abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70160158
Mogguhh menschen
  vrijdag 19 juni 2009 @ 11:38:41 #242
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_70160662
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 10:51 schreef Laysa het volgende:

ik voel me vandaag alweer een stuk beter...zoals ik al gepland had ...ik heb een hekel aan ziek zijn
Goed zo. Fijne dag.
pi_70161308
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 10:51 schreef Laysa het volgende:

[..]

dank je tuinfluiter ....ik voel me vandaag alweer een stuk beter...zoals ik al gepland had ...ik heb een hekel aan ziek zijn
Lekker voor je Ga je tenminste niet te ziek het weekend in.

Ik heb ook weer eens wat
Heb al een week last van mijn linkerbeen. En werd wel een beetje heel pijnlijk, dus vanochtend toch maar naar de huisarts geweest.
Die stuurde me meteen door naar ziekenhuis. Blijk ik een gescheurde bot te hebben in de fibulakop.
Kunnen ze niet gipsen niets niet. Beetje als sleutelbeenbreuk, moet vanzelf genezen. Loopt alleen beetje pijnlijk, maar daar ben je een bikkel voor, als je er al een week mee doorloopt en niet naar de arts gaat
Maar er zijn grotere bikkels... Zakenman loopt 29 jaar op gebroken been
pi_70161700
Bommie alweer op 1100
pi_70162403
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 11:57 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Lekker voor je Ga je tenminste niet te ziek het weekend in.

Ik heb ook weer eens wat
Heb al een week last van mijn linkerbeen. En werd wel een beetje heel pijnlijk, dus vanochtend toch maar naar de huisarts geweest.
Die stuurde me meteen door naar ziekenhuis. Blijk ik een gescheurde bot te hebben in de fibulakop.
Kunnen ze niet gipsen niets niet. Beetje als sleutelbeenbreuk, moet vanzelf genezen. Loopt alleen beetje pijnlijk, maar daar ben je een bikkel voor, als je er al een week mee doorloopt en niet naar de arts gaat
Maar er zijn grotere bikkels... Zakenman loopt 29 jaar op gebroken been
helaas kan ik niet tegen jou zeggen dat je niet .....geblesseerd het weekend in gaat......hoe kom je daar dan weer aan ...hoe je dr van af komt is natuurlijk met rust...maar volgens mij is rust niet echt iets wat in jouw boekje voorkomt ....doe maar rustig aan...en anders haal je zo'n mooie rollator ...sterkte
  vrijdag 19 juni 2009 @ 12:35:37 #246
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_70162535
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 12:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
Bommie alweer op 1100
yep, en als ze de telling bijgehouden hebben en ik krijg mijn oude er echt allemaal bij dan gaat het strax weer hard
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_70163320
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 12:31 schreef Laysa het volgende:

[..]

helaas kan ik niet tegen jou zeggen dat je niet .....geblesseerd het weekend in gaat......hoe kom je daar dan weer aan ...hoe je dr van af komt is natuurlijk met rust...maar volgens mij is rust niet echt iets wat in jouw boekje voorkomt ....doe maar rustig aan...en anders haal je zo'n mooie rollator ...sterkte
Met hondje uitlaten langs de IJssel, moest ik over slootje springen, maar een beetje verkeerd terecht gekomen. Ik besteedde er niet te veel aandacht aan, dacht dat het gewoon een spierverrekkinkje was, maar m'n oude botten zijn niet meer die van een 20-jarige en is er een scheur/barst in ontstaan.

En nee, ik doe het niet rustiger aan M'n hondje kan het niet helpen dat ie een baasje heeft met zwakke botten, die moet gewoon lekker uitgelaten worden.

@bommelmans: Het zou niet meer dan eerlijk zijn als je je oude punten/stemmen er ook weer bij krijgt, hebben ze bij anderen ook gedaan.
pi_70165524
LS, hoe gaat het met je werk, kun je je draai een beetje vinden?
  Moderator vrijdag 19 juni 2009 @ 15:04:40 #249
18653 crew  D.
pi_70167754
tvp
  vrijdag 19 juni 2009 @ 17:58:52 #250
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_70173272
avond

Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_70173335
hejjjjj ..ff eten
  vrijdag 19 juni 2009 @ 18:01:50 #252
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_70173373
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 18:00 schreef Laysa het volgende:
hejjjjj ..ff eten
Eet smakelijk
pi_70173598
dank je wel
pi_70173649
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 14:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
LS, hoe gaat het met je werk, kun je je draai een beetje vinden?
Op mijn werk gaat het helemaal toppie, ze willen me er wel voor vast hebben, maar helaas is daar geen budget voor binnen de gemeente.
Dinsdag evaluatiegesprek gehad met reïntegratiebedrijf en de zaak. Die meid zat gewoon te vissen naar iets negatiefs, maar zowel de zaak en ik konden niets vinden, omdat er gewoon een klik is. Zij zijn blij met mij en ik heb het er ook enorm naar m'n zin.
  vrijdag 19 juni 2009 @ 18:19:12 #255
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_70173849
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 18:12 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Op mijn werk gaat het helemaal toppie, ze willen me er wel voor vast hebben, maar helaas is daar geen budget voor binnen de gemeente.
Dinsdag evaluatiegesprek gehad met reïntegratiebedrijf en de zaak. Die meid zat gewoon te vissen naar iets negatiefs, maar zowel de zaak en ik konden niets vinden, omdat er gewoon een klik is. Zij zijn blij met mij en ik heb het er ook enorm naar m'n zin.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')