Ik woon in Hulst, is een van de weinige steden (jaha het gat had stadsrechten) die elke zondag compleet open is (permanente koopzondag)quote:
Mogen ze in de rest van het land ook wel eens gaan invoeren....quote:Op zondag 5 juli 2009 10:12 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ik woon in Hulst, is een van de weinige steden (jaha het gat had stadsrechten) die elke zondag compleet open is (permanente koopzondag)
In Rotterdam hebben we ook elke week koopzondag, maar dat verwacht men denk ik wel. In Den Haag dan weer nietquote:Op zondag 5 juli 2009 10:19 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Mogen ze in de rest van het land ook wel eens gaan invoeren....
Waar heb jij stagequote:Op dinsdag 7 juli 2009 02:59 schreef minutenman het volgende:
bij m'n stage plek hangt een warwick corvette.speelt echt fantastisch.
Billie Jean is lekker makkelijkquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:21 schreef Rechterbal het volgende:
En nu allemaal Micheal jackson baslijnen oefenen bitchezz!
quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:51 schreef On het volgende:
Nieuwe pedaaltjes!
[ afbeelding ]
De Bigmuff maar eens gekocht, en de Synthwah rechts. Die is echt super sick, kan allemaal wazige geluidjes genereren enzo. Zal wel eens een keer wat opnemen. Ik heb tevens ook op zo'n Indie gespeeld (namaak rickenbacker zegmaar.) Viel me toch een beetje tegen.
Nice, nu ben ik al helemaal benieuwd!quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:55 schreef On het volgende:
Het leuke aan Digitech vind ik dat ze verschillende modes hebben, zo ook bij mijn synthwah. Je kan van vrij normale wah achtige geluiden overgaan naar een daft punk achtig geluid, en ik heb net zoveel aan de knopjes gedraait tot het leek alsof ik met een laser pistool schoot.
Big Muff heb ik ook. Zo ziet mijn vloertje er sinds dinsdag uit.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:51 schreef On het volgende:
Nieuwe pedaaltjes!
[ afbeelding ]
De Bigmuff maar eens gekocht, en de Synthwah rechts. Die is echt super sick, kan allemaal wazige geluidjes genereren enzo. Zal wel eens een keer wat opnemen. Ik heb tevens ook op zo'n Indie gespeeld (namaak rickenbacker zegmaar.) Viel me toch een beetje tegen.
Ga morgen een plankje er voor maken denk ik. En die Boss kon ik voor 30 euro van iemand meenemen, kon er geen nee tegen zeggenquote:Op donderdag 9 juli 2009 19:24 schreef On het volgende:
Ziet er goed uit. Ik ga het zelf proberen te houden bij Electro Harmonix en Digitech denk ik. Boss is ook wel zeker goede kwaliteit. Alleen ontbreekt er bij jou wel een stijlvol tapijtje natuurlijk.
Micro POG is duur geloof ik. En tja wil ook wel een andere versterker, maar dat word dan al gauw ongelooflijke overkillquote:Op donderdag 9 juli 2009 19:42 schreef On het volgende:
Die Knockout lijkt me ook wel wat. Ben me een beetje aan het verdiepen in de pedaaltjes maar heb nu het meest belangrijke wel voor mijn bas pedaal denk ik. De mico pog lijkt me ook nog wel wat.
Waarschuwing, die dude praat meer dan hij speelt..
Maar ik ben nu ook aan het kijken voor een versterker, ik voel me wel lichtelijk aangetrokken tot wat Orange actie enzo maar dat is nog even sparen.
Huhquote:Op donderdag 9 juli 2009 19:16 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Big Muff heb ik ook. Zo ziet mijn vloertje er sinds dinsdag uit.
[ afbeelding ]
Boss CE-2B
EHX Bass Big Muff
Korg DT-10
De Korg heb ik net nieuw
Misschien een beetje overbodig, maar het staat zo leukquote:Op donderdag 9 juli 2009 20:26 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
HuhBassisten stemmen toch niet?
![]()
Image is everthingquote:Op donderdag 9 juli 2009 20:45 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Misschien een beetje overbodig, maar het staat zo leuk
Nee, wij doen het één keer en dan blijft de bas gestemd. Dat komt omdat wij stoere echte mannensnaren hebbenquote:Op donderdag 9 juli 2009 20:26 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
HuhBassisten stemmen toch niet?
![]()
M'n gitaren met Lock nuts ontstemmen ook weinig tot nietquote:Op donderdag 9 juli 2009 22:54 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nee, wij doen het één keer en dan blijft de bas gestemd. Dat komt omdat wij stoere echte mannensnaren hebben.
Bij optreden moet ik vaak stemmen, vaker dan in de oefenruimte. Komt dat door de lichten ofzo?quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:03 schreef Rechterbal het volgende:
Ik moet me bas vaak stemmen hoor.
Maar dat komt door vervoer
Als ie thuis staat, kun je makkelijk een week zonder stemmen.
Ach nu kan ik makkelijker eens switchen van stemming, zonder zo'n los stemapparaat. Gewoon even intrappen en draaienquote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:06 schreef On het volgende:
Ik stem echt amper, vervoer hem tot nu toe ook niet echt veel. Ik moet zeggen dat ik er vaak ook een beetje mee sta te tobben maar uiteindelijk krijg ik hem wel goed. Ik zou niet even snel even tijdens een optreden kunnen stemmen denk ik, maar is ook een kwestie van vaker doen.
Eerder de hitte (van de lampen en de zaal) denk ik. Snaren die uitzetten door de hitte, en inkrimpen door de coolheid van jezelf.quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:24 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Bij optreden moet ik vaak stemmen, vaker dan in de oefenruimte. Komt dat door de lichten ofzo?
Ik had wel vaak dat als ik met mijn bas thuis komt, hij niet meer gestemd hoefde te worden. En dat in een gigbag! (al gebruik ik een koffer tegenwoordig).
Door warmte gaat het hout en het metaal van je snaren werken ja. Ik had mijn bas 2 uur in een warme trein vervoerd, was nogal ontstemd toenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:48 schreef Rechterbal het volgende:
[..]
Eerder de hitte (van de lampen en de zaal) denk ik. Snaren die uitzetten door de hitte, en inkrimpen door de coolheid van jezelf.En als je aan je snaren trekt, (Seriously, wat is er met me; hoe heet dat?
)
Dan moet je ook eerder stemmen.
Maar het kan ook dat je kieskeuriger bent op een gig
@ On: Dude, op een elektrische tuner heb je echt ZOOOOO gestemd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |