heb hier 2 fietsendealers. Een dealt in Gazelle, Koga-Miyata en Giant. De andere dealt in Raleigh, Gazelle, Batavus en Koga-Miyata.

De volgende fietsen daar zijn binnen mijn budget:

Rahleigh Team Sora: 739,-
http://www.wijtman.nl/default.asp?pid=921&fs=2400&catid=11

Raleigh Team Raleigh Race 529,-
http://www.wijtman.nl/default.asp?pid=921&fs=1776&catid=11

Gazelle V1. 799,-
http://www.wijtman.nl/default.asp?pid=921&fs=1510&catid=11

Ziet hier iets tussen denken jullie? Ik wil in ieder geval binnenkort even gaan kijken voor een proefrit ook, maar ben ook benieuwd naar jullie mening. Bedankt!
  donderdag 30 juli 2009 @ 16:52:36 #111
210905 PatatFriet
Goudgeel en knapperig
pi_71462828
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 21:16 schreef Hungry_Ghost het volgende:
Mijn andere optie is een tweedehands voor 500 euro, afgemonteerd met 105. Volgens mij is het een Raleigh, maar er staat Peak Performance op het frame. Zou dit wat zijn?

[ afbeelding ]
500 voor die fiets? Véél te duur. 350 max.
Patat, het meest veelzijdige stukje friet.... patat!
  donderdag 30 juli 2009 @ 17:01:43 #112
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_71463136
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 16:47 schreef bananablues het volgende:
Ik zit ook te denken aan een racefiets max 800 euro.

Ziet hier iets tussen denken jullie?
Ik zou gaan kijken naar een tweedehands, rond 800 euro moet je een zeer goede tweedehands kunnen kopen.
.
pi_71465459
Wat zijn jullie meningen over de bovenste 5 a 6 modellen bij deze winkel?

http://bikesonline.nl/shop/shop_lst.asp?submenulink=Racefietsen&GroupID=4195&SubGroupIndex=&campaign=&medium=

De derde (Gitane) lijkt me wel wat.

edit: kut, juist die is niet in mijn framemaat verkrijgbaar daar. Maar what about die eerste voor 219 euro, is dat wat voor een totale beginner?
pi_71465824
Die duimverstellers op het stuur lijkt me niet echt wat.
De afmontering lijkt me ook wel erg goedkoop, kan nooit echt veel zijn. Je moet met deze fiets rekening ermee houden dat na 4000 kilometer (en da's minder dan je denkt) de boel echt ver op is.
in a crowd you lose humanity
pi_71466412
Heb vanmiddag een gebruikte, maar z.g.a.n., Trek 1400 Triple gekocht, afgemonteerd met Shimano 105. Model uit 2006, nog geen 100 km. op gereden. Voor 600 euro. Lijkt me een redelijke deal, nietwaar?

De framemaat is eigenlijk iets te groot denk ik. Ben zelf 1.80 m. en de framemaat is 60 cm. Hoop dat dat geen probleem gaat worden (?).....

Ook had hij bij aanschaf de stuurpen (horizontale gedeelte) aan laten passen, omdat hij een langere reach had (1.90 m. lich. lengte). Ik wil dus een kleinere pen kopen om het stuur weer dichterbij te halen. Hoe meet ik die maat? Hart stuurpen tot hart stuurbocht??? Dat is nu 11 cm. De kleinste van Bontrager is echter 10 cm. Zou niet veel verschil geven in dat geval.
pi_71466709
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 18:34 schreef Wombcat het volgende:
Die duimverstellers op het stuur lijkt me niet echt wat.
De afmontering lijkt me ook wel erg goedkoop, kan nooit echt veel zijn. Je moet met deze fiets rekening ermee houden dat na 4000 kilometer (en da's minder dan je denkt) de boel echt ver op is.
Mocht ik echt 4000 kilometer ermee rijden, dan heb ik tegen die tijd wel door of ik wielrennen echt leuk vind om te doen en geef ik wel graag meer geld uit.
pi_71466750
Ik zie hier de volgende fiets voor 800 euro:
Te Koop: Red Bull racefiets, Shimano Ultegra/ DuraAce (59cm) voor personen tussen de 1,80 en 1,97.

Met fiets is nog geen 500 kilometer gefietst en heeft altijd binnen gestaan. Daarom is de fiets in absolute nieuwstaat. 20 versnellingen, Shimano Ultegra(2) voor en Simano Dura- Ace(10) achter. Superlight wheels en carbon voorvork.

Ik ben zelf 1.81, maar als ik kruishoogte invoer kom ik tot framemaat 56,5cm volgens deze:
http://web.bornfietsen.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=13&Itemid=31

Bij de lengte kan het dan weer wel...

Het lijkt me wel een goede?
pi_71517810
Wat vinden jullie van deze fietsen?

1. http://www.fietsgigant.com/moser-mka-300.html <-- Misschien wel het hipste
2. http://www.fietsgigant.com/vanlimpurg-moreno-tiagra.html <-- iig zeker verkrijgbaar in mijn maat, staat wel niet wat voor een frame het is, is dit ook carbon?
3. http://www.fietsgigant.com/target-full-105-topaanbieding.html
4. http://www.fietsgigant.com/orbea-aos-asphalt.html
5. http://www.fietsgigant.com/be-one-storm-3-0.html

Meningen aub.

[ Bericht 5% gewijzigd door Xeanor op 01-08-2009 17:08:50 ]
pi_71523794
Kick, niemand die wat te melden heeft?
pi_71524477
Carbon frame zou mij persoonlijk niets interesseren, die paar honderd gram gewicht voordeel boeit me niet zo. Carbon voorvork daarentegen is wel weer een aanrader schijnt ivm schokabsorptie.

Die Orbea zou ik schrappen, de 2200 groep staat nog onder Sora qua kwaliteit. Voor dat geld is de Be One een betere keuze. Daarna wordt het lastiger. De Target heeft de beste groep van dit stel, maar een stalen voorvork. Van de Limpburg staan niet echt veel specs bij, geen idee wat daar de voorvork van is. Deze heeft wel een triple blad mocht je dat willen.
pi_71524923
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 21:30 schreef tjoptjop het volgende:
Carbon frame zou mij persoonlijk niets interesseren, die paar honderd gram gewicht voordeel boeit me niet zo. Carbon voorvork daarentegen is wel weer een aanrader schijnt ivm schokabsorptie.

Die Orbea zou ik schrappen, de 2200 groep staat nog onder Sora qua kwaliteit. Voor dat geld is de Be One een betere keuze. Daarna wordt het lastiger. De Target heeft de beste groep van dit stel, maar een stalen voorvork. Van de Limpburg staan niet echt veel specs bij, geen idee wat daar de voorvork van is. Deze heeft wel een triple blad mocht je dat willen.
Bedankt. Ik heb ze eens gemailed voor meer informatie over die van limpurg.
pi_71536121
Hey mensen ik ging gister even langs een racefiets winkel en daar zag ik alleen goeie maar geen mooie fietsen staan. Wel was er 1 super mooie fiets maar die was dan 1300. Die fiets zou ik dan ook alleen kopen omdat hij er super gaaf uitziet.

Nu wil ik dus gewoon een hele mooie fiets en kom ik toch uit op deze.

http://www.12gotrading.com/?page=record&id=4386&orderby=soort

Hij kost rond de 600 - 700. Nu wil ik alleen regelen met de dealer dat ik alle dingen die sora zijn verander naar een of 2 groepen hoger. Hoeveel denken jullie dat dat me dan extra gaat kosten? En kan ik dan die sora onderdelen zelf weer los gaan verkopen als de winkel ze niet wilt? En is het wel een goed idee om dat te doen?

Alvast bedankt!
pi_71537500
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 13:55 schreef zwiggelbig het volgende:
Hey mensen ik ging gister even langs een racefiets winkel en daar zag ik alleen goeie maar geen mooie fietsen staan. Wel was er 1 super mooie fiets maar die was dan 1300. Die fiets zou ik dan ook alleen kopen omdat hij er super gaaf uitziet.

Nu wil ik dus gewoon een hele mooie fiets en kom ik toch uit op deze.

http://www.12gotrading.com/?page=record&id=4386&orderby=soort

Hij kost rond de 600 - 700. Nu wil ik alleen regelen met de dealer dat ik alle dingen die sora zijn verander naar een of 2 groepen hoger. Hoeveel denken jullie dat dat me dan extra gaat kosten? En kan ik dan die sora onderdelen zelf weer los gaan verkopen als de winkel ze niet wilt? En is het wel een goed idee om dat te doen?

Alvast bedankt!
Ik zou toch echt eerder kijken of het een technisch goede fiets is, in plaats van dat ie mooi uitziet.
pi_71537705
Inderdaad, vooral kijken naar de technische speficitaties van de fiets, en daarna pas of hij ook 'mooi' is...

En de fiets die je nu kiest is sowieso niet heel mooi hoor, maar goed. Dat is geen enkele fiets in een lage prijsklasse.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_71540104
Ik loop nu enkele avonden per week (2) hard maar wielrennen vind ik eigenlijk leuker. Dus ben ik op zoek naar een nieuwe fiets (heb ergens bij mijn ouders nog een fiets uit de jaren '80). Volgende zomer wil ik namelijk naar de Alpen toe om te fietsen tijdens de tour.

Prijsklasse: ± 1000

Heb dus ook versnellingen nodig om een echte alpen col op te komen. Ben ongeveer 1.84 lang.

Wat is het beste om te doen als je 's avonds fietst (vooral tijdens de winter) qua verlichting, gewoon batterij lamp dingen?
pi_71543610
Hey ja daar hebben julliel wel gelijk in.

Maar nu sta ik zelf voor een keuze.

Zou ik nou deze fiets kopen en hem hoger afmonteren zelf http://www.trekbikes.com/nl/nl/bikes/road/1_series/15wsdz/

Of zou ik gelijk een beetje meer betalen en deze kopen en gelijk alles ultegra hebben.
http://www.trekbikes.com/nl/nl/bikes/road/1_series/19wsde/

Wat is nou 200 - 300 euro extra als je met de fiets een boel jaar zult gaan doen?
In mijn ogen niet zo veel..

Het is wel mijn eerste fiets. Dus laatste vraag. Is het het waard om die 1.9 te kopen als eerste fiets?
  zondag 2 augustus 2009 @ 19:54:32 #127
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_71546324
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 18:07 schreef zwiggelbig het volgende:
Is het het waard om die 1.9 te kopen als eerste fiets?
Ja, dat is het waard.
.
pi_71553757
Ok ik neem hem =)
pi_71554446
Nu ben je wel verplicht om een witte of lichtblauwe outfit te dragen!
pi_71558495
Voor 800 euro koop je een nieuwe volledig 105 afgemonteerde Sensa (= goed), zie hier:
Alleen de wielen zijn niet echt geweldig.

Shakes: voor 1000 euro kun je zeker een goede fiets kopen. Je komt dan op 105/Ultegra uit qua groep en qua frame double of triple butted aluminium. Let op dat je goede wielen kiest (Shimano 500 en RS10 houden niet over). En neem een triple als je in de Alpen wilt gaan fietsen!

Fietsgigant: heeft vaak oude modellen staan. En van die adviesprijzen zou ik me ook niets aantrekken.

Algemeen:
- de Ultegra groep is voor 2010 geheel vernieuwd => 2009 fietsen met Ultegra worden goedkoper
- over 1-2 maanden komen de "oude" 2009 fietsen zo wie zo in de opruiming, dus als je kunt wachten...

[ Bericht 1% gewijzigd door Rigital op 03-08-2009 11:20:08 ]
pi_71558663
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 18:07 schreef zwiggelbig het volgende:
Hey ja daar hebben julliel wel gelijk in.

Maar nu sta ik zelf voor een keuze.

Zou ik nou deze fiets kopen en hem hoger afmonteren zelf http://www.trekbikes.com/nl/nl/bikes/road/1_series/15wsdz/

Of zou ik gelijk een beetje meer betalen en deze kopen en gelijk alles ultegra hebben.
http://www.trekbikes.com/nl/nl/bikes/road/1_series/19wsde/

Wat is nou 200 - 300 euro extra als je met de fiets een boel jaar zult gaan doen?
In mijn ogen niet zo veel..

Het is wel mijn eerste fiets. Dus laatste vraag. Is het het waard om die 1.9 te kopen als eerste fiets?
In het algemeen vind ik Trek geen extreem goede prijs-kwaliteit verhouding hebben.

U bent vrouw?
Overweeg dan ook deze.

[ Bericht 0% gewijzigd door Rigital op 03-08-2009 11:19:45 ]
pi_71559580
Nee ik ben geen vrouw =)

Maar ik denk dat ik gewoon die neem mede omdat hij her zo gaaf uitziet! En ik er wel een lange tijd mee vooruit zou moeten kunnen!
pi_71560282
WSD = vrouwenframe = niet bijzonder geschikt voor mannen vanwege afwijkende geometrie.
pi_71573345
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 10:55 schreef Rigital het volgende:
Voor 800 euro koop je een nieuwe volledig 105 afgemonteerde Sensa (= goed), zie hier:
Alleen de wielen zijn niet echt geweldig.

Shakes: voor 1000 euro kun je zeker een goede fiets kopen. Je komt dan op 105/Ultegra uit qua groep en qua frame double of triple butted aluminium. Let op dat je goede wielen kiest (Shimano 500 en RS10 houden niet over). En neem een triple als je in de Alpen wilt gaan fietsen!

Fietsgigant: heeft vaak oude modellen staan. En van die adviesprijzen zou ik me ook niets aantrekken.

Algemeen:
- de Ultegra groep is voor 2010 geheel vernieuwd => 2009 fietsen met Ultegra worden goedkoper
- over 1-2 maanden komen de "oude" 2009 fietsen zo wie zo in de opruiming, dus als je kunt wachten...
Thanks. Ik zag bijv. een Cervelo S1. Zitten daar standaard goede onderdelen op/bij ?
pi_71584405
Cervelo S1: prima... frame! voor 1000 euro koop je alleen het frame. Met andere woorden: die zit nogal boven je budget.

Ik zou eens kijken naar Sensa (voor prijsindicaties bij izibike.nl of 12gotrading.com), Bulls Desert Falcon, Canyon.de en RedBull (Roseversand.de). Qua wielen zijn Mavic Aksyum net iets beter dan Shimano 500/510/RS10 (RS10 weet ik niet zeker, maar die Mavics hebben wel een goede naam).

[ Bericht 1% gewijzigd door Rigital op 04-08-2009 08:25:45 ]
pi_71584602
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 17:56 schreef ufopiloot het volgende:
De eerste keer dat ik met m'n racefiets en koersbroek ging fietsen had ik ook een onderbroek. Ik was overgehaald door twee vrienden om ook te gaan fietsen, en telkens als ik ze weer eens spreek komt het verhaal weer omhoog drijven. 'Weet je nog toen jij met je onderbroek onder je fietsbroek aan kwam zetten!'

Niet doen dus!!
In In koude jaargetijden draag ik wel altijd een goedsluitende onderbroek en dat gaat prima in tegenstelling met vroeger rijdt men met de moderne koersbroek niet "stuk".
janneman
pi_71602384
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 06:27 schreef Rigital het volgende:
Cervelo S1: prima... frame! voor 1000 euro koop je alleen het frame. Met andere woorden: die zit nogal boven je budget.

Ik zou eens kijken naar Sensa (voor prijsindicaties bij izibike.nl of 12gotrading.com), Bulls Desert Falcon, Canyon.de en RedBull (Roseversand.de). Qua wielen zijn Mavic Aksyum net iets beter dan Shimano 500/510/RS10 (RS10 weet ik niet zeker, maar die Mavics hebben wel een goede naam).
Weak.

Zal die andere merken bekijken. Al zijn ze wat minder bekend (voor mij dan).
pi_71627436
Wat vinden jullie van deze? http://link.marktplaats.nl/269476612
pi_71642429
Hoe oud is die fiets? Is ie volledig Ultegra? Wat vvor frame? Wat voor voorvork?
Beetje weinig informatie, maar voor zover mijn kennis reikt en ik het goed kan zien is die achterderailleur niet van de huidige Ultegra versie. Met andere woorden: fiets is niet echt nieuw.
pi_71656088
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 10:55 schreef Rigital het volgende:
Je hebt geen triple nodig om in de Alpen te kunnen fietsen, met een compact kan dat nog steeds prima. Moet je wel de juiste bladen achter hebben.
Hmm, Nutella.
pi_71774445
http://link.marktplaats.nl/270781576

Ligt het aan mij of is dit erg cheap?
pi_71776968
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 17:17 schreef FerreroNutella het volgende:

[..]

Je hebt geen triple nodig om in de Alpen te kunnen fietsen, met een compact kan dat nog steeds prima. Moet je wel de juiste bladen achter hebben.
Je hebt het niet nodig, maar voor het gemakt zou ik het wel aanraden. Ik heb zelf ook lekker een triple en die kan ik gewoon op de auto zetten en alles mee opfietsen zonder er ook maar iets speciaals mee te doen/veranderen.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_71780905
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 23:40 schreef Sjiznit het volgende:

[..]

Je hebt het niet nodig, maar voor het gemakt zou ik het wel aanraden. Ik heb zelf ook lekker een triple en die kan ik gewoon op de auto zetten en alles mee opfietsen zonder er ook maar iets speciaals mee te doen/veranderen.
Het kan idd ook met een compact, zoals FerreroNutella zegt. Alleen is een compact weer minder handig in NL, omdat op het vlakke je dan vrijwel altijd met je ketting overdwars rijdt.
pi_71789809
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 22:25 schreef Xeanor het volgende:
http://link.marktplaats.nl/270781576

Ligt het aan mij of is dit erg cheap?
Is cheap en mooi
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 07:47 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Het kan idd ook met een compact, zoals FerreroNutella zegt. Alleen is een compact weer minder handig in NL, omdat op het vlakke je dan vrijwel altijd met je ketting overdwars rijdt.
Ik vind een compact juist handig op het vlakke. Ik ben niet zo'n racer en hoef hem dus niet steeds op 't binnenblad hebben incl scheve kettinglijn.
pi_71794545
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 14:34 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Is cheap en mooi
[..]

Ik vind een compact juist handig op het vlakke. Ik ben niet zo'n racer en hoef hem dus niet steeds op 't binnenblad hebben incl scheve kettinglijn.
Als je niet zo'n racer bent, heb je juist met een 42 binnenblad een mooie kettinglijn op 't vlakke (42-17).
pi_71794763
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 17:22 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Als je niet zo'n racer bent, heb je juist met een 42 binnenblad een mooie kettinglijn op 't vlakke (42-17).
Ik heb hem meestal op de 20 of 18. Zitten bij mij midden op de cassette
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 17:00:07 #147
230561 F777
In The Loop
pi_72094326
Hoi iedereen,

Ik ben druk op zoek naar mijn eerste racefiets met een budget van zo rond de ¤1000,-. Nu kwam ik vanmiddag een nieuwe Trek 1.7 (60cm) tegen; model 2009. Carbon voorvork, Shimano 105 afgemonteerd, incl. accessoires als helm/pedalen/fietscomputer/dubbele bidonhouder incl. bidons.
Dit allemaal voor een totaalprijs van ¤999,-.

Ik heb er vanmiddag gelijk even op kunnen fietsen en omdat ik normaal altijd met een mountainbike op de weg fiets ( ) had ik bij de eerste paar keer de pedalen rond gelijk al zo'n gevoel van: verkocht!
Nu wilde ik toch eerst even van mijn verstand, of liever jullie verstand, gebruik maken om te kijken of ik hier nu wel een goede deal mee maak.

Even ter illustratie:

Alvast bedankt voor evt. toelichting!
pi_72094523
Lijkt me wel een aardige deal toe. Heb je ook aan schoenen gedacht?
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 17:10:22 #149
230561 F777
In The Loop
pi_72094546
Die heb ik toevallig al!
pi_72094652

DOEN!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: