tot weer een dag danquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:44 schreef Laysa het volgende:
ik ga slapen...voel me nogal gammel....morgen weer een dag...slaap lekker![]()
Ik vind het echt verspilling, maar mijn zus vindt het geweldigquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:44 schreef D. het volgende:
[..]
Carspotten
Nooit gedacht dat er werkelijk iemand was die dat doet
Dan snap ik nu ook waarom je morgen pas een glaasje champie wiltquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:44 schreef Laysa het volgende:
Wel allemaal info waar je weinig aan hebt.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het echt verspilling, maar mijn zus vindt het geweldig![]()
De informatie die na het sturen van het kenteken krijgt is wel verbazingwekkend veel
Ik zou zeggen: probeer het eensquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:49 schreef D. het volgende:
[..]
Wel allemaal info waar je weinig aan hebt.
De ene auto is de andere niet, dus op basis van enkel een kenteken kun je niets zeggen.
Ik denk dat mijn auto bijvoorbeeld zeker 10.000 lager gewaardeerd wordt door Carspotter dan ie waard is.
(zeker weten doe ik het niet want heb het nog nooit gebruikt)
Goedemorgen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:44 schreef Laysa het volgende:
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 07:33 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Zoniet? is het dan een idee om de huisarts te laten komen?
quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:18 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik heb geen mexicaanse griep...maar wel een vette keelontsteking...dus rusten, paracetamol slikken en veel drinken en ijs eten
Goed , heeft zijn tijd nodig.quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:18 schreef Laysa het volgende:
ik heb geen mexicaanse griep...maar wel een vette keelontsteking...dus rusten,
paracetamol slikken en veel drinken en ijs eten
dank je tuinfluiterquote:Op vrijdag 19 juni 2009 07:47 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Goed , heeft zijn tijd nodig.
Het beste.
Ik zou 1000 extra stemmen eisen hč, want je loopt nu wel hopeloos achterquote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:58 schreef versabommie het volgende:
WOOOOOOEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
@BerryV Thanks 4 ur message - We've had some strange goings on but we have a record of all votes & are in the process of reinstating now!
Begin es weer met spammen danquote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:58 schreef versabommie het volgende:
WOOOOOOEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
@BerryV Thanks 4 ur message - We've had some strange goings on but we have a record of all votes & are in the process of reinstating now!
heb ze idd op het hart gedrukt dat ik er nu weer 1000 heb dus 3100 stemmen minimaal moet hebbenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zou 1000 extra stemmen eisen hč, want je loopt nu wel hopeloos achter
Goed zo. Fijne dag.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:51 schreef Laysa het volgende:
ik voel me vandaag alweer een stuk beter...zoals ik al gepland had...ik heb een hekel aan ziek zijn
Lekker voor jequote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
dank je tuinfluiter....ik voel me vandaag alweer een stuk beter...zoals ik al gepland had
...ik heb een hekel aan ziek zijn
helaas kan ik niet tegen jou zeggen dat je niet .....geblesseerd het weekend in gaat......hoe kom je daar dan weer aanquote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Lekker voor jeGa je tenminste niet te ziek het weekend in.
Ik heb ook weer eens wat![]()
Heb al een week last van mijn linkerbeen. En werd wel een beetje heel pijnlijk, dus vanochtend toch maar naar de huisarts geweest.
Die stuurde me meteen door naar ziekenhuis. Blijk ik een gescheurde bot te hebben in de fibulakop.
Kunnen ze niet gipsen niets niet. Beetje als sleutelbeenbreuk, moet vanzelf genezen. Loopt alleen beetje pijnlijk, maar daar ben je een bikkel voor, als je er al een week mee doorloopt en niet naar de arts gaat
Maar er zijn grotere bikkels... Zakenman loopt 29 jaar op gebroken been
yep, en als ze de telling bijgehouden hebben en ik krijg mijn oude er echt allemaal bij dan gaat het strax weer hardquote:
Met hondje uitlaten langs de IJssel, moest ik over slootje springen, maar een beetje verkeerd terecht gekomen. Ik besteedde er niet te veel aandacht aan, dacht dat het gewoon een spierverrekkinkje was, maar m'n oudequote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
helaas kan ik niet tegen jou zeggen dat je niet .....geblesseerd het weekend in gaat......hoe kom je daar dan weer aan...hoe je dr van af komt is natuurlijk met rust...maar volgens mij is rust niet echt iets wat in jouw boekje voorkomt
....doe maar rustig aan...en anders haal je zo'n mooie rollator
...sterkte
Eet smakelijkquote:
Op mijn werk gaat het helemaal toppie, ze willen me er wel voor vast hebben, maar helaas is daar geen budget voor binnen de gemeente.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
LS, hoe gaat het met je werk, kun je je draai een beetje vinden?
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Op mijn werk gaat het helemaal toppie, ze willen me er wel voor vast hebben, maar helaas is daar geen budget voor binnen de gemeente.
Dinsdag evaluatiegesprek gehad met reīntegratiebedrijf en de zaak. Die meid zat gewoon te vissen naar iets negatiefs, maar zowel de zaak en ik konden niets vinden, omdat er gewoon een klik is. Zij zijn blij met mij en ik heb het er ook enorm naar m'n zin.
Iedere gek zijn gebrekquote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:20 schreef Laysa het volgende:
hej toppie hoor LS....en balen dat je dus die vreemde breuk hebt ....
ik heb vandaag 6....ja...6paar nwe schoenen gekocht....ik voel me duidelijk weer beter
Het was nodig om je beter te voelen?quote:
Vanavond uit?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:26 schreef Laysa het volgende:
[..]
het gaf net dat laaste zetje...jeweets...wij vrouwen
neheeeee....vrouwen en schoenen...owwwww moet ik dat nog gaan uitleggen ookquote:
Ik dacht dat je zelfvertrouwen nu zo hoog was dat je vanavond wel uit zou gaanquote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:28 schreef Laysa het volgende:
[..]
neheeeee....vrouwen en schoenen...owwwww moet ik dat nog gaan uitleggen ook![]()
maar morgen heel de dag onder de rook van Rotterdam met een vriendin op stap
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:20 schreef Laysa het volgende:
ik heb vandaag 6....ja...6paar nwe schoenen gekocht....ik voel me duidelijk weer beter
lieve schat....mn zelfvertrouwen is al goed daar helpt geen prachtige nwe schoen bij...dat zit echt wel okequote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:29 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik dacht dat je zelfvertrouwen nu zo hoog was dat je vanavond wel uit zou gaan
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:32 schreef Laysa het volgende:
[..]
lieve schat....mn zelfvertrouwen is al goed daar helpt geen prachtige nwe schoen bij...dat zit echt wel oke
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:33 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja zie jij vindt het ook leuk...zal ik ze komen showen![]()
![]()
quote:
Neem je tijdquote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
hmmm moment dan moet ik met ph bucket aan de gang
Beetje klein, maarja (gegeven paard enzo)quote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:53 schreef Laysa het volgende:
[ afbeelding ]
dussss![]()
wow ik kan ook fotoos plaatsen
ik wilde fok niet uit zn voegen trekkenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Beetje klein, maarja (gegeven paard enzo)![]()
Die laarsjes zijn wel leuk
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:53 schreef Laysa het volgende:
[ afbeelding ]
dussss![]()
wow ik kan ook fotoos plaatsen
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wholy Mozes kriebel hahahaha
6 paar schoenen. Die koop ik nog niet in 6 jaar.
neequote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heb je toevallig Fillipijnse familie?
quote:
Zie je wel, zelfs een andere vrouw vindt het best wel beetje veel.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:55 schreef Chanel5 het volgende:
Maarreeee 6 paar is wel veel, kon je niet kiezen ofzo
het was niet duur........echt heel goedkoop en ik vond dat ik het verdiende....quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
[..]
Zie je wel, zelfs een andere vrouw vindt het best wel beetje veel.
Vind ik ookquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
het was niet duur........echt heel goedkoop en ik vond dat ik het verdiende....
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:07 schreef D. het volgende:
*lurkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |