Ja, dat geloofde ik eerst ook niet, maar het werkt echt.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:48 schreef leolinedance het volgende:
Beetje ejaculaatsel op de lenzen smeren.
quote:Lenzenvloeistof op
Ja wat denken jullie nou, dat ik aan het liegen ben?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:50 schreef DaanA het volgende:
[..]
Ja, dat geloofde ik eerst ook niet, maar het werkt echt.
Dan gaan we dat maar uitproberen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:52 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja wat denken jullie nou, dat ik aan het liegen ben?
Denk eraan dat je zowel L als R vult.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:54 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Dan gaan we dat maar uitproberen.
Waarom geen water?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:55 schreef Leanne het volgende:
GEEN WATER
echt niet doen!
gebruik wat spuug of slaap met je lenzen in
Zitten bactieren in die slecht zijn voor je ogen of zo. Of ze drogen je lenzen uit, geen idee.quote:
ik heb dat weleens geprobeerd bij gebrek aan, en het brandde zowat mijn ogen uit mijn kop toen ik ze de volgende dag weer indeedquote:
Daarom mijn vraag, in mijn geval zat 't een kwartiertje ofzo niet echt lekker.. maar daarna och geen last meer..quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:59 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zitten bactieren in die slecht zijn voor je ogen of zo. Of ze drogen je lenzen uit, geen idee.
Ik heb het wel eens gedaan - het eerste half uur zat het niet echt lekker, maar daarna geen problemen meer gehad.
Kan, maar voor een keertje boeit het geen zak. Moet je alleen niet te vaak doen, want het verwijdert ook geen bacteriën en eiwitten.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:03 schreef Knallert het volgende:
het is toch gewoon het kalk uit water, wat dan aan je lens gaat plakken?
Pas wel op dat je genoeg produceerd voor beide lenzen. Voorkomen van een ejaculatio precox is een goed begin, tien keer uitstellen zorgt geheid voor een vol bakje. Succes!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:54 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Dan gaan we dat maar uitproberen.
Ik dacht dat dit eigenlijk wel basiskennis was voor ons lenzendragersquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:11 schreef DaanA het volgende:
Maar zoals gezegd: ejaculaat werkt het beste.
Je zal er de eerste keer maar vol naast schieten, ben je de rest van de avond bezig om het bakje alsnog vol te krijgen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:15 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Pas wel op dat je genoeg produceerd voor beide lenzen. Voorkomen van een ejaculatio precox is een goed begin, tien keer uitstellen zorgt geheid voor een vol bakje. Succes!
Concentratie is dus gewenst.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:17 schreef DaanA het volgende:
[..]
Je zal er de eerste keer maar vol naast schieten, ben je de rest van de avond bezig om het bakje alsnog vol te krijgen.
Ja maja, alles beter dan branderige ogen of zelfs de lenzen niet in kunnen doen de volgende ochtend.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:17 schreef DaanA het volgende:
[..]
Je zal er de eerste keer maar vol naast schieten, ben je de rest van de avond bezig om het bakje alsnog vol te krijgen.
Ik vang het in een wat groter bakje op (minder kans op morsen). Daarna beetje aanlengen met water (1:1) en via een trechter in dat lenzenhoudertje.quote:
Af en toe doe ik er een flinke rochel bij, om vervolgens te roeren en het de volgende dag, na gebruik, slurpend en zachtjes hijgend op te drinken.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:22 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik vang het in een wat groter bakje op (minder kans op morsen). Daarna beetje aanlengen met water (1:1) en via een trechter in dat lenzenhoudertje.
het kan volgens mij wel kwaad want als ik het doe, en de volgende ochtend mijn lenzen weer spoel met water, dan gaat het echt pijn doen in me ogen. kalk is nasty manquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:11 schreef DaanA het volgende:
[..]
Kan, maar voor een keertje boeit het geen zak. Moet je alleen niet te vaak doen, want het verwijdert ook geen bacteriën en eiwitten.
Maar zoals gezegd: ejaculaat werkt het beste.
Nope they fooled you WHAHAHAHAHA!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:16 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit eigenlijk wel basiskennis was voor ons lenzendragers
En je voorkomt prostaatkanker.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:43 schreef Rxmundi het volgende:
Ik koop eigenlijk al nooit lenzenvloeistof meer. Ik zorg gewoon voor dagelijks ejaculaat. Serieus, het is vet goedkoop en het werkt eigenlijk twee keer beter (Omdat het wat dikker is).
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:43 schreef Rxmundi het volgende:
Ik koop eigenlijk al nooit lenzenvloeistof meer. Ik zorg gewoon voor dagelijks ejaculaat. Serieus, het is vet goedkoop en het werkt eigenlijk twee keer beter (Omdat het wat dikker is).
Opdrinken?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Af en toe doe ik er een flinke rochel bij, om vervolgens te roeren en het de volgende dag, na gebruik, slurpend en zachtjes hijgend op te drinken.
Ja, ik had al twee keer eerder geprobeerd te uploaden, maar tweede keer was zelfs zelfs mijn account geschrapt.quote:
Hier nog één. Scheelt je een klap geld !quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:43 schreef Rxmundi het volgende:
Ik kreeg het gratis bij mijn lenzenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:50 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hier nog één. Scheelt je een klap geld !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.friet saté
psychologische grens. Verder geheel ongegrond. Doe eens onderzoek ofzo...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:06 schreef Paaskonijn het volgende:
Je gaat je lenzen toch niet in je zaad leggen?
Nog zo iemand die het zelf nooit heeft durven proberen, maar wel loopt te beweren dat het niet kan.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:06 schreef Paaskonijn het volgende:
Je gaat je lenzen toch niet in je zaad leggen?
Leren richten lijkt me hier toch de belangrijkste les.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:11 schreef DJ_Ryow het volgende:
m'n vriendin zegt altijd dat het prikt in haar ogen. ik zou je lenzen er dus maar niet mee behandelen.
Het spijt me meneer dat ik het internet niet heb doorzocht voordat ik die reactie plaatste. Sorry!!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:08 schreef Rxmundi het volgende:
[..]
psychologische grens. Verder geheel ongegrond. Doe eens onderzoek ofzo...
http://www.lmgtfy.com/?q=Lenzen+in+het+zaad
Waar loop ik precies te beweren dat het niet kan?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:09 schreef DaanA het volgende:
[..]
Nog zo iemand die het zelf nooit heeft durven proberen, maar wel loopt te beweren dat het niet kan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |