ja joh drolquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat slim van school ! Zo voorkom je in elk geval allemaal vaders en moeders die heen en weer lopen om hun DNA op de foto te zettenquote:Op woensdag 17 juni 2009 06:58 schreef Belana het volgende:
Vandaag gaan wij kijken naar de musical van de groep van LiamZe gaan Sneeuwwitje spelen en Liam is een dwerg
We mogen geen foto's nemen, maar kunnen wel een dvd kopen, er worden vandaag opnames gemaakt
mmmm klinkt lekker... toch maar even nietquote:Op woensdag 17 juni 2009 07:24 schreef Rewimo het volgende:
Wat klinkt dat allemaal leukChristan is deze week met de hele school het schoolplein aan het pimpen, vandaag hebben ze er in elk geval mooi weer bij
En vrijdag is het open dag 's middags, dan wordt het plein officieel geopend.
En over culinaire aardbeien gesproken: als je de aardbeien in stukjes snijdt en die weekt in een beetje anijslikeur (ouzo o.i.d.) en dan verse peper eroverHeel simpel maar o zo lekker! Er kan eventueel slagroom bij. Is echt zo'n toetje-om-indruk-mee-te-maken en het klaarmaken stelt niks voor
Goed zo!quote:Op woensdag 17 juni 2009 07:29 schreef Stout het volgende:
[..]
mmmm klinkt lekker... toch maar even niet(dr is nu 1,2 kg minder stout )
* Sugar zet in: Lang zal ze léééven, lang zal ze léééven!quote:
Hoppa!quote:Op woensdag 17 juni 2009 07:29 schreef Stout het volgende:
[..]
mmmm klinkt lekker... toch maar even niet(dr is nu 1,2 kg minder stout )
* freecell zingt mee!quote:Op woensdag 17 juni 2009 07:46 schreef Sugar het volgende:
[..]
* Sugar zet in: Lang zal ze léééven, lang zal ze léééven!![]()
Als ik voorover buk gaat hij pas écht hangenquote:Op woensdag 17 juni 2009 08:03 schreef Sugar het volgende:
Ik heb vooral een oudemannetjesrimpel-buik als ik helemaal voorover gebukt sta.![]()
Heb je een elektrische deur? Dan zit er bij het filter (meestal links of rechtsonderin) een plastic touwtje of schroef die je een kwartslag moet draaien.quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:01 schreef Nijna het volgende:
Uhm... HEEEELP...
Kan iemand mij vertellen hoe ik de kinderbeveiliging van mijn Bosch WFR 2830 wasmachine weer uit kan zetten... (ja het werkt dus niet alleen tegen kindjes, ook tegen mama's...).
En ik weet niet waar de gebruiksaanwijzing ligt, daar ga ik zometeen dan maar ff naar op zoek, maar wie weet is er hier iemand die het weet...
Ik ga eerst ff boodschappen doen en daarna dan maar op zoek naar de gebruiksaanwijzing... waarom probeer ik dat soort dingen dan ook uit... *zucht*.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:51 schreef huuphuup het volgende:
trouwens, weet je, t is heel erg I know![]()
maar stiekem heb ik nu al zin in Secret Santa later dit jaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Weet je dat ik daar van de week ook al over na heb staan denken. Dat we even moeten gaan bekijken (niet nu, over een maand of 2) wanneer we precies gaan beginnen om er zeker van te zijn dat iedereen zijn pakje op tijd binnen heeft enzo.
Ik voelde me al zo'n idioot, maar het kwam door de douche-gel, die gebruik ik maar met mate omdat ik het idee gewoon zo leuk vind en het is zo'n leuke herinnering.![]()
* lady-wrb is ook gek op rauwe bloemkool (op alle rauw te eten groente trouwens)quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:17 schreef Stout het volgende:
LB van harteFijne dag !!
* Stout neemt nog een stukje bloemkool
(vind ik rauw zo lekker)
Nog niet ontdekt, maar ik eet dan ook maar 1 klein roosje bloemkool. Ik eet wel veel komkommer, paprika en radijs rauw.quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:23 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
* lady-wrb is ook gek op rauwe bloemkool (op alle rauw te eten groente trouwens)
alleen zwel ik na het eten van rauw groenvoer op als een ballon en doen mijn darmen dan vreselijk pijn.
mijn darmen kunnen dat absoluut niet hebben.
heb jij daar geen last van?
Nou meid, kom op, vertel! Ik zie dat het brand op je lippen!quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:30 schreef lady-wrb het volgende:
ik moet zo een afspraak maken voor iets, dat mijn hele leven overhoop kan gooien.
ik zie er eerlijk gezegd nogal tegenop
Oepsquote:
ik ben niet zwanger hoor, als je dat denkt. (je kan me echt definitief uit ieder lijstje op dat gebied schrappen, we waren er een jaar of 6 wel mee bezig, maar het was toen al snel duidelijk dat het een onmogelijke zaak zou worden)quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:34 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou meid, kom op, vertel! Ik zie dat het brand op je lippen!
Spill the beans! Hou ons niet langer in spanning!
de Y-wing starfighter van anakin.quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:33 schreef freecell het volgende:
Lady goede motivatie(ik ben een nerd, wat voor vliegtuig? Star destroyer? )
Ben benieuwd of het goed afloopt met de spreekbeurt!
En succes met afspraak maken voor je 'iets'
ahá!quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:45 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
de Y-wing starfighter van anakin.
mij zegt het niks, luca destemeer, hij is er dolblij mee.
[ afbeelding ]
Ik dacht niet aan een zwangerschap en ook niet aan iets grappigs.quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:42 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik ben niet zwanger hoor, als je dat denkt. (je kan me echt definitief uit ieder lijstje op dat gebied schrappen, we waren er een jaar of 6 wel mee bezig, maar het was toen al snel duidelijk dat het een onmogelijke zaak zou worden)
en het is ook zeker niets grappigs. mocht je het echt willen weten, wil ik er best over pm-en maar ik ga het zeker niet op internet zetten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
he die staat hier ook.... Die wordt echt veel gebruikt met spelen van star wars.quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:45 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
de Y-wing starfighter van anakin.
mij zegt het niks, luca destemeer, hij is er dolblij mee.
[ afbeelding ]
die had mijn zus vroeger. die is ook leuk jaquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:04 schreef Brighteyes het volgende:
Snoopy echt? Ow... Daar gaan mijn plannen om te bezuinigen! De Gouden Boekjes!
Ik ben helemaal weg, nog steeds, van de Kladderkatjes!
quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:10 schreef snoopy het volgende:
Ik vind vooral de plaatjes van de 'Gouden Boekjes' zo lief![]()
[ afbeelding ]
Rewimo trouwen?Gefeliciteerd
ik had het gewoon tegen hem moeten zeggen. kan hij ook wat van leren.quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:10 schreef freecell het volgende:
Hij heeft ook mensen nodig om ervaring op te doen hè?
En je hebt bereikt wat je wilde toch?
edit: weeeeer zo'n stomme taalfout
ik wist niet eens dat hij huisarts was. toen hij zo dwars begon te doen vroeg ik hem: wie bent u eigenlijk?quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:19 schreef moussy het volgende:
Wij krijgen straks weer een nieuwe HA in de praktijk, vers bloedheerlijk, die hebben toch weer een nieuwe geupdate kijk op dingen
wij hebben een vriend die witgoedmonteur is. als je er echt niet uitkomt, wil ik wel proberen of we die eens kunnen raadplegen?quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:19 schreef Nijna het volgende:
Wasmachine kan op kinderslot niet aan/open/niks kan ik ermee nu. En ik heb me een berg was.
Op de site van bosch duurt het laden strontlang en online kan ik het ook nog niet vinden... ik denk dat ik de helpdesk ga bellen. Voordat ik alle dozen heb doorgespit om de handleiding te vinden ben ik ook een halve dag verder vrees ik.
Als ik als huisarts zo'n hautaine patiënt had zou ik ook niet heel vriendelijk blijven denk ikquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:22 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik wist niet eens dat hij huisarts was. toen hij zo dwars begon te doen vroeg ik hem: wie bent u eigenlijk?
nou hij was huisarts en hij werkte daar, zei hij. nou, ik wist van niks.
nu hoeven ze mij ook niet te vertellen dat er een nieuwe huisarts werkt, maar zelfs op het bord buiten stond hij niet. dus ik dacht dat hij stagiair was. toen was hij lichtelijk pissig.
ja, we zijn echt fijn bezig geweest gister
Niet helemaal raar dat ie licht pissig werd aangezien hij wel een opleiding van een jaar of 10 heeft doorlopen met de nodige stages en assistentschappen enzo en dus echt wel de nodige ervaring heeft voor ie losgelaten wordt. Als men je dan nog steeds niet serieus neemt enkel gebaseerd op je leeftijd dan kan ik me voorstellen dat dat irritant is.quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:22 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik wist niet eens dat hij huisarts was. toen hij zo dwars begon te doen vroeg ik hem: wie bent u eigenlijk?
nu hoeven ze mij ook niet te vertellen dat er een nieuwe huisarts werkt, maar zelfs op het bord buiten stond hij niet. dus ik dacht dat hij stagiair was. toen was hij lichtelijk pissig.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:24 schreef Rottdog het volgende:
Mouss heb je de taxi nog gestalkt vandaag
Dat had je toch ook kunnen vragen voor je je verhaal op tafel ging leggen? Ik snap je probleem niet zo hoor.quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:22 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook wel plezierig inderdaad. Bij onze praktijk zit één vrouwlijke arts, daar vraag ik vaak om als ik zo'n soort vraag heb. Heel lief mensquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:27 schreef Brighteyes het volgende:
Ik keek vanmorgen weer tegen het gezicht van mijn huisarts aan in de Metro.![]()
Er staat een special in over veilig vrijen/soa's en hij is seksuoloog en voorzitter van de vereniging van huppeldepup.
Was wel handig toen ik daar ooit een vraag over had, de drempel is best heel laag als je weet dat hij daar veel vanaf weet.
Wel opgewacht,quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:24 schreef Rottdog het volgende:
Mouss heb je de taxi nog gestalkt vandaag
hahahaquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:31 schreef moussy het volgende:
[..]
Wel opgewacht,en ik, maar hij was denk al geweest, 5 min eerder dan normaal
quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:32 schreef huuphuup het volgende:
[..]
hahaha
hij zag de bui wel hangen waarschijnlijk
Dit dus. En daarnaast zijn sommige huisartsen echt ongelooflijke horken. Onze huisarts laat je ook altijd weggaan met het gevoel dat je zijn tijd hebt verspilt ofzo.quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:35 schreef Rewimo het volgende:
Ik vind het een beetje een kip-ei kwestie. Als hij zich netjes voorstelt weet je wie je voor je hebt en wat ie doet. En eigenlijk zou het ook wel netjes zijn als je een berichtje van de praktijk zou krijgen dat er wijzigingen zijn in de bezetting.
Dat had ik voorheen ook altijd bij huisartsen, nu heb ik een hele fijne. Ik ben laatst voor iets bij de huisarts in opleiding geweest en die is ook aan mijn bed geweest na de bevalling. Maar die zegt ook heel eerlijk als hij iets niet weet, dat scheelt ook wel veel vond ik. Gewoon eerlijk zijn. Ik kreeg er wel een goed gevoel bij, ook al is hij nog in opleiding. En dat zouden wij ook moeten zijn. Als je het niet prettig vind hoe iemand (in dit geval een huisarts) tegen je doet moet je dat eigenlijk op dat moment gewoon aankaarten, anders blijf je ook maar met dat negatieve gevoel zitten. -Dr Phil modus uit-quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:38 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dit dus. En daarnaast zijn sommige huisartsen echt ongelooflijke horken. Onze huisarts laat je ook altijd weggaan met het gevoel dat je zijn tijd hebt verspilt ofzo.
Ik heb de beste man eigenlijk nooit nodig, dus het boeit me niet zo. Maar we gaan toch maar eens uitkijken naar een andere, we zijn vorig jaar verhuist en een HA in het dorp zelf is wel zo praktisch.quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:47 schreef Estrys het volgende:
[..]
Dat had ik voorheen ook altijd bij huisartsen, nu heb ik een hele fijne. Ik ben laatst voor iets bij de huisarts in opleiding geweest en die is ook aan mijn bed geweest na de bevalling. Maar die zegt ook heel eerlijk als hij iets niet weet, dat scheelt ook wel veel vond ik. Gewoon eerlijk zijn. Ik kreeg er wel een goed gevoel bij, ook al is hij nog in opleiding. En dat zouden wij ook moeten zijn. Als je het niet prettig vind hoe iemand (in dit geval een huisarts) tegen je doet moet je dat eigenlijk op dat moment gewoon aankaarten, anders blijf je ook maar met dat negatieve gevoel zitten. -Dr Phil modus uit-
Ja, klopt!quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:12 schreef snoopy het volgende:
Sommige van die boekjes zijn ook heel oubollig hoor.
Wij vinden de brandweermannetjes 'oude versie' leuk. Daar drinken ze nog een biertje aan het einde
In de nieuwe versie is dat er geloof ik uitgehaald
ga voor de 20-10-2010!!!!!quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:06 schreef innepin het volgende:
Rewimo, wat leuk!mijn vriendje en ik zijn ook bezig met De Datum prikken. Tussen de ruzie door zeg maar
![]()
RockaWas je het vergeten?
mja, op het moment welquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:09 schreef miss_sly het volgende:
innepin, is het zo erg?
I kherken het wel hoor, bij vlagen. Wij hadden gisteren een hele gezellige avond
iemand die gestorven is?quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:46 schreef Sugar het volgende:
Vicky, wat romantisch!!!![]()
Toch gefeliciteerd!
Mag ik vragen wat jullie adssociatie is bij dit tekstje? Bedankt.
Van
"Hoi!"
"Hoi!"
En nu dag
Dag K.
Nou nou, ik 'wil' bedoel je?quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:49 schreef Vicky het volgende:
Ik hoef grote bruiloft met een groot feest
ik ook iets met dood..maar dat zal wel weer aan mijn zieke innerdoos liggenquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:46 schreef Sugar het volgende:
Vicky, wat romantisch!!!![]()
Toch gefeliciteerd!
Mag ik vragen wat jullie adssociatie is bij dit tekstje? Bedankt.
Van
"Hoi!"
"Hoi!"
En nu dag
Dag K.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |