Kan live heel vet zijnquote:
Maar eens halen dan.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:48 schreef Rechterbal het volgende:
@ On: Dude, op een elektrische tuner heb je echt ZOOOOO gestemd.
James Jamerson, de man verantwoordelijk voor de Motown-baslijntjes, lag bij voorkeur op z'n rug op de grond van de studio als hij een partijtje inspeelde.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:19 schreef On het volgende:
Als ik speel ga ik altijd rondjes lopen en rare bewegingen maken.
Wat dan wel?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:17 schreef J0ttem het volgende:
Meh, ik heb laatst gesolliciteerd @ een band, gisteren afgesproken etc. nu zijn ze van plan Death Metal te gaan spelen, iets wat absoluut niet mijn ding is
Progressive Rock, Psychedelic Rock, Jazz Fusion, Hardrock eventueel Popquote:
quote:
Ga je Progressive Death Jazz makenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:50 schreef J0ttem het volgende:
[..]
Progressive Rock, Psychedelic Rock, Jazz Fusion, Hardrock eventueel Pop
[..]
Afwisselende Jazz met grunts, dat belooft watquote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:58 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ga je Progressive Death Jazz maken.
.
Top Artists: Cynicquote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:18 schreef On het volgende:
http://www.last.fm/tag/jazz%20death%20metal
Kennelijk bestaat het al.
Thanks, alleen nergens klittenband te vinden hier in het dorpquote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:38 schreef Rechterbal het volgende:
http://www.ehow.com/how_2123669_homemade-guitar-pedal-board.html
P is heel makkelijk, mede vanwege de elektronica, en jje hoeft geen element uit te frezenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:16 schreef Sjoegerd het volgende:
Hmm, op basforums zie je altijd mensen over een knutsel Precision. Waarom niet een knutsel Jazz? Lijkt mij wel leuk, maar een goedkope Jazz is niet zo makkelijk te vinden
Tweedehands el cheapo Jazz is ook voorgefreesd, tenzij je er een humbucker in wilt zetten natuurlijk. Vind zelf een Jazz veel fijner spelen dan een Precision. Wil nog wel een project Jazz, maarja kan geen goedkope basis vindenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:58 schreef KaMo het volgende:
[..]
P is heel makkelijk, mede vanwege de elektronica, en jje hoeft geen element uit te frezen
Ligt eraan, wat vind je andere stuff?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 08:25 schreef Rechterbal het volgende:
Ik hoop op het eind van de vakantie een budget te hebben van 600 tot 900 euro.
Helemaal spenderen aan een nieuwe gitaar? Of 600-700 aan gitaar, en 200 euro aan andere stuff?
Heb je een link?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 08:16 schreef Rechterbal het volgende:
En die bouwpakketen dan?
Ik wilde zelf zo'n bouwpakketje halen om te kutten.
Hoe sneu, ik vind een J vele malen toffer dan een P.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:01 schreef KaMo het volgende:
http://www.thomann.de/nl/layla_bassguitar_kit_pstyle.htm
je hebt geen J-pakketen
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:09 schreef KaMo het volgende:
http://www.thomann.de/nl/harley_benton_mb222t.htm
Doe dan die pimpen
Van mij is hout waar alles op zit met klitteband. Is altijd blijven zitten. Zat wel in een koffer natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:01 schreef Sjoegerd het volgende:
Hmm, wat is een goede manier om een pedalenplank te maken. Gewoon een plank, of een soort van frame met balkjes... Het dilemma
Waar heb je het klittenband vandaan? Ben gisteren bij 2 bouwmarkten geweest, maar ze hadden niks bruikbaarsquote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:42 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Van mij is hout waar alles op zit met klitteband. Is altijd blijven zitten. Zat wel in een koffer natuurlijk.
Dat moet je ook niet bij een bouwmarkt halenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:48 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Waar heb je het klittenband vandaan? Ben gisteren bij 2 bouwmarkten geweest, maar ze hadden niks bruikbaars
Hema, of een naaiwinkeltje ofzoquote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:48 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Waar heb je het klittenband vandaan? Ben gisteren bij 2 bouwmarkten geweest, maar ze hadden niks bruikbaars
Dat laatste is al een 10 jaar geen optie meerquote:
Volgens mijn ouders kun je het kopen bij een winkel die "fournituren" verkoopt. Vaak zijn dit winkels waar ze ook stoffen en/of naaimachines verkopen.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:32 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dat laatste is al een 10 jaar geen optie meer. Hema nog niet aan gedacht, mijn ouders dachten dat ik misschien bij de schilder/gordijnenwinkel wel iets kon vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |