ik heb je al gepmtquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:57 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Prima, PM me maar en dan laat ik morgen weten of ik de folders heb.
Nee elke afzonderlijke pizza telt als 1 vergoeding, dus je krijgt max 6 pizzas per vesteging (lees ik op de andere pagina van de voorwaarde)quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik heb je al gepmtook met de vraag of ik er 4 mocht, en wat je ervoor moest jhebben
werkt het echt zo dat ik 6x 3 pizza's bij AH mag ?
PM maar. Kleine vergoeding voor de moeite zou leuk zijn.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:57 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Die postzegel vergoed ik wel , moet ze hier ff terugpakken , het liefst meerdere folders
edet plee papierquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:02 schreef Mr_DG het volgende:
Hoogvliet folder staat niks tussen![]()
Nu maar hopen dat de Jumbo de Cola, Pizza's, tuc's en Toetjes flink omlaag doet.
hmm toch apart want op de website van ah staat nog steeds in de voorwaarden vermeld dat een folder geldig is en een kopie van een internetfolder. dus tja, dan lijkt me dat wat naar buiten gebracht word juist, en niet dit.quote:
nou ja, dan nogquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:01 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Nee elke afzonderlijke pizza telt als 1 vergoeding, dus je krijgt max 6 pizzas per vesteging (lees ik op de andere pagina van de voorwaarde)
Met de vaartjes folder neem ik aan? Ik heb zeer veel intresse in de betreffende folder, wie wil er eentje sturen?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
nou ja, dan nog6x 4 = 24 pizza's. Ik weet niet eens waar ik het moet laten!
![]()
Ow, over het hoofd gezien, goed dat je het zegt, morgen maar ff kijken.quote:
mail maar naar c1000folder@gmail.comquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:05 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Met de vaartjes folder neem ik aan? Ik heb zeer veel intresse in de betreffende folder, wie wil er eentje sturen?Ik geef je er 2 euro voor
Ik zal B doenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:08 schreef -Kadev- het volgende:
http://www.c1000.nl/winkels/alle-c1000-winkels
Misschien hebben wel meer C1000 winkels een aanbieding, wie zoekt welke filialen uit?
Ik zal de A doen.
bij de AH in Nijmegenquote:
Ja, oa. ouderen en gehandicapten zijn ook in staat goed plakken van brood te snijden. Sta je s'ochtends eerst een uur te zagen voor je ontbijt. In plaats van dat die bakker het brood door de snijdmachine haalt...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:14 schreef Bill_Board het volgende:
[..]
Zijn ze heel gevoelig hoor. Vorige keer is er een kar met VERS brood niet geaccepteerd omdat het niet gesneden was. Geen grap
Link: Voedselbank weigert ongesneden brood
Ok.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:07 schreef leolinedance het volgende:
[..]
mail maar naar c1000folder@gmail.comDe huidige marktprijs ligt op 3,50 euro voor een enkele folder + 50 cent voor de postzegel. Voor 5 euro stuur ik er 4. Dit alles onder voorbehoud dat ik ze morgen kan krijgen.
neuh, ze printte alles uit toen ik niet geloofde dat je alleen met de echte folder geld terug kreeg.quote:
Ik geef je gelijk hoorquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
AH naait de consument ook. Groot van de daken roepen " WIJ ZIJN DE GOEDKOOPSTE!!!!!!" en dan vervolgens als blijkt van niet, ipv hun verlies te nemen en sportief te zijn om vervolgens de prijzen aan te passen, komen ze met naai regels die kant noch wal raken.
lijkt me raar dat een winkel geen folders meer heeftquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:21 schreef leolinedance het volgende:
Ik ga overigens over een klein half uurtje naar bed. Dus tot die tijd kun je reageren op c1000folder@gmail.com als je interesse hebt in een (of twee) folder(s). Ik zeg er wel nogmaals duidelijk bij dat het onder voorbehoud is dat ze er nog zijn.
Ik ben gestoptquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:21 schreef Fosfolipide het volgende:
Ik heb de E gedaan niks gevonden
quote:Misbruik
De 6 prijsafspraken zijn bedoeld voor alle C1000 klanten tijdens het normale aankoopproces. Indien het echter overduidelijk is of het sterke vermoeden bestaat dat een bezoeker voornamelijk of zelfs enkel en alleen het doel heeft om zich al dan niet beroepend op de 6 prijsafspraken gratis producten te verkrijgen, behouden wij ons het recht voor niet tot verstrekking of vergoeding van producten over te gaan. Dit geldt tevens bij vermoeden van misbruik of manipulatie van de 6 prijsafspraken.
S gedaan en Equote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:30 schreef Fosfolipide het volgende:
IJKWEZ gedaan
Hoe kan ik jullie geloven, dalijk zijn jullie van de AH zelf en zeggen jullie dat zodat we niet nog meer misbruik maken van de actiequote:
Hier moet ik het voor Geenstijl opnemen die alle fokkers die dit doen uitlachen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:11 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Gewoon omdat het kan prima, maar je koopt nu bederfelijk waar, waarvan je niet eens weet of je het lust. Na een aantal dagen is de houdbaarheidsdatum verstreken en flikker je alles in de ton...![]()
Doe het dan met artikelen die je op kan krijgen, niet bederfelijk zijn, of rij direct door naar de voedselbank...
Leuk idee trouwens, de AH de voedselbank laten spekken. Dat zou dan weer net het verschil zijn tussen GeenStijl en Fok!
ja, daarom heb ik ook tig liter cola in mn kelderquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:34 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Hoe kan ik jullie geloven, dalijk zijn jullie van de AH zelf en zeggen jullie dat zodat we niet nog meer misbruik maken van de actie![]()
IK CHECK HET ZELF WEL JA!
2 van de 3 die aan het zoeken waren werken inderdaad bij AHquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:34 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Hoe kan ik jullie geloven, dalijk zijn jullie van de AH zelf en zeggen jullie dat zodat we niet nog meer misbruik maken van de actie![]()
IK CHECK HET ZELF WEL JA!
nee, ze voorkomen ook niks. Want nu gaat iedereen elkaar folders opsturenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:38 schreef snabbi het volgende:
Overigens vreemde voorwaarden in mijn ogen. Ik heb een Nee-Nee sticker op de brievenbus, en daardoor ook geen actiefolders in huis. Snap best dat ze het hamsteren willen tegengaan, maar fraude voorkom je hier niet mee.
Ze zouden eigenlijk een periode moeten bouwen voordat er terugbetaald wordt zodat ze dat actieteam de tijd geven echte prijsverschillen uit te zoeken.
Denk dat de administratiekosten dan hoger liggen dan de kosten die ze nu door die paar photoshop fraude gevallen hebben.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:38 schreef snabbi het volgende:
Ze zouden eigenlijk een periode moeten bouwen voordat er terugbetaald wordt zodat ze dat actieteam de tijd geven echte prijsverschillen uit te zoeken.
vraag madoxxquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:41 schreef -Kadev- het volgende:
Als je hier nou eens in kon:
http://www.jumbonet.nl/
Ik bedoel ook niet dat ze het uitbetalen door dat team laten doen, maar je kan allicht zeggen dat je pas de volgende dag je geld terug kan krijgen. Tegen die tijd hebben ze via dat interne prijsaanpasgedoe ook wel achterhaald of iets echt is of niet.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:40 schreef MljoeK het volgende:
[..]
Denk dat de administratiekosten dan hoger liggen dan de kosten die ze nu door die paar photoshop fraude gevallen hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |