Ik pimp er niet mee. Er zit er eentje hier die wilde weten wat ik deed en jij kwam er weer op terug.quote:
Het wordt steeds arroganter. Je weet echt niet waar je het over hebt. Ik word hier zo pislink van. Jezusmina, hoe kunnen jonge mensen tegenwoordig zo dom en xenofoob zijn???????? Treurig, treurig.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:30 schreef Py het volgende:
[..]
Die mensen besluiten in een boerendorpje in de middele of nowhere dat ze hun koffertje inpakken, met het vliegtuig naar Nederland komen om daar verder te leven.
En dan zijn wij arrogant dat we die mensen hier uitleggen hoe wij hier samenleven?
Elke allochtonen zijn welkom, zolang ze maar niet aan de bouwstenen van Nederland gaan komen trekken. Als ze weten dat 1 van die fundamenten ze niet aanstaat.... koop dat ticket dan niet.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat jij hier geen allochtonen wil, is mijnprobleem niet. Wen er maar aan.
Ik vermaak me eigenlijk wel.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:31 schreef Bootje84 het volgende:
Cheqy, zullen we SCH maar gaan negeren..? Iemand die op de man speelt, die ook nog de vriendinnen ervan zwart moet maken (hij zei zwart hihi!!) kunnen we gewoon niet serieus nemen..
Laten we wachten tot er mensen zijn die wel volwassen kunnen discusseren..
Jup, xenofoob.. Daagquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Het wordt steeds arroganter. Je weet echt niet waar je het over hebt. Ik word hier zo pislink van. Jezusmina, hoe kunnen jonge mensen tegenwoordig zo dom en xenofoob zijn???????? Treurig, treurig.
Moet je je vrouw niet een kop koffie brengen, achter haar raam.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:31 schreef Bootje84 het volgende:
Cheqy, zullen we SCH maar gaan negeren..? Iemand die op de man speelt, die ook nog de vriendinnen ervan zwart moet maken (hij zei zwart hihi!!) kunnen we gewoon niet serieus nemen..
Ben je nou zo dom?quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:32 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Elke allochtonen zijn welkom, zolang ze maar niet aan de bouwstenen van Nederland gaan komen trekken. Als ze weten dat 1 van die fundamenten ze niet aanstaat.... koop dat ticket dan niet.
Ik heb serieus plaatsvervangende schaamte voor SCH.. Hoe je zo simpel kan zijn.. Wordt je in een hoekje gedreven, dan snel mensen in een hokje stouwen..quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:32 schreef cheqy het volgende:
[..]
Ik vermaak me eigenlijk wel.![]()
Ik heb in tijden niet meer zo moeten lachen.
Ik zou nu mn toetsenbord aan gort rammen als ik jou wasquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Het wordt steeds arroganter. Je weet echt niet waar je het over hebt. Ik word hier zo pislink van. Jezusmina, hoe kunnen jonge mensen tegenwoordig zo dom en xenofoob zijn???????? Treurig, treurig.
Ik ben inderdaad heel dom, zo dom dat ik nooit vooraf bekijk waar ik op vakantie ga enzowquote:
Zonde toch. Maar waarom zijn jongeren zo xenofoob? Ik snap dat echt niet. de verongelijktheid spat er zo vanaf.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:33 schreef Py het volgende:
[..]
Ik zou nu mn toetsenbord aan gort rammen als ik jou was
Begrijpend lezen is jouw vreemd blijkt maar weer. Maar speciaal voor jouw niveau, zal ik het eenvoudig vertalen zodat ook een kind van 3 jaar oud het kan begrijpen. Blijkbaar is dat jouw niveau, dus ga er even goed voor zitten. Mocht je het niet begrijpen, dan mag je het gerust nog eens nalezen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:28 schreef SCH het volgende:
[..]
In welk artikel staat dat je iedere cursus verplicht met mannen moet volgen?![]()
![]()
![]()
Kansloos Lenus, nog een poging.
Nou, je doet je wel heel dom voor. Met dat boerendorpje en koffertje inpakken. Dat klinkt zo stupide en stompzinnig dat ik me echt afvraag wanneer je eens een krant gaat lezen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:33 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad heel dom, zo dom dat ik nooit vooraf bekijk waar ik op vakantie ga enzow
Ja, dat ontken ik toch ook niet? En dat is in het geding als vrouwen apart een cursus gaan volgen?quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:34 schreef LENUS het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is jouw vreemd blijkt maar weer. Maar speciaal voor jouw niveau, zal ik het eenvoudig vertalen zodat ook een kind van 3 jaar oud het kan begrijpen. Blijkbaar is dat jouw niveau, dus ga er even goed voor zitten. Mocht je het niet begrijpen, dan mag je het gerust nog eens nalezen.
MANNEN EN VROUWEN ZIJN VOOR DE WET GELIJKWAARDIG. Gaat er nu een wereld voor je open?
Jongeren zijn niet xenofoob.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Zonde toch. Maar waarom zijn jongeren zo xenofoob? Ik snap dat echt niet. de verongelijktheid spat er zo vanaf.
Ja, want dan toon je aan dat mannen anders zijn dan vrouwen..quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, dat ontken ik toch ook niet? En dat is in het geding als vrouwen apart een cursus gaan volgen?
Lees nou gewoon het bericht even man.
Ze willen niet dat is het probleem toch immers ?quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is helemaal geen basis. Die vrouwen zijn dat niet gewend, en toch willen ze graag naar cursus. Hulde.
Heel teurigquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:36 schreef LENUS het volgende:
Trouwens loopt SCH weer eens prontificaal met zijn domheid te koop. Altijd grappig om te zien dat hij als een razende, scuimbekkend om zich heen begint te slaan zodra hij het met argumenten heeft afgelegd.
teurig mannetje.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:20 schreef SCH het volgende:
Dus je moet op dag 1 al volledig geintegreerd zijn?
In dat geval vind ik het een SCHANDAAL dat er in Nederland nog steeds winkels zijn waar ze alleen maar dameskleding verkopen, dat er gescheiden openbare toiletten zijn etc. Dameskappers? Het land uit gvd.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:34 schreef LENUS het volgende:
MANNEN EN VROUWEN ZIJN VOOR DE WET GELIJKWAARDIG.
Degene die begint te schelden en als een blinde om zich heen slaat is de bangequote:Op woensdag 17 juni 2009 14:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Dus het is allemaal spel in dit topic? Bang dan?
Dus je wilt het direct afdwingen en alles wat voor hun belangrijk is, meteen afpakken. Dat gaat werken denk je?quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:36 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ze willen niet dat is het probleem toch immers ?
Als ze niet sanders willen behalve dat * wat ze gewend zijn * kunnen ze geen goed begin maken met inburgeren. Lijkt mij logisch genoeg hoor.
Nederland is anders, wen er maar meteen aan.
Je had iemand anders moeten quoten. Dat waren mijn woorden niet.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Nou, je doet je wel heel dom voor. Met dat boerendorpje en koffertje inpakken. Dat klinkt zo stupide en stompzinnig dat ik me echt afvraag wanneer je eens een krant gaat lezen.
Dat was ikquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Nou, je doet je wel heel dom voor. Met dat boerendorpje en koffertje inpakken. Dat klinkt zo stupide en stompzinnig dat ik me echt afvraag wanneer je eens een krant gaat lezen.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:37 schreef Meh7 het volgende:
Wel geinig dat de users die pal achter Wilders staan, zelfs als Wilders tientallen miljoenen moslims wil deporteren, dezelfde users zijn die hier waarden van gelijkheid staan te verdedigen.
Dit is een grap mag ik hopen? Anders ben jij echt te dom om te poepenquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
In dat geval vind ik het een SCHANDAAL dat er in Nederland nog steeds winkels zijn waar ze alleen maar dameskleding verkopen, dat er gescheiden openbare toiletten zijn etc. Dameskappers? Het land uit gvd.
Jouw kennis van de Nederlandse taal is onvoldoende. Opdonderen! Mijn land uit!quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:36 schreef LENUS het volgende:
Trouwens loopt SCH weer eens prontificaal met zijn domheid te koop. (loopt?) Altijd grappig om te zien dat hij als een razende, schuimbekkend om zich heen begint te slaan zodra hij het met argumenten heeft afgelegd.
teurig mannetje.
Dit topic gaat niet over Wilders.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:37 schreef Meh7 het volgende:
Wel geinig dat de users die pal achter Wilders staan, zelfs als Wilders tientallen miljoenen moslims wil deporteren, dezelfde users zijn die hier waarden van gelijkheid staan te verdedigen.
Wat is het probleem dan? Kunnen vrouwen niet integreren als ze niet samen met mannen in een klasje zitten?quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:39 schreef LENUS het volgende:
[..]
Dit is een grap mag ik hopen? Anders ben jij echt te dom om te poepen
Doe niet zo prontificaalquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jouw kennis van de Nederlandse taal is onvoldoende. Opdonderen! Mijn land uit!
Juist wel. Dan kun je ze in een inburgeringscursus juist leren hoe dat hier gaat en proberen om ze daarin mee te krijgen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik wilde reagerenquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wat is het probleem dan? Kunnen vrouwen niet integreren als ze niet samen met mannen in een klasje zitten?
Je bent niet echt sterk in het maken van goede vergelijkingen ,of wel? Eerst dat met die rolstoelers, nu weer dit... Zondag is voor christenen een rustdag; dat is een geaccepteerd gegeven en iets dat beslist niet haaks staat op onze samenleving. Net zo min als het vieren van een Suikerfeest haaks staat op onze samenleving; dat kan prima.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:25 schreef SCH het volgende:
Ze klagen toch ook niet. Ze doen een verzoek. Ze kunnen niet komen als er mannen bij zijn.
Wil je nou graag dat ze komen of niet?
Als je een cursus voor christenen op zondag organiseert, komen ze ook niet. Dan doe je het toch lekker op donderdag? Of is dat ook weer een knieval maken.
Waarom moet het altijd zo lang duren voordat men daar eindelijk eens achter komt?quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:31 schreef Bootje84 het volgende:
hehe, altijd leuk. Ik tik hier even snel een berichtje op een forum, waarbij gemakshalve de inhoud ontweken wordt omdat dat wel zo lekker uitkomt. Is veel makkelijker om te bashen omdat er wat tikfouten staan. Zie je in hoe zielig je eigenlijk bent?quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, zo kun je alles goedpraten. Het suikerfeest is nog steeds geen vrije dag, wat wel heel logisch zou zijn.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:44 schreef isogram het volgende:
[..]
Je bent niet echt sterk in het maken van goede vergelijkingen ,of wel? Eerst dat met die rolstoelers, nu weer dit... Zondag is voor christenen een rustdag; dat is een geaccepteerd gegeven en iets dat beslist niet haaks staat op onze samenleving. Net zo min als het vieren van een Suikerfeest haaks staat op onze samenleving; dat kan prima.
Maar mannen en vrouwen gescheiden les geven, staat WEL haaks op de beginselen van onze samenleving. Net zoals Zuid-Afrika de apartheid allang heeft afgeschaft en donkere mensen in de Amerikaanse bussen niet hoeven op te staan voor blanken, worden in Nederland de mannen en vrouwen niet van elkaar gescheiden in het onderwijs.
Wat ik trouwens ook vreemd vind in je discussiegedrag, is dat mensen met kritiek op deze aanpak van minister in jouw ogen meteen erop tegen zijn dat nieuwkomers een kans hebben om in Nederland te slagen. Ik heb totaal NIETS tegen nieuwkomers die netjes een inburgeringstraject afleggen en op een goede manier integreren in de Nederlandse samenleving. Maar er gelden wel spelregels waaraan je je hebt te houden.
Van der Laan is een wijs man.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:43 schreef SCH het volgende:
[..]
Juist wel. Dan kun je ze in een inburgeringscursus juist leren hoe dat hier gaat en proberen om ze daarin mee te krijgen.
Ik krijg het idee dat sommige users het liefst zouden zien dat ze door een arrestatieteam 's ochtends van bed werden gelicht en onder dwang een zaaltje met mannen in gegooid werden. Want zo doen wij dat in Nederland.quote:Maar veel users hier willen al voorkomen dat ze op die cursus komen.
Quoted for Truth!quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:44 schreef isogram het volgende:
[..]
Je bent niet echt sterk in het maken van goede vergelijkingen ,of wel? Eerst dat met die rolstoelers, nu weer dit... Zondag is voor christenen een rustdag; dat is een geaccepteerd gegeven en iets dat beslist niet haaks staat op onze samenleving. Net zo min als het vieren van een Suikerfeest haaks staat op onze samenleving; dat kan prima.
Maar mannen en vrouwen gescheiden les geven, staat WEL haaks op de beginselen van onze samenleving. Net zoals Zuid-Afrika de apartheid allang heeft afgeschaft en donkere mensen in de Amerikaanse bussen niet hoeven op te staan voor blanken, worden in Nederland de mannen en vrouwen niet van elkaar gescheiden in het onderwijs.
Wat ik trouwens ook vreemd vind in je discussiegedrag, is dat mensen met kritiek op deze aanpak van minister in jouw ogen meteen erop tegen zijn dat nieuwkomers een kans hebben om in Nederland te slagen. Ik heb totaal NIETS tegen nieuwkomers die netjes een inburgeringstraject afleggen en op een goede manier integreren in de Nederlandse samenleving. Maar er gelden wel spelregels waaraan je je hebt te houden.
Leuk hoor, maar dat is toch niet aan hem besteed.quote:
Jouw inhoud is dat alle mensen gelijk zijn? Mannen en vrouwen wel, maar allochtonen en autochtonen niet?quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:45 schreef LENUS het volgende:
[..]
hehe, altijd leuk. Ik tik hier even snel een berichtje op een forum, waarbij gemakshalve de inhoud ontweken wordt omdat dat wel zo lekker uitkomt. Is veel makkelijker om te bashen omdat er wat tikfouten staan. Zie je in hoe zielig je eigenlijk bent?
Ik snap niet wat er xenofoob is aan mijn opmerkingen en die van anderen in dit topic. Als jij morgen naar Iran verhuist, zal er van jou ook het nodige aanpassingsvermogen worden gevraagd. En als je dat op dag 1 al dwarsboomt door er niet aan mee te werken, zullen ze je verdomd snel terugsturen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:34 schreef SCH het volgende:
Zonde toch. Maar waarom zijn jongeren zo xenofoob? Ik snap dat echt niet. de verongelijktheid spat er zo vanaf.
Ook dit is weer zo'n generalisende opmerking, om mensen met een andere mening in de hoek te zetten. Ik vind Wilders een doorgeslagen populist, die op sommige terreinen wel een punt heeft, maar onmogelijk serieus valt te nemen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:37 schreef Meh7 het volgende:
Dat is toch hun probleem ? Als ze het zo'n gruwelijk vinden met vreemde mannen in één vertrek te verkeren - sorry hoor maar van hysterisch gesprokenquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Dus je wilt het direct afdwingen en alles wat voor hun belangrijk is, meteen afpakken. Dat gaat werken denk je?
Dan komen ze dus niet naar die cursus. Wie schiet daar wat mee op?quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:52 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Dat is toch hun probleem ? Als ze het zo'n gruwelijk vinden met vreemde mannen in één vertrek te verkeren - sorry hoor maar van hysterisch gesproken- terwijl er ook gewoon andere vrouwen aanwezig zijn, dan kunnen ze er maar beter meteen aan wennen óf het opgeven om in een westers land te willen wonen.
Het is tenslotte niet zo dat ze meteen van het vliegtuig af moeten beginnen met die cursus. Ik neem aan dat ze dat na verloop van tijd gaan doen. Alle kans dus om het idee te wennen dat leven in Nederland ánders is en anders is dáár de deur.
Wij hebben hun niet nodig zij hebben óns nodig. Laat ze zich daar dan ook naar gedragen en beledig je gastheren/vrouwen niet door te laten blijken dat je vies van hun bent.
Het is me echt een raadsel waarom wij aan hun wensen- voortkomende uit hun religie en cultuur - zouden moeten toegegeven.
Een goede gastheer houdt rekening met de wensen van zijn gasten.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:52 schreef deedeetee het volgende:
Het is me echt een raadsel waarom wij aan hun wensen- voortkomende uit hun religie en cultuur - zouden moeten toegegeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |