ah, dan zat je denk ik met een vriendinnetje van mij in de trein (die zat in de trein die vlak voor de kabelbreuk bij hoofddorp niet meer verder kon)... wat t reisadvies was, dus even gebeld dat ze over sloterdijk moest. maar toen stond ze nog stil te wachten op de speel terug richting schipholquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:35 schreef Merel het volgende:
Wat heb ik gemist vandaag? Ik ben van 7:00 tot 21:30 voor m'n werk op pad geweest. Dat was niet de bedoeling, maar de treinreisterug duurde vier uur (!!) door de kabelbreuk bij Leiden
Hoi!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:41 schreef Totziens het volgende:
*meldt* nadat ze gelachen heeft om dr beschermende zusje 0-) (die wel enigzins gelijk had maar er zijn zoveel newbies hier dat ik het wel begrijp)
Maareh maar weer opnieuw want een paar maanden in Istanbul wonen en veel uit eten gaan maakt je niet slank 0-) (maar gelukkig ook niet veul dikker)
Dat vroeg ik me ook al af, ja!quote:
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:41 schreef Totziens het volgende:
*meldt* nadat ze gelachen heeft om dr beschermende zusje 0-) (die wel enigzins gelijk had maar er zijn zoveel newbies hier dat ik het wel begrijp)
Maareh maar weer opnieuw want een paar maanden in Istanbul wonen en veel uit eten gaan maakt je niet slank 0-) (maar gelukkig ook niet veul dikker)
Nee! Ik was even met een vriendinnetje in de Bijenkorf, echt 5 seconden of zo en toen zat ik opeens op de stoel bij een Clinique mevrouw. Die heeft echt minuten lang door een tweehonderd maal zo vergrotend spiegeltje gekeken en uren gepraat en vragen gesteldquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:41 schreef Chicolate het volgende:
[..]
PF. Wat was het hoogtepunt van je dag vandaag? De AH?
Je dacht, dermalogica is uit, ik ga over op Clinique?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:48 schreef P.F het volgende:
[..]
Nee! Ik was even met een vriendinnetje in de Bijenkorf, echt 5 seconden of zo en toen zat ik opeens op de stoel bij een Clinique mevrouw. Die heeft echt minuten lang door een tweehonderd maal zo vergrotend spiegeltje gekeken en uren gepraat en vragen gesteldEn opeens liep ik naar buiten met het 3 stappen plan (beginnersset, voor een maand).
!
Dankuquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:43 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Hoi!
ik vind jouw avatar zo leuk, love audry tatou(schrijf je dat zo?)
O... Ik roep ook altijd...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:05 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
HerkenbaarVooral als zijn kinderen er zijn moet ik ineens voor 5 koken (vrijwillig hoor) . Vriend: Ja doe je macaroni, of spaghetti of iets met rijst... Anders iets met aardappels..
JAAAAAAAAAAAAAAA dat WEEEEEEEEEEEEEET ik wel!!!!!!!
Tof!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:49 schreef cyclechick het volgende:
[..]
nope! wel een beetje moe, maar vandaag rustig aan en morgen weer trainen![]()
stiekem zit ik te overwegen of ik wellicht misschien, zomaar wedstrijden wil gaan rijden volgend jaar, alleen denk ik niet dat ik daar hard genoeg voor kan, maar 't lijkt me wel leuk
Dat dusquote:
Uhm... Ik kon voor bijna alles level 3, maar door de droogte van mijn huid heb ik alles op level 1.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:50 schreef ColdFeet het volgende:
Het driestappenplan? Ik hoop dat je producten voor gevoelige huid hebt gekocht? Stap 2 is anders echt naaaaaar voor je huid, vind ik. En stap 3 kun je net zo goed vervangen door een dagcreme
Stap 1 van Clinique
Ik ook hoor! Maar ik wil eerst een face mapping laten doen.. En tot die tijd gebruik ik Cliniquequote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:51 schreef Goodbye het volgende:
Ik ben nog steeds Dermalogica fanAl zijn de spullies nu bijna op
Ik moet even een webshop gaan zoeken waar je met IDeal kunt betalen.
Whihihihiquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:51 schreef P.F het volgende:
[..]
O... Ik roep ook altijd...
Hm.................... Ik denk gebakken aardappeltjes!.
En dan gaat het vriendje zeuren dat er ookgroenten
in een maaltijd horen.
En een vleesvervanger.!
Ja, Kwak had laatst toch zo'n awesome behandeling?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:52 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik ook hoor! Maar ik wil eerst een face mapping laten doen.. En tot die tijd gebruik ik Clinique! Want iets is beter dan niets
!
Kliekjes van de dag ervoor als lunch?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:52 schreef Muis006 het volgende:
Hey trouwens, ik merk dat bij mij het eten van lunch een heikel punt is! Ik heb 's middags vrijwel nooit zin in brood, maar ik vind het altijd teveel moeite om wat anders te maken. Dus eet ik meestal troep als lunchde rest valt dan wel weer mee!
Ik vind gehaktbal ffffiessquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:53 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Kliekjes van de dag ervoor als lunch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |