ja joh drolquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat slim van school ! Zo voorkom je in elk geval allemaal vaders en moeders die heen en weer lopen om hun DNA op de foto te zettenquote:Op woensdag 17 juni 2009 06:58 schreef Belana het volgende:
Vandaag gaan wij kijken naar de musical van de groep van LiamZe gaan Sneeuwwitje spelen en Liam is een dwerg
We mogen geen foto's nemen, maar kunnen wel een dvd kopen, er worden vandaag opnames gemaakt
mmmm klinkt lekker... toch maar even nietquote:Op woensdag 17 juni 2009 07:24 schreef Rewimo het volgende:
Wat klinkt dat allemaal leukChristan is deze week met de hele school het schoolplein aan het pimpen, vandaag hebben ze er in elk geval mooi weer bij
En vrijdag is het open dag 's middags, dan wordt het plein officieel geopend.
En over culinaire aardbeien gesproken: als je de aardbeien in stukjes snijdt en die weekt in een beetje anijslikeur (ouzo o.i.d.) en dan verse peper eroverHeel simpel maar o zo lekker! Er kan eventueel slagroom bij. Is echt zo'n toetje-om-indruk-mee-te-maken en het klaarmaken stelt niks voor
Goed zo!quote:Op woensdag 17 juni 2009 07:29 schreef Stout het volgende:
[..]
mmmm klinkt lekker... toch maar even niet(dr is nu 1,2 kg minder stout )
* Sugar zet in: Lang zal ze léééven, lang zal ze léééven!quote:
Hoppa!quote:Op woensdag 17 juni 2009 07:29 schreef Stout het volgende:
[..]
mmmm klinkt lekker... toch maar even niet(dr is nu 1,2 kg minder stout )
* freecell zingt mee!quote:Op woensdag 17 juni 2009 07:46 schreef Sugar het volgende:
[..]
* Sugar zet in: Lang zal ze léééven, lang zal ze léééven!![]()
Als ik voorover buk gaat hij pas écht hangenquote:Op woensdag 17 juni 2009 08:03 schreef Sugar het volgende:
Ik heb vooral een oudemannetjesrimpel-buik als ik helemaal voorover gebukt sta.![]()
Heb je een elektrische deur? Dan zit er bij het filter (meestal links of rechtsonderin) een plastic touwtje of schroef die je een kwartslag moet draaien.quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:01 schreef Nijna het volgende:
Uhm... HEEEELP...
Kan iemand mij vertellen hoe ik de kinderbeveiliging van mijn Bosch WFR 2830 wasmachine weer uit kan zetten... (ja het werkt dus niet alleen tegen kindjes, ook tegen mama's...).
En ik weet niet waar de gebruiksaanwijzing ligt, daar ga ik zometeen dan maar ff naar op zoek, maar wie weet is er hier iemand die het weet...
Ik ga eerst ff boodschappen doen en daarna dan maar op zoek naar de gebruiksaanwijzing... waarom probeer ik dat soort dingen dan ook uit... *zucht*.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |