Heb ik juist als ik wel kan slapen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 03:05 schreef Shizzah het volgende:
Subklacht: Ik heb de nare gewoonten om te Fok!en als ik niet kan slapen
Eerst rukken, dan douchen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 03:07 schreef hugecooll het volgende:
Ga douchen en probeer het dan nog eens.
Heb ik dus ook, de laatste 2 weken maar 1 fatsoenlijke nacht slaap gehadquote:Op woensdag 17 juni 2009 07:21 schreef Ab-Normaal het volgende:
Laatste tijd niks anders dan slecht slapen, en dan ook zo lekker verrot wakker worden dat je aan het eind van de dag weer helemaal gebroken en moei bent!
En dan doodleuk weer niet kunnen slapen!
Wel allemaal klachten eigenlijk sinds ik gestopt ben met roken
Antwoord jij steeds zelf op je eigen posts?quote:Op woensdag 17 juni 2009 03:32 schreef Torino. het volgende:
[..]
Onder de douche rukken als je geen tijd wil verliezen.
Jongen tochquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:06 schreef BluesRebel het volgende:
Was ook een kutnacht voor mij.. Van half 1 tot 3 uur wakker in bed gelegen
Kut, Enschede is te ver wegquote:Op donderdag 18 juni 2009 03:46 schreef Sapstengel het volgende:
Ik maak twee frikandellen speciaal atm.
Godver wat heb ik daar een zin inquote:Op donderdag 18 juni 2009 03:52 schreef intraxz het volgende:
Op de een of andere manier wordt het niet gewaardeerd als ik over het onderwerp "kroketjes met mosterd" begin als er mensen die honger hebben aanwezig zijn
Haha, ik ookquote:
Die pasteitjes zien er ook wel lekker uit. Zijn dat pasteitjes met gehakt en krentenquote:Op donderdag 18 juni 2009 03:52 schreef intraxz het volgende:
Op de een of andere manier wordt het niet gewaardeerd als ik over het onderwerp "kroketjes met mosterd" begin als er mensen die honger hebben aanwezig zijn
't Is juist iets vóór 3 hoor.quote:Op woensdag 17 juni 2009 03:05 schreef Shizzah het volgende:
Godver... 't is iets over 3 en ik kan nog steeds niet slapen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |