Door warmte gaat het hout en het metaal van je snaren werken ja. Ik had mijn bas 2 uur in een warme trein vervoerd, was nogal ontstemd toenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:48 schreef Rechterbal het volgende:
[..]
Eerder de hitte (van de lampen en de zaal) denk ik. Snaren die uitzetten door de hitte, en inkrimpen door de coolheid van jezelf.En als je aan je snaren trekt, (Seriously, wat is er met me; hoe heet dat?
)
Dan moet je ook eerder stemmen.
Maar het kan ook dat je kieskeuriger bent op een gig
@ On: Dude, op een elektrische tuner heb je echt ZOOOOO gestemd.
Kan live heel vet zijnquote:
Maar eens halen dan.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:48 schreef Rechterbal het volgende:
@ On: Dude, op een elektrische tuner heb je echt ZOOOOO gestemd.
James Jamerson, de man verantwoordelijk voor de Motown-baslijntjes, lag bij voorkeur op z'n rug op de grond van de studio als hij een partijtje inspeelde.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:19 schreef On het volgende:
Als ik speel ga ik altijd rondjes lopen en rare bewegingen maken.
Wat dan wel?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:17 schreef J0ttem het volgende:
Meh, ik heb laatst gesolliciteerd @ een band, gisteren afgesproken etc. nu zijn ze van plan Death Metal te gaan spelen, iets wat absoluut niet mijn ding is
Progressive Rock, Psychedelic Rock, Jazz Fusion, Hardrock eventueel Popquote:
quote:
Ga je Progressive Death Jazz makenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:50 schreef J0ttem het volgende:
[..]
Progressive Rock, Psychedelic Rock, Jazz Fusion, Hardrock eventueel Pop
[..]
Afwisselende Jazz met grunts, dat belooft watquote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:58 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ga je Progressive Death Jazz maken.
.
Top Artists: Cynicquote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:18 schreef On het volgende:
http://www.last.fm/tag/jazz%20death%20metal
Kennelijk bestaat het al.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |