En ik eensch met wat je nog zei over de taalvaardigheid enzoquote:
Gisteren iemand: favo serie: "desperite housewifes"quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:08 schreef Syrena het volgende:
[..]
En ik eensch met wat je nog zei over de taalvaardigheid enzo
????quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb ook al twee vriendjes van internet afgeplukt, hoewel beide keren niet op een datingsite. Daar heb ik nog nooit aan gedaan, hoewel m'n foto dus wel is gebruikt.
Die is leukquote:
Dat jaquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:55 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Dat kan ik allemaal prima volgen hoor en ik heb via het internet ook voldoende interessante contacten (klinkt te klinisch en zakelijk) overgehouden waarbij ik met sommige daadwerkelijk vrienden werd.
Maar het hele concept, voor mij voelt het te marktplaats-achtig.
Al moet ik erbij zeggen dat ik meestal pas verliefd wordt als ik mensen al lange tijd ken. val dus sowieso niet helemaal in de doelgroep.
Dat heb ik wel eens verteld geloof ik, toch? Die foto die ook in m'n fobo staat werd door iemand op Lexa gebruikt bij d'r profiel of zo.quote:
Iedereen gaat door een selectieprocedure, ook in het echt. Vrouwen schijnen binnen 7 tot 10 seconden na het ontmoeten van een man te beslissen of die man geschikt is als toekomstige paringspartner of niet.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:09 schreef ColdFeet het volgende:
WB het internetdaten: ik wéét dat het best werkt, ken inmiddels genoeg succesvrehalen... Maar ik kan me zo slecht voorstellen hoe dat gaat, verliefd worden als je eerst een soort 'selectieprocedure' hebt gehad.
Wanhopige moeder die je eindelijk aan een vent wilde hebben?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat heb ik wel eens verteld geloof ik, toch? Die foto die ook in m'n fobo staat werd door iemand op Lexa gebruikt bij d'r profiel of zo.
Ik ben sinds m'n zestiende nooit langer dan 3 weken vrijgezel geweest, dus dat eerste gaat al niet op.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:16 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Wanhopige moeder die je eindelijk aan een vent wilde hebben?
Voor écht eigen gebruik zie ik anders geen nut, alsof het niet opvalt als je er ineens een stuk minder prettig uitziet daar op het station na verschillende berichtjes uitgewisseld te hebben n.a.v die foto.
"Tsja ik ben verkouden, gewoon een slechte dag"
quote:Op maandag 15 juni 2009 17:51 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Iemand loveli al gespot vandaag?
quote:Op maandag 15 juni 2009 17:56 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hmm nee, ik moet haar eiks ook nog even hebben
Ja, hoi, ik zit in Duitsland. PM maar als je iets wilt weten, met een paar neefjes en nichtjes om op te passen heb ik niet heel veel tijd om te i'nettenquote:Op maandag 15 juni 2009 18:26 schreef Merel het volgende:
Ik moet loveli ook nog even hebben!
Het eerste wat ik dacht bij mijn ex-meneer was:quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:16 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Wanhopige moeder die je eindelijk aan een vent wilde hebben?
Voor écht eigen gebruik zie ik anders geen nut, alsof het niet opvalt als je er ineens een stuk minder prettig uitziet daar op het station na verschillende berichtjes uitgewisseld te hebben n.a.v die foto.
"Tsja ik ben verkouden, gewoon een slechte dag"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
Is ook zo. Het hele proces van verliefd worden is sowieso een beetje ongrijpbaarquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:14 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Iedereen gaat door een selectieprocedure, ook in het echt. Vrouwen schijnen binnen 7 tot 10 seconden na het ontmoeten van een man te beslissen of die man geschikt is als toekomstige paringspartner of niet.
Sorry misschien wat vaker op F5 rammen ipv op oude zooi reagerenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:59 schreef laziness het volgende:
[..]
Dat beschrijf ik toch in ongeveer vijf posts op deze pagina![]()
Nee, want dan waren ze wel stiekem weggegaan toen ze je voor het eerst zagenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Al mijn vriendjes heb ik via internet leren kennen. Ik ben te lelijk in het echt
.
Ik heb ook wel eens rechtsomkeert gemaakt op een station jaquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:29 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee, want dan waren ze wel stiekem weggegaan toen ze je voor het eerst zagen![]()
Srsly, volgensmij gebeurt dat echt
Whihihi, ik had het één keer moeten doenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens rechtsomkeert gemaakt op een station ja. Hij was zo eng
.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:31 schreef Muis006 het volgende:
Ik háát stappen en ik lust geen wijn.
[ afbeelding ]
Welke film? En: dank, dames. Maria, ik heb net vandaag de taart laten staanquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:33 schreef Viking84 het volgende:
Damn. Ik heb zin om even naar het filmhuis te gaan straks, maar de film die ik wil zien draait pas vanaf dodag.
Still Walking, een Japanse filmquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:35 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Welke film? En: dank, dames. Maria, ik heb net vandaag de taart laten staan
Was het niet zo'n mooi in slowmotion op elkaar afren moment dan?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:33 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Whihihi, ik had het één keer moeten doenSowieso, als ik er nu aan terugdenk, rare gast
![]()
Bij mijn huidige vriend moest ik een heel stuk rechtdoor lopen, terwijl ik hem al zag staan. Kwam ie steeds dichterbij enzo, oh the drama. Was gelukkig heel fijn toen ik dichterbij kwamAl deed hij alsof hij mij nog niet had zien aankomen, vond ie vervelend om zo lang elkaar aan te gaan kijken
Een chickie hosselen?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Still Walking, een Japanse film.
Er is ook een gay and lesbian summer tour op dit moment. Wel dé gelegenheid om een chickie te hosselen
.
Maar dat is toch lastig. Als je zegt dat je van Murakami houdt: pseudo-intellectuele snob, ballet: pretentieus etc.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:29 schreef Erik het volgende:
De leukste zijn toch wel diegene die houden van gezelligheid en lekker eten. Dat doet iedereen toch?
Whahahahha, OMG, ik lig altijd helemaal in een scheur om die lolcats he.quote:
Nee, we kenden elkaar nog niet echt hequote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Was het niet zo'n mooi in slowmotion op elkaar afren moment dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |