http://www.telegraaf.nl/b(...)ucht_uit_huis__.htmlquote:Gezin vlucht uit huis vanwege burenruzie door Inge Lengton
Zoetermeer - Een Irakees gezin heeft zijn huis in Zoetermeer moeten ontvluchten vanwege een uit de hand gelopen burenruzie.
Foto: Peter van Zetten Volgens de politie was de situatie op het Fazantenveld in de wijk Seghwaert niet langer veilig voor de Irakezen. Ze hebben daarom tijdelijk hun intrek genomen in een hotel. De gevluchte familie kwam begin maart in het volksbuurtje wonen. Volgens Intesar Alwerze, de 30-jarige moeder van het streng islamitische gezin, heeft het tussen haar en de buren nooit geboterd. "We denken aan discriminatie", zegt ze. "Wij komen uit Irak. Ze moeten ons daar gewoon niet. Ze hebben onze auto bekrast en de kinderen bedreigd."
De buren beklagen zich op hun beurt over Intesar, die vanwege haar geloof aanstoot zou nemen aan blote topjes en andere vrouwen zou willen overhalen om een hoofddoek te dragen.
Ruiten ingegooid
Het conflict tussen de strijdende partijen escaleerde vorige week maandag. De ruiten van de Irakezen werden die dag met stenen ingegooid. Intesar beweert bovendien dat haar buren haar woning zijn binnengedrongen en dat zij en haar man mishandeld zijn. "Het is een gecompliceerde zaak", zegt politiewoordvoerster Tessel Horsman.
Ik denk ook dat het erg ongepast en aanmatigend is om vanuit je luie stoel achter de PC te oordelen over de werkelijke toedracht.quote:"Het is een gecompliceerde zaak", zegt politiewoordvoerster Tessel Horsman.
Meen je dat nou?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:35 schreef Meh7 het volgende:
Het enige in wat jij een punt kan hebben is dat "Meh7", nogal beladen raakt.
Nog meer?quote:Misschien moet ik wat kloons aanmaken.
Ik zie het nietquote:OT:
Het zal waarschijnlijk ergens in het midden liggen inderdaad.
In dat album komt de welbekende sloot ook even langs trouwens. Volgens mij vervelen die kids zich daar te pletter, vind je het gek dat ze ruiten gaan ingooien.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:10 schreef Meh7 het volgende:
Filmpjes van de buurt:
http://www.youtube.com/user/PrinSeCss
Foto's van buurtbewoners:
http://www.mijnalbum.nl/OpenbaarAlbum-TF8OXL78
jouw rechten beperken zich tot onaneren.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:10 schreef Slappy het volgende:
Zeg ik had het recht om deel 2 te openen
Kunnen ze daar niet een groepje RIAGG kinderen plaatsen? Dan krijgt de buurt wat het verdientquote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:21 schreef wise het volgende:
Nu kan mooi een starter die woning in.
dag oude bewoners
Net zoals Slotervaart met scherp schietende militairen verdient bedoel je? En Geuzenveld ook eigenlijk wel, weet je wat doe ook maar Slotermeer en een deel Bos en Lommer erbij.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:24 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Kunnen ze daar niet een groepje RIAGG kinderen plaatsen? Dan krijgt de buurt wat het verdient![]()
Jouw rechten liggen onder grondquote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:24 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
jouw rechten beperken zich tot onaneren.
Is dat de natte droom van elke PVV'er?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:30 schreef cheqy het volgende:
[..]
Net zoals Slotervaart met scherp schietende militairen verdient bedoel je? En Geuzenveld ook eigenlijk wel, weet je wat doe ook maar Slotermeer en een deel Bos en Lommer erbij.
Wat zal dat opruimen zeg.
De ene groep zwakzinnigen inruilen voor de ander, nee, dat is em niet heyquote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:24 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Kunnen ze daar niet een groepje RIAGG kinderen plaatsen? Dan krijgt de buurt wat het verdient![]()
De tokkies in de buurt gaan nergens heen hoor. Dus er komen gewoon wat zwakzinnigen bij.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:32 schreef ExTec het volgende:
[..]
De ene groep zwakzinnigen inruilen voor de ander, nee, dat is em niet hey
Ik weet niet of dat de natte droom van een PVV'er is. Het is iig wel mijn droom.quote:
Je kan het blijven herhalen, kwaliteit is immers een gepasseerd station, dan rest kwantiteitquote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:32 schreef Meh7 het volgende:
[..]
De tokkies in de buurt gaan nergens heen hoor. Dus er komen gewoon wat zwakzinnigen bij.
De generalisatie dat alle PVV'ers dat willen?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:33 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Wilders wil het leger inzetten in Gouda, welke generalisatie heb jij het over?
Kom op Tokkies en mocros zijn toch met hetzelfde sop overgoten?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:34 schreef Meh7 het volgende:
Zeg nou eerlijk, dit zijn toch tokkies? http://www.mijnalbum.nl/OpenbaarAlbum-TF8OXL78
Ze gooien een weerloos meisje in het water en ze mag er niet uit van die tokkies, je hoeft er niets bij te bedenken:quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:34 schreef ExTec het volgende:
En we gaan het er niet 'bijbedenken', Meh, echt niet. Ook niet als je het aardig vraagt.
Het kan beschaafder, dat zal zondermeer zo zijn.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:34 schreef Meh7 het volgende:
Zeg nou eerlijk, dit zijn toch tokkies? http://www.mijnalbum.nl/OpenbaarAlbum-TF8OXL78
De PVV is een politieke beweging met Wilders als enig lid. Wilders' wil is wet in de PVV. Als Wilders het leger wil inzetten, staat iemand die de PVV aanhangt daar toch gewoon achter?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:35 schreef ExTec het volgende:
[..]
De generalisatie dat alle PVV'ers dat willen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |