Eerst maar is een linksbackquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:48 schreef Gabbylicious het volgende:
Boulah erbij zou idd mooi zijn.
Máár... er zijn posities die meer in aanmerking komen voor versterking.
Desnoods doen ze zoals marseille dit jaar heeft. Alleeen thuis-shirt oude logoquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:40 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Die volgens jou ons shirt nu verpest hahah, wie denk je anders xD
Ik zie Obradovic niet meer komen.quote:
Twee linksbacks a.u.b.!quote:
Twee linksbacks en een lcv (die ook lb kan spelen).quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:52 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Een LVV en een LVC die ook LV kan
Mits Vermaelen vertrekt.
Laten we sowieso maar een speler zien te halen..quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:52 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Laten we er eerst maar is 1 zien te halen..
Inderdaad, het seizoen is ook al zo lang afgelopen en al die andere clubs hebben al zoveel spelers gekocht.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:56 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Laten we sowieso maar een speler zien te halen..
Duurt wel fucking lang zeg.
Hm ... graag die paupers lozen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:56 schreef w00h00 het volgende:
[..]
...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:55 schreef Barca het volgende:
[..]
Twee linksbacks en een lcv (die ook lb kan spelen).
Seedorfquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:58 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
...![]()
Wie moeten er gehaald worden dan? Kom eens met iets concreets.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:56 schreef w00h00 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Herhaal het nog maar 20x, want het blijft niet echt hangen bij mensen.
Op zich is het geen "rocket science" om zelf te kunnen bedenken dat het nog wel ff duurt.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ga eens naar buiten, pak een boek, ga een film kijken, ga op vakantie. Dat is namelijk wat mensen in de voetbalwereld ook hebben. Vakantie.
Swart heeft het nb over Vermaelen nog gezegd, dat het de vraag is wanneer het rond komt vanwege de vakantie van Vermaelen. Obradovic is bezig op een EK, Jol is met vakantie gegaan.
Waarschijnlijk moet sowieso de eerste week een hoop geïnventariseerd worden bij Ajax door Jol, dus er zit weinig anders op. De enige noodzaak is een linksback en ik ben er van overtuigd dat die voor de eerste volledige training van 29 juni zal zijn.
Waarom zou hij naar Ajax komen als hij bij Milan een doorlopend contract heeft en naar Chelsea kan?quote:
Nee.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:00 schreef VoreG het volgende:
Volgens mij zijn de enige clubs die spelers hebben gekocht Heerenveen met die Tsjechische Griek en Real die twee mafkezen.
Omdat wij Grolsch schenken.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:00 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Waarom zou hij naar Ajax komen als hij bij Milan een doorlopend contract heeft en naar Chelsea kan?
Ik ken die Obradovic niet maar laat ik aannemen dat hij inderdaad een topper is dan hoop ik dat hij inderdaad wordt gecontracteerd. Maar, we moeten nog even wachten.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:58 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
...![]()
Wie moeten er gehaald worden dan? Kom eens met iets concreets.
Ja, maar dan als voorstopper of controlerende middenvelder.quote:
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:52 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Een LVV en een LVC die ook LV kan
Mits Vermaelen vertrekt.
Waarom in de Eredivisie zoeken? Als Ajax aanklopt schieten de prijzen de lucht in.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:01 schreef Barca het volgende:
[..]
Ik ken die Obradovic niet maar laat ik aannemen dat hij inderdaad een topper is dan hoop ik dat hij inderdaad wordt gecontracteerd. Maar, we moeten nog even wachten.
Had Braafheid graag gehad maar .. Nu misschien El-Akchaoui of Stenman?
Joris Mathijsen!Maar die kan ook naar clubs die CL spelen en meer betalen denk ik. Granqvist misschien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |