Als een pluizig lief konijntje?quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:03 schreef ArTiC het volgende:
[..]
grapje
ik kom alleen voor in leuke dromen
Is dat een nieuwe benaming voor ...ja dat jaquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:05 schreef Ludootje het volgende:
Om trouwens even ontopic te zijn... Kwam vandaag weer twee vrouwen tegen... omg... Dan realiseer ik me weer waarom ik zo van lente in Utrecht houd![]()
Ik was echt zo van slag toen ik thuis kwam dat ik meteen een half uur ben gaan hardlopen.
Ware het niet dat Q tegenwoordig 3.0 is, toch?quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:05 schreef Tegan het volgende:
[..]
Q. 2.0 =! Scharrel 2.0. Of misschien wel? Alleen Q. is echt te oud voor me, ja, ja, zelfs ik (oudere mannen
) heb een bovengrens.
Zo kwam ik er 1 in de sportschool tegen. Toen ze wat tegen me zei was de betovering wel over alleenquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:05 schreef Ludootje het volgende:
Om trouwens even ontopic te zijn... Kwam vandaag weer twee vrouwen tegen... omg... Dan realiseer ik me weer waarom ik zo van lente in Utrecht houd![]()
Ik was echt zo van slag toen ik thuis kwam dat ik meteen een half uur ben gaan hardlopen.
want?quote:
Toen ik terugkwam van hardlopen had ik geeneens meer puf om ja dat ja te doen...quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Is dat een nieuwe benaming voor ...ja dat ja
Nee indd. Als je die toch eens ff uit kon zetten.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:04 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Gevoelens zijn ook niet altijd handig. Vaak niet zelfs.
het is jouw droomquote:
Ik fucking houd van hem.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarom blijf je nu wel dan achter hem aanlopen?
Wat? Een "schijnrelatie" met iemand die niks om je geeft? Ze verdient gewoon veel beter.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
want?
ze weet wat ze aan hem heeft en hij kent zijn plaats...dit is beter voor haar dan 24/7 janken hoor
+10 jaar, ofwel, 19+10=29. Maar dat is eigenlijk al te oud. Dan moet je wel erg leuk zijn.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:06 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ware het niet dat Q tegenwoordig 3.0 is, toch?![]()
Wat is jouw bovengrens dan?
Verdient zelfs!quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat? Een "schijnrelatie" met iemand die niks om je geeft? Ze verdiend gewoon veel beter.
hoi , ik ben (nog) 28quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:09 schreef Tegan het volgende:
[..]
+10 jaar, ofwel, 19+10=29. Maar dat is eigenlijk al te oud. Dan moet je wel erg leuk zijn.
het is een scharrel..geen liefdesrelatiequote:Op woensdag 17 juni 2009 00:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat? Een "schijnrelatie" met iemand die niks om je geeft? Ze verdiend gewoon veel beter.
En jij komt genoeg oudere mannen tegen die het geen probleem vinden dat jij 19 bent?quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:09 schreef Tegan het volgende:
[..]
+10 jaar, ofwel, 19+10=29. Maar dat is eigenlijk al te oud. Dan moet je wel erg leuk zijn.
Ben jij alweer zo oud?quote:
Voor haar niet.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:10 schreef ArTiC het volgende:
[..]
het is een scharrel..geen liefdesrelatie
Dat is het niet als er gevoelens bij komen kijkenquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:10 schreef ArTiC het volgende:
[..]
het is een scharrel..geen liefdesrelatie
Dat is de bovengrens he, ondergrens is 19. Tot nu toe is het me bijna altijd gelukt binnen die grenzen te blijven ja.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:11 schreef Ludootje het volgende:
[..]
En jij komt genoeg oudere mannen tegen die het geen probleem vinden dat jij 19 bent?
en de mijnequote:
Voor mij wel. Ik weet dat het geen relatie is, los van het feit dat ik dat wel zou willen. Ik weet waar ik sta binnen deze 'verhouding'.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:12 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ben jij alweer zo oud?![]()
![]()
[..]
Voor haar niet.
bijna 29quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:12 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ben jij alweer zo oud?![]()
![]()
[..]
Voor haar niet.
Vroeg het me gewoon af, omdat ik in mijn omgeving veel zie dat mannen zich toch met name interesseren voor vrouwen vanaf een jaar of 21.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:12 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat is de bovengrens he, ondergrens is 19. Tot nu toe is het me bijna altijd gelukt binnen die grenzen te blijven ja.
voor haar relatie 'scharrelde' ze ook al jaren met hem..dat gaat echt niet gebeurenquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is het niet als er gevoelens bij komen kijken
Dat bedoelde ik. Je weet wel wat het is. Maar je zou het anders willen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:13 schreef Tegan het volgende:
[..]
Voor mij wel. Ik weet dat het geen relatie is, los van het feit dat ik dat wel zou willen. Ik weet waar ik sta binnen deze 'verhouding'.
Wat bedoel je daarmee?quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
voor haar relatie 'scharrelde' ze ook al jaren met hem..dat gaat echt niet gebeuren
Klopt, sorry. Ik had ArTiC ge-pm't zodat we met zijn tweeën jouw post konden editen!quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wie zegt dat jij die niet gewoon hebt ge-edit!
En dat maakt het anders? Zou het neit meer die hoop zijn dan dat hij toch voor haar zou kiezen of verandert?quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
voor haar relatie 'scharrelde' ze ook al jaren met hem..dat gaat echt niet gebeuren
Er is ook nog de R&P Slowchat, maar daar chatten ze zo langzaam. Wij zijn de officieuze R&P FastChat.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:15 schreef Schenkstroop het volgende:
Gaat deze chat heel hard of bestaan er meerdere series?
Zieje!quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:15 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Klopt, sorry. Ik had ArTiC ge-pm't zodat we met zijn tweeën jouw post konden editen!
Tijd om vaarwel te zeggen dus...quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:15 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik. Je weet wel wat het is. Maar je zou het anders willen.
Ik krijg juist teveel aandacht van mannen die veel te oud zijn (30+ vanaf mijn 15/16e) en te weinig van de groep die nog wel kan (25-30), alles daaronder is meestal te kinderachtig voor mij.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:14 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Vroeg het me gewoon af, omdat ik in mijn omgeving veel zie dat mannen zich toch met name interesseren voor vrouwen vanaf een jaar of 21.
ik had het niet over jou maar over een andere situatiequote:
Die heeft ze niet...echt niet...ze is kei hardquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En dat maakt het anders? Zou het neit meer die hoop zijn dan dat hij toch voor haar zou kiezen of verandert?
Mijn ondergrens is dat ze zindelijk is, witte druiven eet en een heerlijke cappucino maakt als ik wakker word.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:12 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat is de bovengrens he, ondergrens is 19. Tot nu toe is het me bijna altijd gelukt binnen die grenzen te blijven ja.
Tuurlijk is er die hoop, maar dat neemt niet weg dat hij wel hardstikke duidelijk daarin is, en dat ik dat wetende er toch mee doorga, ik doe het mezelf aan, wat ik niet erg vind. Ik ben me ervan bewust.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En dat maakt het anders? Zou het neit meer die hoop zijn dan dat hij toch voor haar zou kiezen of verandert?
It's a conspiracy!quote:
Wat verwacht jij dan van een man, als hij niet te kinderachtig mag zijn? We blijven namelijk toch mannen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:17 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik krijg juist teveel aandacht van mannen die veel te oud zijn (30+ vanaf mijn 15/16e) en te weinig van de groep die nog wel kan (25-30), alles daaronder is meestal te kinderachtig voor mij.
Owja, verwarrendquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik had het niet over jou maar over een andere situatie
Laters, Kwaak!quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:18 schreef kwaakvaak het volgende:
ik heb helemaal geen zin om te zoenen eigenlijk... dus misschien dat ik morgen dan maar terug kom
Dat was niet mijn enige ondergrens, maar ik moet met je eens zijn dat dat een goed begin isquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mijn ondergrens is dat ze zindelijk is, witte druiven eet en een heerlijke cappucino maakt als ik wakker word.
Omdat je, in mijn ogen, beter verdient. Hij komt bij je voor de seks. Door afstand te nemen geef je allereerst hem de kans om erachter te komen of hij toch gevoelens voor je heeft en geef je jezelf de kans om verder te gaan.quote:
Humor is ok. Alleen die jongetjes van mijn leeftijd krijgen iedere ochtend nog boterhammen van hun moeder, weten niet hoe de wasmachine werkt, en praten alleen over onzinnige YouTube-filmpjes etc. Ik wil wat meer inhoud.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:19 schreef Ludootje het volgende:
[..]
It's a conspiracy!![]()
[..]
Wat verwacht jij dan van een man, als hij niet te kinderachtig mag zijn? We blijven namelijk toch mannen.
One of you didn't move on after this relationship. I wonder who that might bequote:Op woensdag 17 juni 2009 00:15 schreef Tegan het volgende:
Het is veel gecompliceerder dan nu wordt gezegd, het is niet zomaar een scharrel. Hij was mijn eerste en enige, en ik ben zijn eerste en enige. Dat nuanceert toch al een heel stuk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |