Dat dacht ik eigenlijk ook, maar volgens deze timeline niet:quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:06 schreef Mirel het volgende:
Bij 1 uur 30 min is een stukje met Cavil en Tyrol en er staat 280 days after destruction of the colonies. Was Cavil toen niet allang ontdekt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had graag meer van de Cylon's reactie gezien op Pegasus, New Caprica etc. Vond het wel goed verder, ben sowieso wel een Cavil fan
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:20 schreef pdiscs het volgende:
Toch nog even een paar leuke plaatjes van Starbuck. Gewoon omdat het leuk is:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Then go to your window and look up, they're as big as frakking asteroids!quote:
mee eens ik had ook liever het hoe en waarom wat meer verklaard zien wordenquote:Op maandag 26 oktober 2009 11:35 schreef Migue het volgende:
Het viel wel flink tegen ja. Leuk voor de achtergrond, want daar speelde het zich ook af, maar erg veel toegevoegde waarde heeft het nu ook weer niet. Ik denk dat we het maar moeten zien als een cadeautje voor de fans.
Is het trouwens slecht van mij dat ik ontzettend hard moest lachen toen Cavil John neerstak?Want dat was echt zķ gruwelijk vals dat ik niet meer bij kwam van het lachen.
Gratis kijken en dan nog klagen ookquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:46 schreef Knuffelzacht het volgende:
zooo ben nu bij s3e14. Vindt het nog steeds schijt irritant dat ik nergens seeders heb gevonden voor de mini serie die ervoor zat en nog steeds schijt irritant dat ik laatste ep. van s2 niet heb kunnen binnen halen
kom op je bent hollander of nietquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:47 schreef Marble het volgende:
[..]
Gratis kijken en dan nog klagen ook.
dit of zoek eens beter, ik ben er vrij overtuigd van dat dat ding nog ergens rondzwerftquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:27 schreef Mirel het volgende:
waaaaaa heb je de season finale van S2 niet gezien. Gek. Zoek een private tracker.
Zijn zat goede torrents iddquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:40 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
dit of zoek eens beter, ik ben er vrij overtuigd van dat dat ding nog ergens rondzwerft
Dit dus. Al zou het een 3 uur durend verslag zijn van Gaeta die Roslin oraal pleziert.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:44 schreef k_i_m het volgende:
No more mr Nice Gaius!!.
.
Ik weet niet of ik nou lage verwachtingen had, maar ik vond het toch gewoon leuk om weer even "op Galactica" te zijn.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 07:32 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dit dus. Al zou het een 3 uur durend verslag zijn van Gaeta die Roslin oraal pleziert.
De hybrid is ook kaal en vrouwelijkquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:39 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
![]()
Van alle vrouwelijke figuren, dan de kale pakken![]()
Kijk es op isohuntquote:Op woensdag 28 oktober 2009 05:56 schreef Knuffelzacht het volgende:
torrents genoeg te vinden die hem allemaal "healthy" vinden maar kan hem niet binnen halen. Gelukkig genoeg flashbacks vanuit s3 naar finale s2 dus het is goed te volgen (heb overigens wel deel 1 gezien van de laatste 2 dus dat scheelt een hoop). wie weet vraag ik ik wel battalestar galactica serie voor kerst..zou anders toch niet weten wat ik moet vragen haha
dat ik die vergeten benquote:
Tja... een vervolg.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:35 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Wat een butt product, dat "the Plan". De tieten waren wel ongeveer het hoogtepunt, ik zie liever een vervolg en een Caprica
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |