Dat dacht ik ookquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:59 schreef Peter het volgende:
3 kwajongens met een spuitbus en gelijk is heel Zoetermeer fascistisch?
Weer eens wat anders dan een sig heil onder de douche.quote:Op woensdag 17 juni 2009 01:06 schreef Nosh het volgende:
Waarschijnlijk wat stumperdjes uit die neo-kliek daar. Lekker aandacht geven, vinden ze leuk.
Inderdaad, dit soort gastjesquote:Op woensdag 17 juni 2009 01:14 schreef Glijdt_licht het volgende:
Nounou, wat een broeinest
Die dingen zie je in inteeltdorpen ook overal, niks om je druk over te maken. Zijn hooguit 10 jochies met weinig herseninhoud.
Als je op die manier alles wegwuifd zijn er inderdaad eigenlijk totaal geen problemen in dit landquote:Op woensdag 17 juni 2009 01:14 schreef Glijdt_licht het volgende:
Nounou, wat een broeinest
Die dingen zie je in inteeltdorpen ook overal, niks om je druk over te maken. Zijn hooguit 10 jochies met weinig herseninhoud.
Nee man, die schildering was er al. Ze hebben slechts die symbolen eroverheen gekalktquote:Op woensdag 17 juni 2009 01:12 schreef wapwip het volgende:
Ze konden wel behoorlijk goed tekenen moet ik zeggen, verder zum kotzen, en behoorlijk alles over een kam scheren in dat artikel
Ik vind stelen, mensen op straat in elkaar slaan, kraken etc toch wel erger dan een paar jochies met een spuitbus. Natuurlijk zijn het niet de liefste jochies, maar het aantal is zó klein dat ze geen gevaar vormen. Dat is met het aantal criminele nieuwe Nederlanders in Slotervaart wel anders. Het aantal criminele mensen is in zo'n wijk gemiddeld gezien veel groter dan het aantal neonazi's in de kutdorpjes. In arme wijken heb je gewoon veel sneller dat mensen toevlucht tot elkaar gaan zoeken en gevaarlijke groepen vormen. Neonazi's zijn gewoon een stel stumperds die het niet helemaal op een rijtje hebben en direct naar een kliniek mogen. Daarnaast zijn de groepen hiervan een stuk kleiner omdat ze vaak enorme meningsverschillen hebben.quote:Op woensdag 17 juni 2009 01:18 schreef wapwip het volgende:
[..]
Als je op die manier alles wegwuifd zijn er inderdaad eigenlijk totaal geen problemen in dit land
Toch heb je in een behoorlijk aantal van die kutdorpjes van dit soort idioten, en ja dat vind ik toch lichtelijk apart. Deze mensen mogen als ze 18 zijn namelijk ook stemmen, twee keer raden op wie. Ik vind dat men hier heel vaak problemen af doet als incidenten, maar als je al die incidenten bij elkaar optelt zit je toch best een probleem.quote:Op woensdag 17 juni 2009 01:24 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Ik vind stelen, mensen op straat in elkaar slaan, kraken etc toch wel erger dan een paar jochies met een spuitbus. Natuurlijk zijn het niet de liefste jochies, maar het aantal is zó klein dat ze geen gevaar vormen. Dat is met het aantal criminele nieuwe Nederlanders in Slotervaart wel anders. Het aantal criminele mensen is in zo'n wijk gemiddeld gezien veel groter dan het aantal neonazi's in de kutdorpjes. In arme wijken heb je gewoon veel sneller dat mensen toevlucht tot elkaar gaan zoeken en gevaarlijke groepen vormen. Neonazi's zijn gewoon een stel stumperds die het niet helemaal op een rijtje hebben en direct naar een kliniek mag. Daarnaast zijn de groepen hiervan een stuk kleiner omdat ze vaak enorme meningsverschillen hebben.
Zoetermeer heeft problemen gehad met het Skinhead Front (ja, echt.quote:Op woensdag 17 juni 2009 01:13 schreef Deadre het volgende:
Zoek anders op google, dit zijn geen incidenten meer echter een fascistische groepering die duidellijk niets moet hebben van mensen met een ander kleurtje
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=zoetermeer+racisme&meta=
gebruik anders andere termen, voldoende hits dat er duidelijk iets niet pluis is aan Zoetermeer
Volgens mij is er - godezijdank - in Nederland niet een serieus probleem met extreem-rechts of neonazi's.quote:Op woensdag 17 juni 2009 01:27 schreef wapwip het volgende:
[..]
Toch heb je in een behoorlijk aantal van die kutdorpjes van dit soort idioten, en ja dat vind ik toch lichtelijk apart. Deze mensen mogen als ze 18 zijn namelijk ook stemmen, twee keer raden op wie. Ik vind dat men hier heel vaak problemen af doet als incidenten, maar als je al die incidenten bij elkaar optelt zit je toch best een probleem.
Ze zullen op de NVU stemmen ja. Maar meer dan 1 zetel is toch niet mogelijk, daarvoor zijn deze groepjes veel te klein en veel te idioot. Verder zal een gedeelte helemaal niet stemmen omdat het allemaal oneerlijk is of ze vergeten het doordat ze niet zo slim zijn.quote:Op woensdag 17 juni 2009 01:27 schreef wapwip het volgende:
[..]
Toch heb je in een behoorlijk aantal van die kutdorpjes van dit soort idioten, en ja dat vind ik toch lichtelijk apart. Deze mensen mogen als ze 18 zijn namelijk ook stemmen, twee keer raden op wie. Ik vind dat men hier heel vaak problemen af doet als incidenten, maar als je al die incidenten bij elkaar optelt zit je toch best een probleem.
Ik denk meer dat ze voor onze grote vriend Wilders gaan stemmen, maar goed, feit blijft. Als je al deze incidentjes op telt zit je toch met een probleem. Waar komt dit vandaan? Blijkbaar gaat er toch wat fout ergens zou je dan denken. Hier in de buurt heb je ook behoorlijk wat van dit soort dorpjes, denk aan veghel, schijndel en dat soort plekken waar je als gekleurde uitgerookt wordt.quote:Op woensdag 17 juni 2009 01:33 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Ze zullen op de NVU stemmen ja. Maar meer dan 1 zetel is toch niet mogelijk, daarvoor zijn deze groepjes veel te klein en veel te idioot. Verder zal een gedeelte helemaal niet stemmen omdat het allemaal oneerlijk is of ze vergeten het doordat ze niet zo slim zijn.
Vertel me eens. Wat kan de NVU met 1 zetel doen? Volgens mij helemaal niets. Niks om je druk over te maken dus. Daarnaast is ik schat zo'n 80-90% van dit tuig na hun 25e wel bijgedraaid naar een normalere denkvorm. Meestal zijn dit soort gastjes niet ouder dan 22/23. Alleen al hierom hoef je niet bang te zijn voor zulke mensen.
Zo'n clubje biedt onderlinge samenhang en kameraadschap, iets waar veel jongeren naar hunkeren. Verder zal de rijke symboliek van het nazisme mensen aanspreken. En tot slot kunnen ze zich overtuigen van hun gelijk door naar Opsporing Verzocht te kijken en het aantal licht- of donkergetinte verdachten te tellen. De uitkomst van die optelsom zal vast ook koren op hun molen zijn.quote:Op woensdag 17 juni 2009 01:37 schreef wapwip het volgende:
[..]
Ik denk meer dat ze voor onze grote vriend Wilders gaan stemmen, maar goed, feit blijft. Als je al deze incidentjes op telt zit je toch met een probleem. Waar komt dit vandaan? Blijkbaar gaat er toch wat fout ergens zou je dan denken. Hier in de buurt heb je ook behoorlijk wat van dit soort dorpjes, denk aan veghel, schijndel en dat soort plekken waar je als gekleurde uitgerookt wordt.
Neen, zo extreem is Wilders trouwens niet eens. Zover ik weet heeft hij geen nazi-sympathieën zoals Kusters van de NVU dat wel heeft.quote:Op woensdag 17 juni 2009 01:37 schreef wapwip het volgende:
[..]
Ik denk meer dat ze voor onze grote vriend Wilders gaan stemmen, maar goed, feit blijft. Als je al deze incidentjes op telt zit je toch met een probleem. Waar komt dit vandaan? Blijkbaar gaat er toch wat fout ergens zou je dan denken. Hier in de buurt heb je ook behoorlijk wat van dit soort dorpjes, denk aan veghel, schijndel en dat soort plekken waar je als gekleurde uitgerookt wordt.
Nee, maar Wilders wil wel tien miljoen Marokkanen op de trein zetten. Dat is voor de OV-jaarkaart voor scholieren één keer eerder gebeurd en daar hebben we nu nog ellende van in het Midden-Oosten.quote:Op woensdag 17 juni 2009 01:50 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Neen, zo extreem is Wilders trouwens niet eens. Zover ik weet heeft hij geen nazi-sympathieën zoals Kusters van de NVU dat wel heeft.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Nederlandse_Volks-Unie
Wilders is nog meer pro-israel als anti-moslim. Dus zal extreem-rechts nooit op hem stemmen. Meer kans dat ze op de SP stemmen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 06:55 schreef voyeur het volgende:
[..]
Nee, maar Wilders wil wel tien miljoen Marokkanen op de trein zetten. Dat is voor de OV-jaarkaart voor scholieren één keer eerder gebeurd en daar hebben we nu nog ellende van in het Midden-Oosten.
Gelukkig nog lang niet zo erg als het terrorisme in Goudaquote:Op woensdag 17 juni 2009 01:13 schreef Deadre het volgende:
Zoek anders op google, dit zijn geen incidenten meer echter een fascistische groepering die duidellijk niets moet hebben van mensen met een ander kleurtje
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=zoetermeer+racisme&meta=
gebruik anders andere termen, voldoende hits dat er duidelijk iets niet pluis is aan Zoetermeer
Dan mogen dit soort gastjes zijn standpunten nog eens goed doornemen, ze mogen vaak graag een joint roken, maar als het aan Ome Geert ligt, wordt dat mooi verboden.quote:Op woensdag 17 juni 2009 01:37 schreef wapwip het volgende:
[..]
Tsja, ik ben het daar zelfs mee eens hoor. Ben je crimineel? Rot dan maar op! Daarnaast houden die criminele Marokkanen toch niet van Nederland, aangezien ze altijd zeggen hoe kut Nederland is enzo.. Nou, ga dan lekker in Marokko wonen. Alleen moet natuurlijk hetzelfde gelden voor mensen uit álle andere landen en niet alleen moslimlanden want dat slaat als een lul op een drumstel.quote:Op woensdag 17 juni 2009 06:55 schreef voyeur het volgende:
[..]
Nee, maar Wilders wil wel tien miljoen Marokkanen op de trein zetten. Dat is voor de OV-jaarkaart voor scholieren één keer eerder gebeurd en daar hebben we nu nog ellende van in het Midden-Oosten.
Standpunten? Lezen? Ik denk dat je ze nu iets te hoog inschatquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:20 schreef Casos het volgende:
[..]
Dan mogen dit soort gastjes zijn standpunten nog eens goed doornemen, ze mogen vaak graag een joint roken, maar als het aan Ome Geert ligt, wordt dat mooi verboden.
True. Maar dat de PVV tegen drugsgebruik is, is ook één van de redenen dat ik tegen de PVV ben. Drooglegging gaat niet helpen. Levert alleen maar meer problemen op. En meer problemen kunnen we niet gebruiken.quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:29 schreef wapwip het volgende:
[..]
Standpunten? Lezen? Ik denk dat je ze nu iets te hoog inschat
"Kutallochtonen! Ze maken ons volk racistisch."quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:15 schreef EdvandeBerg het volgende:
Plemp ergens een hoop allochtonen neer en dan krijg je dit.
Precies, net als overlast van Marokkanen. Domste is om enorm veel aandacht aan te geven.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:53 schreef isogram het volgende:
Het domste wat je kunt doen is enorm veel aandacht aan zo'n zaak geven.![]()
Dan hebben ze ook nog eer van hun werk. Anders had slechts een klein groepje mensen de symbolen gezien, nu kan heel Nederland het zien.
Verwijderen/herstellen en scherp toezicht houden. Verder niet opblazen.
Dat heb ik nou wel met meer dingen, voorbeeld die familie moorden...quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:53 schreef isogram het volgende:
Het domste wat je kunt doen is enorm veel aandacht aan zo'n zaak geven.![]()
Dan hebben ze ook nog eer van hun werk. Anders had slechts een klein groepje mensen de symbolen gezien, nu kan heel Nederland het zien.
Verwijderen/herstellen en scherp toezicht houden. Verder niet opblazen.
Helaas, bagatelliseren lukt niet meer. Dat hebben ze in de jaren 70, 80 en 90 gedaan en daar plukken we nu de wrange vruchten van.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Precies, net als overlast van Marokkanen. Domste is om enorm veel aandacht aan te geven.
Oh, dus dit moet ook aandacht krijgen. Thnx for proving my point.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:24 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Helaas, bagatelliseren lukt niet meer. Dat hebben ze in de jaren 70, 80 en 90 gedaan en daar plukken we nu de wrange vruchten van.
Zoetermeer is een broednest voor fascisten om een paar hakenkruizen?quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:51 schreef Deadre het volgende:
ZOETERMEER - De politie heeft nog geen idee wie verantwoordelijk is voor het spuiten van talloze racistische en beledigende slogans en symbolen op onder meer huizen, garages en scholen in de Zoetermeerse wijk Seghwaert. Op de Parkdreef werd een muurschildering onder handen genomen en beklad met racistische tekens.
[ afbeelding ]
Volgens woordvoerder Wim Hoonhout van de politie Haaglanden zijn er ondanks het grootschalige karakter van de actie nog geen concrete tips binnen gekomen van bewoners van de wijk over de mogelijke dader(s). ,,Dat maakt het oplossen van deze zaak extra lastig. We nemen deze actie overigens wel erg hoog op, omdat we het schandalig vinden wat er is gebeurd.''
In de getroffen wijk wordt boos én met angst gereageerd op slogans en symbolen als een hakenkruis, 88 (wat staat voor HH, oftewel Heil Hitler) en ACAB (All Cops Are Bastards).
bron
Gaat lekker daar in Zoetermeer, wellicht een broednest voor fascisten die ongestoord hun hetze op andere kunnen uiten![]()
Er is eerder al een aanslag gepleegd op een gebedshuis in Zoetermeer (zie: Politie houdt extra toezicht bij moskee en Zoetermeer kwam ook in het nieuws vanwege "Zoetermeer biedt extreem-rechts feestruimte op 5 mei" de bevrijdingsdag
Tuurlijk mag/moet dit aandacht krijgen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Oh, dus dit moet ook aandacht krijgen. Thnx for proving my point.
Een tsunami van racisme is daar in Zoetermeer gaande.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:51 schreef Deadre het volgende:
Gaat lekker daar in Zoetermeer, wellicht een broednest voor fascisten die ongestoord hun hetze op andere kunnen uiten![]()
Er is eerder al een aanslag gepleegd op een gebedshuis in Zoetermeer (zie: Politie houdt extra toezicht bij moskee en Zoetermeer kwam ook in het nieuws vanwege "Zoetermeer biedt extreem-rechts feestruimte op 5 mei" de bevrijdingsdag
Een paar idioten die wat hakenkruizen op een muur kalken vind ik van een compleet andere orde dan bijvoorbeeld de 647 veelplegers die complete wijken in Gouda onleefbaar maken en zich voortdurend aan misdrijven schuldig maken.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:08 schreef Mutant01 het volgende:
Precies, net als overlast van Marokkanen. Domste is om enorm veel aandacht aan te geven.![]()
Ik ben zelf opgegroeid in Zoetermeer, en het was meerdere malen raak op bevrijdingsdag. Een keer van het plein af moeten rennen omdat de politiehonden los gingen. Moet zeggen dat ik al het tuig in een aparte tent zetten niet eens een slecht idee vind.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:51 schreef Deadre het volgende:
Zoetermeer kwam ook in het nieuws vanwege "Zoetermeer biedt extreem-rechts feestruimte op 5 mei" de bevrijdingsdag
In het verleden en dan praat ik over weken/maanden (zoek anders via google) terug zijn er meerdere fascistische leuzen/ bedreigingen/ demonstraties/ mishandelingen aan het adres van allochtonen geuit/geweest.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:59 schreef McKillem het volgende:
[..]
Zoetermeer is een broednest voor fascisten om een paar hakenkruizen?![]()
Op wie werden de politiehonden losgelaten?quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:21 schreef Akwableet het volgende:
[..]
Ik ben zelf opgegroeid in Zoetermeer, en het was meerdere malen raak op bevrijdingsdag. Een keer van het plein af moeten rennen omdat de politiehonden los gingen. Moet zeggen dat ik al het tuig in een aparte tent zetten niet eens een slecht idee vind.
Ochjee, zomaar nog een nieuwsbericht in zoetermeer.quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:02 schreef Deadre het volgende:
[..]
In het verleden en dan praat ik over weken/maanden (zoek anders via google) terug zijn er meerdere fascistische leuzen/ bedreigingen/ demonstraties/ mishandelingen aan het adres van allochtonen geuit/geweest.
Zie anders ook:
Irakees gezin vlucht uit eigen huis na burenruzie
Niet eens 'zomaar eentje'.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:57 schreef McKillem het volgende:
[..]
Ochjee, zomaar nog een nieuwsbericht in zoetermeer.
Hebben ze iemand neergestoken? Nee. Zijn hun ruiten ingegooid en zijn tokkies hun huis binnengedrongen? Ja. Als we iemand als tuig moeten beschrijven in die buurt zijn het die tokkies wel.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:01 schreef ExTec het volgende:
Messentrekkend tuig, die Iraki's, ranzige criminelen, niks 'slachtoffer'.
Maar dat is ook niet de definitie van messentrekkers.quote:
Yup.quote:Zijn hun ruiten ingegooid
Nope. Daar is geen bewijs voor.quote:en zijn tokkies hun huis binnengedrongen? Ja.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |