Doen he! Ik help je mevrouw wel, ik ga je in de gaten houdenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tuurlijk kan ik het rustiger aan doen, maar het is een kwestie van doén. En dat is nog wel eens lastig voor mij![]()
De rustige tijd (werk-technisch) is aangebroken en ik heb de beeb beloofd er mijn best op te gaan doen!
[..]
Thnx lievvie!
Waarom zijn jullie chagrijnig?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
Het is hier weer tijd om een weekmenu te verzinnen. We zijn allebei al hartstikke chagrijnig..
Kun je wel, met z'n tweeen tegen éénquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:55 schreef Goodbye het volgende:
Doen he! Ik help je mevrouw wel, ik ga je in de gaten houden
Omdat we nooit iets kunnen verzinnen, en dan zegt hij: "Iets met rijst?" en dan zeg ik dat dat geen suggestie is, en dan is hij weer pissig omdat het ook nooit goed is bij mij, etc.quote:
It's all luuuuuvvvvv, dat begrijp je wel natuurlijkquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kun je wel, met z'n tweeen tegen één
Ik geef het even door
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Omdat we nooit iets kunnen verzinnen, en dan zegt hij: "Iets met rijst?" en dan zeg ik dat dat geen suggestie is, en dan is hij weer pissig omdat het ook nooit goed is bij mij, etc.. Maar nog maar één dag, we zijn er bijna.
.
Of je geeft 'm gewoon een keer alleen spinazie. En als ie dan klaagt zeg je dat het z'n eigen idee wasquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Of dan zegt 'ie: Ja, ik weet het! Spinazie!" Euhm, sinds wanneer is spinazie een hele maaltijd?.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Of dan zegt 'ie: Ja, ik weet het! Spinazie!" Euhm, sinds wanneer is spinazie een hele maaltijd?.
Anders stuur je hem naar AH.nl?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Aardbei.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:11 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Doe je er sla bij... Ja, WAARBIJ??
quote:
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:16 schreef 01-louise het volgende:
Hoiii,
Heb netjes 1,5 uur gesport, fitness..
En voor al de zeurende vriendjes e.d. zet gewoon inderdaad een keer spinazie met sla op tafel en verder niets haha misschien roepen ze dan de volgende keer iets anders!
Loop je buiten? En doe je hardlopen of wandelen of joggen of wat hahaquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:20 schreef Muis006 het volgende:
Ik mag donderdag pas weer verder met mijn loopschemabaal ik van, maar ik ga de geadviseerde rustperiodes gewoon aanhouden want ik heb geen zin in een blessure.
Ja, daar heb ik mezelf ook mee!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Of je geeft 'm gewoon een keer alleen spinazie. En als ie dan klaagt zeg je dat het z'n eigen idee was.
Nee, op een loopbandquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:23 schreef 01-louise het volgende:
[..]
Loop je buiten? En doe je hardlopen of wandelen of joggen of wat haha
Ik wil ook graag in de buiten lucht gaan joggen of iets in die richting maar heb er de conditie nog niet voor na 1 minuut rennen moet ik alweer stoppen om op adem te komen!![]()
Dus als je tips heb..?
Frietjesquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik mezelf ook mee!.
Maar ik geloof dat we eruit zijn. Wel een keer frietjes, dat kreeg ik echt niet weggepraat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |