abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 15 juni 2009 @ 22:31:31 #1
331 Merel
Be here now.
pi_70043127
Het vorige deel: Slank #765: It's just a squirrel!!!

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_70043162
Tvp.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_70043187
Ik stop mn pennen altijd in mn mond als ik nadenk, maar vandaag heb ik met kankerverwekkende stoffen gewerkt en die pen aangeraakt met (vieze) handschoenen. Hij stinkt ook al net zo erg als mn handen. En toch stop ik hem steeds in mn mond . Zo vreselijk stom, ze zetten die waarschuwing niet voor niets op de pot Met een klein beetje zal het vast wel meevallen, maar toch. Oh ja, het vermindert ook vruchtbaarheid.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_70043197
TVP en welterusten!
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
  maandag 15 juni 2009 @ 22:33:19 #5
331 Merel
Be here now.
pi_70043215
Ik wilde een plaatje van een dode eekhoorn in de OP, maar dat leek me weer zo grof
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  maandag 15 juni 2009 @ 22:33:40 #6
331 Merel
Be here now.
pi_70043233
quote:
Op maandag 15 juni 2009 22:32 schreef Chicolate het volgende:
Ik stop mn pennen altijd in mn mond als ik nadenk, maar vandaag heb ik met kankerverwekkende stoffen gewerkt en die pen aangeraakt met (vieze) handschoenen. Hij stinkt ook al net zo erg als mn handen. En toch stop ik hem steeds in mn mond . Zo vreselijk stom, ze zetten die waarschuwing niet voor niets op de pot Met een klein beetje zal het vast wel meevallen, maar toch. Oh ja, het vermindert ook vruchtbaarheid.
Pen weggooien muts!
pi_70043323
quote:
Op maandag 15 juni 2009 22:33 schreef Merel het volgende:

[..]

Pen weggooien muts!
Ja dan heb ik geen pennen meer over . Want ik wissel steeds van pen (ik had er een gemarkeerd voor op lab, maar die is al kwijt). Ik weet een betere: Geen pennen meer in je mond stoppen muts! Of ik nou met chemicalien werk of niet, pennen hóren niet in je mond .
pi_70043324
Daar zijn we weer
Morgen vroeg op om te hardlopen en nu nog even 100buikspieroefeningen doen, het word tijd dat ik het weer meer oefeningen maak
  maandag 15 juni 2009 @ 22:36:37 #9
331 Merel
Be here now.
pi_70043374
Oh en PF moet dr PM lezen want dan gaan we weer eten
  maandag 15 juni 2009 @ 22:37:53 #10
331 Merel
Be here now.
pi_70043436
quote:
Op maandag 15 juni 2009 22:35 schreef Chicolate het volgende:

Ja dan heb ik geen pennen meer over
Flutexcuus! Je weet toch dat je morgen weer gedachteloos op dat ding zit te kauwen. Is gevaarlijk! Weggooien! Als je me je adres geeft stuur ik je 100 nieuwe pennen, OK?

Oh wacht, ik heb je adres al Prepare for a lading pennen
pi_70043551
quote:
Op maandag 15 juni 2009 22:37 schreef Merel het volgende:

[..]

Flutexcuus! Je weet toch dat je morgen weer gedachteloos op dat ding zit te kauwen. Is gevaarlijk! Weggooien! Als je me je adres geeft stuur ik je 100 nieuwe pennen, OK?

Oh wacht, ik heb je adres al Prepare for a lading pennen
Ik gooi ze eind volgende week allemaal weg, beloofd. En dan jat ik een set nieuwe van mn vader. Deze waren eigenlijk ook van hem .

CF, jij tips hoe ik phenol-geur (oid, iig een aromatische verbinding met een OH eraan) van mn handen kan krijgen?
  maandag 15 juni 2009 @ 22:41:41 #12
3185 Adelante
To let it go now
pi_70043605
Goede OP.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  maandag 15 juni 2009 @ 22:44:31 #13
331 Merel
Be here now.
pi_70043719
quote:
Op maandag 15 juni 2009 22:40 schreef Chicolate het volgende:

Ik gooi ze eind volgende week allemaal weg, beloofd. En dan jat ik een set nieuwe van mn vader. Deze waren eigenlijk ook van hem .
Woensdag heb ik tijd om naar de stad te gaan, en dan koop ik bij de één-euro-winkel honderd pennen voor je, en dan kan je mooie die oude pennen weggooien
pi_70043773
Geen flauw idee, Chicootje. Paar huismiddeltjes voor het verwijderen van geuren: RVS, citroen, olijfolie. En anders weet ik het ook niet

Yoga was lekker! Nu nog even ontspannen. Ik ben nu nog 26
pi_70043814
Jeej, misschien eindelijk weer een topic dat niet vol is als je even een leven aan het hebben bent.
Are you pondering what I'm pondering?
  maandag 15 juni 2009 @ 22:49:15 #16
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_70043941
quote:
Op maandag 15 juni 2009 22:45 schreef ColdFeet het volgende:
Geen flauw idee, Chicootje. Paar huismiddeltjes voor het verwijderen van geuren: RVS, citroen, olijfolie. En anders weet ik het ook niet

Oehhhhhh spannend! Is er nog iets dat je per sé op je 26e wil doen?
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_70043973
CF, hoe lang ben je nog 26?
  maandag 15 juni 2009 @ 22:51:46 #18
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_70044042
Hebben jullie ook zo'n hekel aan buikspieroefeningen
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_70044075
quote:
Op maandag 15 juni 2009 22:45 schreef ColdFeet het volgende:

Nouja, laat dit dan mijn straf maar zijn voor onhandig gedrag . De kat vindt het in ieder geval lekker ruiken, mn moeder wat minder en mn vader zei dat ie het aan de andere kant van de eettafel kon ruiken. Hoe snel slijt zoiets? Ga het morgen ook aan mn begeleider vragen, misschien heeft hij een geniale ingeving

@Merel: ik moet zeker nú mn pennen wegdoen he? Ik ga wel vast naar mn vader toe om een nieuwe pen te vragen ... Op lab doe ik ze gelukkig niet in mn mond, daar denk ik wél na
pi_70044136
Ik vind buikspieroefeningen altijd wel lekker sportief voelen, voor iets dat je gewoon thuis kunt doen. Handig voor als ik 's avonds laat ineens het idee krijg dat ik iets wil dóen om af te vallen, in plaats van alleen maar dingen te moeten laten.
pi_70044138
quote:
Op maandag 15 juni 2009 22:51 schreef ElisaB het volgende:
Nee, ik vind het nu eigenlijk heerlijk om te doen voordat ik ga slapen
Voelt je buik zo lekker strak van
  maandag 15 juni 2009 @ 22:55:22 #22
3185 Adelante
To let it go now
pi_70044211
quote:
Op maandag 15 juni 2009 22:51 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb zo'n bal om het op te doen, da's beter dan op de grond aanklooien.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  maandag 15 juni 2009 @ 22:56:08 #23
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_70044242
Ik doe ze gewoon niet.
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_70044380
Ik verdien kusjes want
1. ik ben voor 8.00 gaan douchen etc. zodat ik voor 8.30 een werkstuk in kon leveren waarvan de deadline vrijdag was
2. ik heb eerlijk gezegd dat pas klaar was toen de school al dicht was en dat ik het daarom maandag inleverde
3. ik heb drie wassen gedraaid
4. daarna nog even stofgezogen opgeruimd en afgewassen
5. ik ben van 11 tot 12 gaan pilatessen
6. daarna ben ik gaan studeren
7. daarna heb ik een tentamen gemaakt, die ging best oké
8. daarna ben ik weer gaan studeren
9. daarna heb ik een uur krachttraining gedaan
10. nu ben ik weer aan het studeren tot 23.45 met een kleine pauze tussendoor.

Dus nu wil ik kusjes !
Alleen ging ik wel miepen dat ik alleen moest eten want toen was ik opeens weer helemaal zielig en niet meer daadkrachtig
  maandag 15 juni 2009 @ 23:02:17 #25
331 Merel
Be here now.
pi_70044494
voor PF

En voor Chico:

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')