Het het plan van Wilders lijkt mij minder erg dan de huidige realiteit van 15 miljoen autochtonen in Nederland die iedere dag weer Kluivert of Mandela op de trein zetten! Daar zou eens wat aan gedaan moeten worden!quote:Op woensdag 17 juni 2009 06:55 schreef voyeur het volgende:
[..]
Nee, maar Wilders wil wel tien miljoen Marokkanen op de trein zetten. Dat is voor de OV-jaarkaart voor scholieren één keer eerder gebeurd en daar hebben we nu nog ellende van in het Midden-Oosten.
Facisten dus. Een groep jongens die in weinig verhullende kleding een eigen feestje vierden.quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:03 schreef Deadre het volgende:
[..]
Op wie werden de politiehonden losgelaten?
*nu bij het lidmaatschap van de PVV een gratis pot verf en een doos stoepkrijt*quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:58 schreef Monidique het volgende:
Dat verklaart wel waarom bijna een kwart op Geert Wilders stemt.
Maar dat was toch een redelijk 'landelijke' uitslag?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:58 schreef Monidique het volgende:
Dat verklaart wel waarom bijna een kwart op Geert Wilders stemt.
Bedreiging met een mes is ook een vrij kwalijke zaak, in mijn beleving.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:05 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Hebben ze iemand neergestoken? Nee. Zijn hun ruiten ingegooid en zijn tokkies hun huis binnengedrongen? Ja. Als we iemand als tuig moeten beschrijven in die buurt zijn het die tokkies wel.
Ruiten ingooien ook, in mijn beleving.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:09 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Bedreiging met een mes is ook een vrij kwalijke zaak, in mijn beleving.
We maken nu eenmaal onderscheid tussen geweld richting personen, en geweld richting 'dingen'quote:
Je hebt jouw oordeel al klaar (tuig), omdat je betoogt dat ruiten zijn ingegooid en tokkies het huis zijn binnen gedrongen.quote:
Met dank aan onze professionele bonnenschrijvers zullen we dit soort dingen wel meer gaan zien. Vertrouwen in de politie daalt -> mensen gaan hun eigen problemen oplossen.quote:
Ok. Wie heeft er überhaupt geweld uitgeoefend? De tokkies!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:21 schreef ExTec het volgende:
[..]
We maken nu eenmaal onderscheid tussen geweld richting personen, en geweld richting 'dingen'
Je hoeft er ook niet moeilijk over te doen. Volgens de wet is het een beduidend erger dan het anderquote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:23 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Je hebt jouw oordeel al klaar (tuig), omdat je betoogt dat ruiten zijn ingegooid en tokkies het huis zijn binnen gedrongen.
Ik geef alleen maar aan dat daarnaast het bedreigen met een mes niet bepaald veel te maken heeft met een fatsoenlijke sociale omgang.
Dit om tegenwicht te geven aan jouw eenzijdigheid.
En grijpen mensen dus naar messen?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:25 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Met dank aan onze professionele bonnenschrijvers zullen we dit soort dingen wel meer gaan zien. Vertrouwen in de politie daalt -> mensen gaan hun eigen problemen oplossen.
Ik ben niet eenzijdiger dan jij bent.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:23 schreef damian5700 het volgende:
Dit om tegenwicht te geven aan jouw eenzijdigheid.
Vertel?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:25 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Ok. Wie heeft er überhaupt geweld uitgeoefend? De tokkies!
Dit is de focus naar een ander onderwerp verschuiven.quote:
Denk het niet. Deze topic was volgens mij eerder, en heeft al meer postsquote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:27 schreef Meh7 het volgende:
-> hier verder:
Gezin vlucht uit huis vanwege burenruzie in Zoetermeer #2
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |