Met jou kan ik praten!quote:
Wie ik?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:28 schreef cyclechick het volgende:
begin gewoon met Evy"? die heeft een goed beginnersschema van 1 min rennen 1 min lopen!
Trusten!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:25 schreef uniekhoorn het volgende:
Hmm heerlijk douchen,al vanaf 4.30 uur bezig,ga straks slapen. Weltrusten lieverds
nee, onze nieuwe aanwinst, louise, die wil toch tips?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:29 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wie ik?
Want ik versta die troela niet
Goed idee, vergeet de mayoquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:29 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Met jou kan ik praten!
Ik ga eens polsen of er in huize Muis animo is om van het weekend richting Postel te rijden
Oui, maar ik dacht ik check het evenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:31 schreef cyclechick het volgende:
[..]
nee, onze nieuwe aanwinst, louise, die wil toch tips?
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:31 schreef cyclechick het volgende:
[..]
nee, onze nieuwe aanwinst, louise, die wil toch tips?
Mijquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:35 schreef Merel het volgende:
Wat heb ik gemist vandaag? Ik ben van 7:00 tot 21:30 voor m'n werk op pad geweest. Dat was niet de bedoeling, maar de treinreisterug duurde vier uur (!!) door de kabelbreuk bij Leiden
Oke haha wat leuk ik heb er nog nooit van gehoord! Ben benieuwd! Bedankt in ieder geval!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:35 schreef cyclechick het volgende:
Evy is een belgische dame die een loopschema voor beginners heeft gemaakt, ask motorbloempje voor een link! dan roept ze ondertussen dat ze fier op je is, omdat je zo goed loopt. Er zijn heel wat mensen fan van haar
Trusten!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:37 schreef 01-louise het volgende:
[..]
Oke haha wat leuk ik heb er nog nooit van gehoord! Ben benieuwd! Bedankt in ieder geval!
Nu ook maar eens richting bed trusten allemaal
Er staat ook een link in de OP van het "hardlopen met je mp3speler" topic in Sport!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:35 schreef cyclechick het volgende:
Evy is een belgische dame die een loopschema voor beginners heeft gemaakt, ask motorbloempje voor een link! dan roept ze ondertussen dat ze fier op je is, omdat je zo goed loopt. Er zijn heel wat mensen fan van haar
Topquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:39 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Er staat ook een link in de OP van het "hardlopen met je mp3speler" topic in Sport!
Hardloopschema op je MP3-speler - #15 "handige links", 4e linkje, serie 1
PFquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |