ja joh drolquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat slim van school ! Zo voorkom je in elk geval allemaal vaders en moeders die heen en weer lopen om hun DNA op de foto te zettenquote:Op woensdag 17 juni 2009 06:58 schreef Belana het volgende:
Vandaag gaan wij kijken naar de musical van de groep van LiamZe gaan Sneeuwwitje spelen en Liam is een dwerg
We mogen geen foto's nemen, maar kunnen wel een dvd kopen, er worden vandaag opnames gemaakt
mmmm klinkt lekker... toch maar even nietquote:Op woensdag 17 juni 2009 07:24 schreef Rewimo het volgende:
Wat klinkt dat allemaal leukChristan is deze week met de hele school het schoolplein aan het pimpen, vandaag hebben ze er in elk geval mooi weer bij
En vrijdag is het open dag 's middags, dan wordt het plein officieel geopend.
En over culinaire aardbeien gesproken: als je de aardbeien in stukjes snijdt en die weekt in een beetje anijslikeur (ouzo o.i.d.) en dan verse peper eroverHeel simpel maar o zo lekker! Er kan eventueel slagroom bij. Is echt zo'n toetje-om-indruk-mee-te-maken en het klaarmaken stelt niks voor
Goed zo!quote:Op woensdag 17 juni 2009 07:29 schreef Stout het volgende:
[..]
mmmm klinkt lekker... toch maar even niet(dr is nu 1,2 kg minder stout )
* Sugar zet in: Lang zal ze léééven, lang zal ze léééven!quote:
Hoppa!quote:Op woensdag 17 juni 2009 07:29 schreef Stout het volgende:
[..]
mmmm klinkt lekker... toch maar even niet(dr is nu 1,2 kg minder stout )
* freecell zingt mee!quote:Op woensdag 17 juni 2009 07:46 schreef Sugar het volgende:
[..]
* Sugar zet in: Lang zal ze léééven, lang zal ze léééven!![]()
Als ik voorover buk gaat hij pas écht hangenquote:Op woensdag 17 juni 2009 08:03 schreef Sugar het volgende:
Ik heb vooral een oudemannetjesrimpel-buik als ik helemaal voorover gebukt sta.![]()
Heb je een elektrische deur? Dan zit er bij het filter (meestal links of rechtsonderin) een plastic touwtje of schroef die je een kwartslag moet draaien.quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:01 schreef Nijna het volgende:
Uhm... HEEEELP...
Kan iemand mij vertellen hoe ik de kinderbeveiliging van mijn Bosch WFR 2830 wasmachine weer uit kan zetten... (ja het werkt dus niet alleen tegen kindjes, ook tegen mama's...).
En ik weet niet waar de gebruiksaanwijzing ligt, daar ga ik zometeen dan maar ff naar op zoek, maar wie weet is er hier iemand die het weet...
Ik ga eerst ff boodschappen doen en daarna dan maar op zoek naar de gebruiksaanwijzing... waarom probeer ik dat soort dingen dan ook uit... *zucht*.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:51 schreef huuphuup het volgende:
trouwens, weet je, t is heel erg I know![]()
maar stiekem heb ik nu al zin in Secret Santa later dit jaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Weet je dat ik daar van de week ook al over na heb staan denken. Dat we even moeten gaan bekijken (niet nu, over een maand of 2) wanneer we precies gaan beginnen om er zeker van te zijn dat iedereen zijn pakje op tijd binnen heeft enzo.
Ik voelde me al zo'n idioot, maar het kwam door de douche-gel, die gebruik ik maar met mate omdat ik het idee gewoon zo leuk vind en het is zo'n leuke herinnering.![]()
* lady-wrb is ook gek op rauwe bloemkool (op alle rauw te eten groente trouwens)quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:17 schreef Stout het volgende:
LB van harteFijne dag !!
* Stout neemt nog een stukje bloemkool
(vind ik rauw zo lekker)
Nog niet ontdekt, maar ik eet dan ook maar 1 klein roosje bloemkool. Ik eet wel veel komkommer, paprika en radijs rauw.quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:23 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
* lady-wrb is ook gek op rauwe bloemkool (op alle rauw te eten groente trouwens)
alleen zwel ik na het eten van rauw groenvoer op als een ballon en doen mijn darmen dan vreselijk pijn.
mijn darmen kunnen dat absoluut niet hebben.
heb jij daar geen last van?
Nou meid, kom op, vertel! Ik zie dat het brand op je lippen!quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:30 schreef lady-wrb het volgende:
ik moet zo een afspraak maken voor iets, dat mijn hele leven overhoop kan gooien.
ik zie er eerlijk gezegd nogal tegenop
Oepsquote:
ik ben niet zwanger hoor, als je dat denkt. (je kan me echt definitief uit ieder lijstje op dat gebied schrappen, we waren er een jaar of 6 wel mee bezig, maar het was toen al snel duidelijk dat het een onmogelijke zaak zou worden)quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:34 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou meid, kom op, vertel! Ik zie dat het brand op je lippen!
Spill the beans! Hou ons niet langer in spanning!
de Y-wing starfighter van anakin.quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:33 schreef freecell het volgende:
Lady goede motivatie(ik ben een nerd, wat voor vliegtuig? Star destroyer? )
Ben benieuwd of het goed afloopt met de spreekbeurt!
En succes met afspraak maken voor je 'iets'
ahá!quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:45 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
de Y-wing starfighter van anakin.
mij zegt het niks, luca destemeer, hij is er dolblij mee.
[ afbeelding ]
Ik dacht niet aan een zwangerschap en ook niet aan iets grappigs.quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:42 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik ben niet zwanger hoor, als je dat denkt. (je kan me echt definitief uit ieder lijstje op dat gebied schrappen, we waren er een jaar of 6 wel mee bezig, maar het was toen al snel duidelijk dat het een onmogelijke zaak zou worden)
en het is ook zeker niets grappigs. mocht je het echt willen weten, wil ik er best over pm-en maar ik ga het zeker niet op internet zetten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
he die staat hier ook.... Die wordt echt veel gebruikt met spelen van star wars.quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:45 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
de Y-wing starfighter van anakin.
mij zegt het niks, luca destemeer, hij is er dolblij mee.
[ afbeelding ]
die had mijn zus vroeger. die is ook leuk jaquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:04 schreef Brighteyes het volgende:
Snoopy echt? Ow... Daar gaan mijn plannen om te bezuinigen! De Gouden Boekjes!
Ik ben helemaal weg, nog steeds, van de Kladderkatjes!
quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:10 schreef snoopy het volgende:
Ik vind vooral de plaatjes van de 'Gouden Boekjes' zo lief![]()
[ afbeelding ]
Rewimo trouwen?Gefeliciteerd
ik had het gewoon tegen hem moeten zeggen. kan hij ook wat van leren.quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:10 schreef freecell het volgende:
Hij heeft ook mensen nodig om ervaring op te doen hè?
En je hebt bereikt wat je wilde toch?
edit: weeeeer zo'n stomme taalfout
ik wist niet eens dat hij huisarts was. toen hij zo dwars begon te doen vroeg ik hem: wie bent u eigenlijk?quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:19 schreef moussy het volgende:
Wij krijgen straks weer een nieuwe HA in de praktijk, vers bloedheerlijk, die hebben toch weer een nieuwe geupdate kijk op dingen
wij hebben een vriend die witgoedmonteur is. als je er echt niet uitkomt, wil ik wel proberen of we die eens kunnen raadplegen?quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:19 schreef Nijna het volgende:
Wasmachine kan op kinderslot niet aan/open/niks kan ik ermee nu. En ik heb me een berg was.
Op de site van bosch duurt het laden strontlang en online kan ik het ook nog niet vinden... ik denk dat ik de helpdesk ga bellen. Voordat ik alle dozen heb doorgespit om de handleiding te vinden ben ik ook een halve dag verder vrees ik.
Als ik als huisarts zo'n hautaine patiënt had zou ik ook niet heel vriendelijk blijven denk ikquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:22 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik wist niet eens dat hij huisarts was. toen hij zo dwars begon te doen vroeg ik hem: wie bent u eigenlijk?
nou hij was huisarts en hij werkte daar, zei hij. nou, ik wist van niks.
nu hoeven ze mij ook niet te vertellen dat er een nieuwe huisarts werkt, maar zelfs op het bord buiten stond hij niet. dus ik dacht dat hij stagiair was. toen was hij lichtelijk pissig.
ja, we zijn echt fijn bezig geweest gister
Niet helemaal raar dat ie licht pissig werd aangezien hij wel een opleiding van een jaar of 10 heeft doorlopen met de nodige stages en assistentschappen enzo en dus echt wel de nodige ervaring heeft voor ie losgelaten wordt. Als men je dan nog steeds niet serieus neemt enkel gebaseerd op je leeftijd dan kan ik me voorstellen dat dat irritant is.quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:22 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik wist niet eens dat hij huisarts was. toen hij zo dwars begon te doen vroeg ik hem: wie bent u eigenlijk?
nu hoeven ze mij ook niet te vertellen dat er een nieuwe huisarts werkt, maar zelfs op het bord buiten stond hij niet. dus ik dacht dat hij stagiair was. toen was hij lichtelijk pissig.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:24 schreef Rottdog het volgende:
Mouss heb je de taxi nog gestalkt vandaag
Dat had je toch ook kunnen vragen voor je je verhaal op tafel ging leggen? Ik snap je probleem niet zo hoor.quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:22 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook wel plezierig inderdaad. Bij onze praktijk zit één vrouwlijke arts, daar vraag ik vaak om als ik zo'n soort vraag heb. Heel lief mensquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:27 schreef Brighteyes het volgende:
Ik keek vanmorgen weer tegen het gezicht van mijn huisarts aan in de Metro.![]()
Er staat een special in over veilig vrijen/soa's en hij is seksuoloog en voorzitter van de vereniging van huppeldepup.
Was wel handig toen ik daar ooit een vraag over had, de drempel is best heel laag als je weet dat hij daar veel vanaf weet.
Wel opgewacht,quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:24 schreef Rottdog het volgende:
Mouss heb je de taxi nog gestalkt vandaag
hahahaquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:31 schreef moussy het volgende:
[..]
Wel opgewacht,en ik, maar hij was denk al geweest, 5 min eerder dan normaal
quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:32 schreef huuphuup het volgende:
[..]
hahaha
hij zag de bui wel hangen waarschijnlijk
Dit dus. En daarnaast zijn sommige huisartsen echt ongelooflijke horken. Onze huisarts laat je ook altijd weggaan met het gevoel dat je zijn tijd hebt verspilt ofzo.quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:35 schreef Rewimo het volgende:
Ik vind het een beetje een kip-ei kwestie. Als hij zich netjes voorstelt weet je wie je voor je hebt en wat ie doet. En eigenlijk zou het ook wel netjes zijn als je een berichtje van de praktijk zou krijgen dat er wijzigingen zijn in de bezetting.
Dat had ik voorheen ook altijd bij huisartsen, nu heb ik een hele fijne. Ik ben laatst voor iets bij de huisarts in opleiding geweest en die is ook aan mijn bed geweest na de bevalling. Maar die zegt ook heel eerlijk als hij iets niet weet, dat scheelt ook wel veel vond ik. Gewoon eerlijk zijn. Ik kreeg er wel een goed gevoel bij, ook al is hij nog in opleiding. En dat zouden wij ook moeten zijn. Als je het niet prettig vind hoe iemand (in dit geval een huisarts) tegen je doet moet je dat eigenlijk op dat moment gewoon aankaarten, anders blijf je ook maar met dat negatieve gevoel zitten. -Dr Phil modus uit-quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:38 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dit dus. En daarnaast zijn sommige huisartsen echt ongelooflijke horken. Onze huisarts laat je ook altijd weggaan met het gevoel dat je zijn tijd hebt verspilt ofzo.
Ik heb de beste man eigenlijk nooit nodig, dus het boeit me niet zo. Maar we gaan toch maar eens uitkijken naar een andere, we zijn vorig jaar verhuist en een HA in het dorp zelf is wel zo praktisch.quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:47 schreef Estrys het volgende:
[..]
Dat had ik voorheen ook altijd bij huisartsen, nu heb ik een hele fijne. Ik ben laatst voor iets bij de huisarts in opleiding geweest en die is ook aan mijn bed geweest na de bevalling. Maar die zegt ook heel eerlijk als hij iets niet weet, dat scheelt ook wel veel vond ik. Gewoon eerlijk zijn. Ik kreeg er wel een goed gevoel bij, ook al is hij nog in opleiding. En dat zouden wij ook moeten zijn. Als je het niet prettig vind hoe iemand (in dit geval een huisarts) tegen je doet moet je dat eigenlijk op dat moment gewoon aankaarten, anders blijf je ook maar met dat negatieve gevoel zitten. -Dr Phil modus uit-
Ja, klopt!quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:12 schreef snoopy het volgende:
Sommige van die boekjes zijn ook heel oubollig hoor.
Wij vinden de brandweermannetjes 'oude versie' leuk. Daar drinken ze nog een biertje aan het einde
In de nieuwe versie is dat er geloof ik uitgehaald
ga voor de 20-10-2010!!!!!quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:06 schreef innepin het volgende:
Rewimo, wat leuk!mijn vriendje en ik zijn ook bezig met De Datum prikken. Tussen de ruzie door zeg maar
![]()
RockaWas je het vergeten?
mja, op het moment welquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:09 schreef miss_sly het volgende:
innepin, is het zo erg?
I kherken het wel hoor, bij vlagen. Wij hadden gisteren een hele gezellige avond
iemand die gestorven is?quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:46 schreef Sugar het volgende:
Vicky, wat romantisch!!!![]()
Toch gefeliciteerd!
Mag ik vragen wat jullie adssociatie is bij dit tekstje? Bedankt.
Van
"Hoi!"
"Hoi!"
En nu dag
Dag K.
Nou nou, ik 'wil' bedoel je?quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:49 schreef Vicky het volgende:
Ik hoef grote bruiloft met een groot feest
ik ook iets met dood..maar dat zal wel weer aan mijn zieke innerdoos liggenquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:46 schreef Sugar het volgende:
Vicky, wat romantisch!!!![]()
Toch gefeliciteerd!
Mag ik vragen wat jullie adssociatie is bij dit tekstje? Bedankt.
Van
"Hoi!"
"Hoi!"
En nu dag
Dag K.
quote:
ik zie het nu pasquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:03 schreef Sugar het volgende:
Luchtbel, wat een geweldige ketting!Ik wíst gewoon dat er zoiets moois tussen zou zitten. Jolie!
![]()
En Vicky, volgens mij was je vooral het woordje 'niet' vergeten.
Mag ik die krant even lenen?quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:36 schreef Vicky het volgende:
M. las gister in de krant dat het in 2010 niet meer financieel gunstig is om samenwonend te zijn.. iets met fiscale partners enzo...
Wij gaan dus ook maar snel even een krabbeltje zetten.
Dit stond op de website van de telegraaf (verkorte versie)quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:15 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Mag ik die krant even lenen?![]()
Maar leuk, van harte gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk!
quote:Samenwonen wordt fiscaal onaantrekkelijk (De Telegraaf)
Mensen met een eigen huis die ongehuwd samenwonen zonder samenlevingscontract lopen kans op een fiscale kater, aldus De Telegraaf. Oorzaak is de nieuwe successiewet die in 2010 wordt ingevoerd. Met deze wet verandert het begrip ’partner’ waardoor mensen elkaar niet langer als fiscaal partner mogen aanwijzen voor de inkomstenbelasting. Dit zou ten koste kunnen gaan van diverse aftrekposten en de hypotheekrenteaftrek.
Oeh, dat ga ik mijn lief showenquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:32 schreef Stout het volgende:
[..]
Dit stond op de website van de telegraaf (verkorte versie)
[..]
En over 5 jaar weer een kop in de krant met de vraag waarom het aantal echtscheidingen zo enorm gestegen is...quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:32 schreef Stout het volgende:
[..]
Dit stond op de website van de telegraaf (verkorte versie)
[..]
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:00 schreef Rewimo het volgende:
In DLD kennen ze een samenlevingscontract alleen voor mensen van hetzelfde geslacht. Ben je van verschillend geslacht dan moet je maar gewoon trouwen, vinden ze blijkbaar. De notaris vond het ook maar vreemd dat dat niet kon. Nou ja, en toen we dat hadden gehoord en de notaris even de kamer uit was zeiden we zo'n beetje tegelijk: Dan kunnen we net zo goed gaan trouwen...
Heel romantisch dus
in t vorige topicquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:25 schreef innepin het volgende:
rewimo, de dag zelf wordt vast romantisch
Weet iemand de link naar die giraffenwebsite nog? M'n giraffe is af anderhalve werkdag aan verspildmaar ik weet de website niet meer
in t vorige topicquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:25 schreef innepin het volgende:
Weet iemand de link naar die giraffenwebsite nog? M'n giraffe is af anderhalve werkdag aan verspildmaar ik weet de website niet meer
Vast welquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:25 schreef innepin het volgende:
*volhoudt*quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:35 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Vast welNaar binnen, praatje aanhoren, ja zeggen, handtekening zetten, naar buiten
Heel romantisch
Dat was ook onze 'plechtigheid'quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:35 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Vast welNaar binnen, praatje aanhoren, ja zeggen, handtekening zetten, naar buiten
Heel romantisch
Komt wel goed denk ik.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:08 schreef lady-wrb het volgende:
wij hebben geen samenlevingscontract en zijn niet getrouwd.
maar door die nieuwe regeling zijn we zowat gedwongen stappen te ondernemen
ik hoop maar dat er tussentijds een oplossing komt, want ik heb daar gewoon geen zin in.
http://www.telegraaf.nl/o(...)nadelig__.html?p=3,1quote:"Al die persoonsgebonden aftrekmogelijkheden worden dus ernstig beperkt als je elkaar niet mag aanwijzen als fiscaal partner", stelt Knaap. "Dit is echt een ernstig manco in de nieuwe wet. Veel mensen zijn de dupe. Bij onze belastingservice merken we dat veel samenwonenden geen samenlevingscontract bij de notaris hebben afgesloten." De FNV dringt daarom aan op snelle herziening van de wet.
Een woordvoerder van het ministerie van Financiën heeft al bij eerdere kritiek laten weten dat onbedoelde effecten van de successiewet gerepareerd zullen worden. Knaap: "Dit lijkt me een erg groot, onbedoeld effect."
Tuurlijkquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:41 schreef innepin het volgende:
*volhoudt*
ook dát kan vast romantisch zijn!
Ahw Pinqert, niet zenuwen!quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:07 schreef pinquit het volgende:
ik móet tips tegen zenuwen, anders ben ik dood voordat het vrijdag is
mn alleskunnende geniale nichtje is vanochtend gezakt.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:11 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ahw Pinqert, niet zenuwen!
Bel straks je rijschool, neem morgen nog een extra lange rijles van 2 uur en neem daarin het hele hebben en houden van het examen door met je instructeur. Vraag of hij/zij een paar van de examenroutes met je wil rijden en oefen wat op je bijzondere verrichtingen. En dan ook gelijk voor morgenochtend een les van 3 kwartier/1 uur of zoiets boeken voor je examen. Echt dan ben je zo goed voorbereid en zit je zo "in" het autorijden, dan moet het goedkomen met de zenuwen
Komt goeeeed
hahaha dat klinkt wel knullig zegquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:15 schreef innepin het volgende:
De ambtenaar van mijn broer had van mijn schoonzusjes tweede naam haar achternaam gemaakt, had mijn broers achternaam verkeerd uitgesproken (dat is best heel knap als je weet hoe we heten), keek mijn vriend aan als getuige terwijl hij m'n stiefvader moest hebben, en maakte vervolgens dezelfde fout door mijn vriend bijna te laten tekenen terwijl dus mijn stiefvader moest tekenen.
Oh en ze had een heel fout praatje met dingen als 'Ja, hoe kan het dat jullie paden nooit eerder gekruisd zijn, hè?' uhm, omdat ze enkele duizenden kilometers van elkaar vandaan woonden?![]()
Echte stemmingsmakers, kan ik je vertellen.
Bij mijn rijschool hadden ze ook meer dan 1 instructeur, dat scheelt misschienquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:20 schreef moussy het volgende:
[..]
ze hebben toch meer dan 1 leerling bij die rijschool mag ik hopen
Pinq, je flikt het gewoon ff, je kan het!
[ afbeelding ]
TSJAKKAAAAAAAAA!!
Dat klinkt spannend!quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:25 schreef huuphuup het volgende:
[..]
met iemand die ik nog nooit eerder gezien had ook![]()
quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:06 schreef innepin het volgende:
Kijk, je kán natuurlijk zo trouwen als mijn broer gedaan heeft... in zijn werkpak, zij met een bosje tulpen, naar het gemeentehuis in onze auto (kwamen ze op dat moment mee, "Ik ga toch niet zelf rijden?" Eh, kom dan maar bij ons achterin), met z'n zessen in een hokje, praatje, klaar, en dan naar huis voor een stukje Hema vlaai en later bami met een glaasje water (
). Dan is het niet romantisch. Maar anders, zoals wat miss sly zegt, kan het volgens mij best romantisch zijn, of op z'n minst speciaal en intiem, ook al is het gratis op de maandagochtend.
Nou! Bahquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:27 schreef Ticootje het volgende:
Oh en ik ben getrouwd omdat ik heul vlieft was/ben en hij ook op mij was/is. Saai he?
Da's wel heel gewoon jaquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:27 schreef Ticootje het volgende:
Oh en ik ben getrouwd omdat ik heul vlieft was/ben en hij ook op mij was/is. Saai he?
Jij bent veel beter dan je nichtje!quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:07 schreef pinquit het volgende:
ik móet tips tegen zenuwen, anders ben ik dood voordat het vrijdag is
mn alleskunnende geniale nichtje is vanochtend gezakt.
wij zijn op 11 spetember geregistreerd. De enige datum op korte termijn op de vrije en gratis dinsdagochtend die vrij was, want op die beladen datum wilde niemand. Nou, ons kon het niets schelen!quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:59 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Tuurlijk
Het kan trouwens ook nog de 23e worden hoor ik netDan was de agenda nog leeg
De 24e hebben we concurrentie van 3 andere stellen. Maar er was wel plek
wat, de giraffe? Ik vond dit al opzichtige ego-spam, wilde het niet erger makenquote:
Zie je wel, ergquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:47 schreef innepin het volgende:
Power to the giraffeIk heb me erg vermaakt
Ah wat lief dat je daarnaar vraagtquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:51 schreef _Bar_ het volgende:
en innepin hoe is het met je humeur? niet al te druk over maken hoor, dat is ook weer niet goed voor je.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moussy, dankje![]()
![]()
Of nu extra hip, 't is maar net hoe je het bekijktquote:Op woensdag 17 juni 2009 15:15 schreef Ca.ra het volgende:
Ik wil giraffenschilderijtjes maken voor op de babykamer maar dat is nu ineens een stuk minder origineel....![]()
Ja dat is een beter ideequote:Op woensdag 17 juni 2009 15:20 schreef innepin het volgende:
[..]
Of nu extra hip, 't is maar net hoe je het bekijkt
ik ook niet echtquote:Op woensdag 17 juni 2009 15:36 schreef Sugar het volgende:
Hehehe, bix!
Ben jij ook zo'n fan van kinderkamerkunst?![]()
Ik vind het zo vaak 3 x niks.
Staat mooi achter de kastquote:Op woensdag 17 juni 2009 15:40 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ik ook niet echt![]()
maar mn schoonmams is hobbyschilder of amateurschilder of hoe je dat ook noemt. En ze moet en zal per se met alle macht iets schilderen voor op de babykamer dus we moesten maar iets bedenken. En ik weet het gewoon echt nieten stiekem wil ik dat ook helemaal niet
Bluh
quote:
Oh ze schildert echt niet onverdienstelijk hoor, sterker nog ze schildert zeker in haar genre best wel goed. Maar het is gewoon mijn smaak niet. En verder is ze zo eigenwijs als ze groot klein is. We wilden in het begin erg graag een Totoro kamer en hadden toen plaatjes uitgezocht die ze kon naschilderen, maar het werd snel duidelijk dat ze daar graag haar eigen draai aan wilde geven. Dus hm mja.quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:46 schreef bixister het volgende:
er zijn zat mooie dingen natuurlijk! maar ook vaak nét ernaast. huup, kun je een beetje inschatten wat je schoonmoeder zoal maakt? of kan ze heeel goed dingen na-maken? dan is 't zaak om inderdaad een plaatje te zoeken wat je zelf wél mooi vindt.![]()
haha moussy, wat een meelevende man heb je!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind het vooral gewoon heel erg lief aangeboden maar het is zo moeilijk om nee te blijven zeggen. We hebben al een paar keer gezegd van liever niet maar ze begint er steeds weer over![]()
quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:06 schreef Sugar het volgende:
Hihi, dat is lastig afpoeieren dan, huup!![]()
En ik ben persoonlijk niet zo heel gecharmeerd van die canapé met ietwat stijve doek.Sorry schoonmams.
ohhh ik zag het ook, dat perspectief! Ik zou er ook helemaal gestoord van wordenquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:10 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
hahaha tsja. Wat kan ik zeggen. Hij hangt over een gat in de muur heen dus het is functioneel![]()
nee zoals ik zei ik vind het niet zo geweldig allemaal. en het perspectief in die bank klopt niet en dat irriteert me mateloos
quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:14 schreef moussy het volgende:
Mooi voor op de wc, ook een leuk antwoord
Je krijgt het vast als verrassing in je kraammand![]()
quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:24 schreef innepin het volgende:
Rewimo, probeer es joh? Gewoon een giraffe?
z0mg dit gaat zo weer weg, maar het móet gewoon even:
Ziek! Nog zieker dan een schilderij in je kraammand voor achter de kast!quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:24 schreef innepin het volgende:
.
tjee zeg.....quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:24 schreef innepin het volgende:
*verwijderd*
*Proest*quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:24 schreef innepin het volgende:
jajajaja, geduld geduldquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:34 schreef huuphuup het volgende:
ff je quote aanpassen Raissa
ghehe, beetje sneu gebeuren allemaal
Joost mag 't weten.quote:
Doorsturen is makkelijkerquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:39 schreef innepin het volgende:
[..]
Joost mag 't weten.![]()
(nou ja kan moeilijk de hele inhoud van alle PMs hier plakken, maar 't is erg vermakelijk iig)
En nu zingen ze allemaal van Kampioenen, kampioenen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:31 schreef Ca.ra het volgende:
* Ca.ra woont vlak bij een kroeg met feestende Fortuna-supporters![]()
aaah die met t beschuidquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:52 schreef innepin het volgende:
Tot nr 57, Ynske.
Views van dat topic gaan ineens heeeel hard omhoog![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus
[ Bericht 0% gewijzigd door innepin op 17-06-2009 19:08:11 ]
Volgens mij staat het allemaal in een spoiler hierbovenquote:Op woensdag 17 juni 2009 19:05 schreef freecell het volgende:
Pinq niet stressen!
Innepin, volgens mij mis ik iets grappigs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |