Linkervleugelverdedigerquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:02 schreef Roeni3 het volgende:
[..]Ga eens normaal praten, man; is het opeens 'hip' om hier met dit soort afkortingen te werken?
Waarom in de eredivisie zoeken? Daar spelen de meeste Nederlanders!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:03 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Waarom in de Eredivisie zoeken? Als Ajax aanklopt schieten de prijzen de lucht in.
El-Akchaoui is meer houthakker dan voetballer, maar komt idd een heel eind met inzet.
Mathijssen zou een goede versterking zijn, maar ik zie geen redenen voor hem om HSV te verlaten voor een club die Europa League speelt.
Football manager ouwe!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:02 schreef Roeni3 het volgende:
[..]Ga eens normaal praten, man; is het opeens 'hip' om hier met dit soort afkortingen te werken?
Stenman, Granqvist, hell zelfs El-Akchaoui is niet 100% nederlands.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:06 schreef Barca het volgende:
[..]
Waarom in de eredivisie zoeken? Daar spelen de meeste Nederlanders!
Of spelers die het Nederlandse voetbal al kennen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:08 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Stenman, Granqvist, hell zelfs El-Akchaoui is niet 100% nederlands.
Wie wel? Pranjic? Honda?
Die spelers zijn juist zo voorspelbaar.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:10 schreef Barca het volgende:
[..]
Of spelers die het Nederlandse voetbal al kennen.
Laten we daar nu net niet goed in zijn. Bij scouting denkt men bij onze club aan de padvinderij.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:12 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Die spelers zijn juist zo voorspelbaar.
Gewoon goed scouten, in alle hoeken van de wereld.
Jawel, maar is een probleemkind.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:15 schreef w00h00 het volgende:
Wat vinden we hier van Ryan Donk?
- Nederlander, Amsterdammer zelfs
- Jong en talentvol
- Goedkoop
- Jol heeft volgens mij met hem gewerkt bij RKC.
Is hij niet zo'n type speler die onder Jol weer helemaal zal opleven?
Wat boeit het nou dat hij Amsterdammer isquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:15 schreef w00h00 het volgende:
Wat vinden we hier van Ryan Donk?
- Nederlander, Amsterdammer zelfs
- Jong en talentvol
- Goedkoop
- Jol heeft volgens mij met hem gewerkt bij RKC.
Is hij niet zo'n type speler die onder Jol weer helemaal zal opleven?
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:15 schreef Barca het volgende:
[..]
Laten we daar nu net niet goed in zijn. Bij scouting denkt men bij onze club aan de padvinderij.
hij is wel voor Ajax. Heeft in AZ dienst Ajax 2x een grote dienst bewezen (eigen goal en veroorzaakte penalty/gemiste penalty toch?)quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:16 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Jawel, maar is een probleemkind.
Verdient wel een kans.
http://www.knvb.nl/clubs/(...)nt_beker_na_thrillerquote:27 mei 2007: Ryan Donk passeerde in de 58e minuut zijn eigen doelman Boy Waterman.
quote:6 mei 2007: Ryan Donk miste uiteindelijk voor AZ de beslissende penalty. Stekelenburg redde de inzet van de talentvolle AZ’er.
Ja bekerfinale staat me bij.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:18 schreef Catch22- het volgende:
[..]
hij is wel voor Ajax. Heeft in AZ dienst Ajax 2x een grote dienst bewezen (eigen goal en veroorzaakte penalty/gemiste penalty toch?)
Het ging me er ook meer om dat hij Nederlander is, maar ik las dat hij ook uit Amsterdam komt, en dat wist ik niet, daarom de vermelding.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:16 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Wat boeit het nou dat hij Amsterdammer isheb je de selectie gezien?
Met een goed beleid! Het opstellen daarvan gaat zo'n 3 tot 5 jaar duren. Na invoering moet je nog eens zo'n 5 jaar op resultaten wachten.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:17 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Juist.
Hoe kan dat worden opgelost?
of 4 verdedigers en 4 middenvelders w.v. de flanken aanvallend ?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:19 schreef Rumille het volgende:
Misschien moeten we met 3 verdedigers en 2 v. middenvelders spelen.
Of 3-2-2-2-1. 3 verdedigers, 2 vleugelverdedigers/vleugelverdedigende middenvelders, 2 centrale middenvelders, 2 vleugelaanvallers en 1 spits.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:27 schreef Catch22- het volgende:
[..]
of 4 verdedigers en 4 middenvelders w.v. de flanken aanvallend ?
| 1 2 3 4 5 | x-------x ---x-x--- x-------x ----x---- |
Okquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:20 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Het ging me er ook meer om dat hij Nederlander is, maar ik las dat hij ook uit Amsterdam komt, en dat wist ik niet, daarom de vermelding.
Driehoekjesquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:28 schreef Rumille het volgende:
[..]
Of 3-2-2-2-1. 3 verdedigers, 2 vleugelverdedigers/vleugelverdedigende middenvelders, 2 centrale middenvelders, 2 vleugelaanvallers en 1 spits.
[ code verwijderd ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |