quote:Er was behoefte aan een handleiding, dus hierbij. Met dank aan o.a. fosfolipide!
1. Stap de AH binnen
2. Zoek de producten en pleur max 6 actie-artikelen in je boodschappenkar. (dit i.v.m. nieuwe regels van de AH)
3. Let op: scan de artikelen eerst bij de scanner in de winkel, zodat je zeker weet dat de prijs nog niet is aangepast.
4. Laat ze scannen bij de kassa, laat je BONUSKAART zien, BELANGRIJK! en betaal bv het bedrag van ¤20,-
5. Ga naar de servicebalie, neem de kassabon mee en zeg dat je je aankoopbedrag terugwil en je laat de folder van de betreffende concurrent zien.
6. Nu wordt er SM bijgehaald en gebeld blalbalbal ff wachten
7. Enjoy!
http://www.folderz.nlquote:De spelregels van de AH:
Garantie
- De laagste actieprijs van Nederland is herkenbaar aan de rode portemonnee met de ‘laagste actieprijsgarantie’. Deze staat bij alle A-merk producten in de AH Bonus folder.
- Vindt u toch één van deze actieproducten in de folder van een andere winkel goedkoper? Op vertoon van uw AH kassabon én de folder van de andere winkel uit een overlappende actieperiode krijgt u het aankoopbedrag bij uw AH servicebalie terug én een appeltaartje cadeau.
Spelregels
- De laagste actieprijsgarantie geldt voor alle A-merken met deze rode portemonnee. De garantie geldt niet voor andere A-merk aanbiedingen die u wel in de winkel, maar niet in de folder vindt.
De laagste actieprijsgarantie geldt alleen voor volledig identieke producten (o.a. merk, verpakking, inhoud, smaak).
- De laagste actieprijsgarantie geldt alleen gedurende onze actieperiode. Uw recht op eventuele teruggave van het aankoopbedrag en het appeltaartje geldt t/m de maandag na de actieperiode. Een appeltaartje per artikel en per klant.
- Vergoeding van het aankoopbedrag voor maximaal 6 actie-artikelen per klant.
- Voor alcoholhoudende dranken geldt dat op grond van Nederlandse wet- en regelgeving tot maximaal de helft van de normale verkoopprijs (dus zonder korting) vergoed wordt.
-Lees hierrrrrr de nieuwe interne memo spelregels van de AH.
Verder heb ik even een lijstje gemaakt met andere supermarkten/drogisterijen
Supermarkten:
Albert Heijn www.ah.nl
C1000 www.c1000.nl
Aldi www.aldi.nl
Super de Boer www.superdeboer.nl
Spar www.spar.nl
Lidl www.lidl.nl
Plus www.plus.nl
Co-op www.coop.nl
Troefmarkt www.troefmarkt.nl
Supercoop www.supercoop.nl
Jumbo www.jumbosupermarkten.nl
Golff supermarkten www.golff.nl
DekaMarkt www.dekamarkt.nl
Em-Te www.em-te.nl
Attent www.attent.nl
Hoogvliet www.hoogvliet.com
Deen Supermarkt www.deen.nl
Jan Linders www.janlinders.nl
Vomar Voordeelmarkt www.vomar.nl
Dirk, bas, digros www.lekkerdoen.nl
Poiesz supermarkten www.poiesz-supermarkten.nl
Boni Markt www.bonisupermarkt.nl
Nettorama www.nettorama.nl
MCD www.mcd-supermarkt.nl
Sanders Supermarkten www.sanders-supermarkt.nl
Die 2 bruder www.2bruder.com
Drogisten:
DA www.da.nl
Etos www.etos.nl
Trekpleister www.trekpleister.nl
Kruidvat www.kruidvat.nl
Schlecker www.schlecker.nl
quote:Vergoeding van het aankoopbedrag voor maximaal 6 actie-artikelen per klant.
Ik heb zo'n gevoel dat die niet meedoen aan de actie. Prijzen zijn dan ook in NAFL, niet in Euro's. En de eigenaar is een franchiser, die eigenlijk weinig met Zaandam samenwerkt. Zaandam stond sowieso niet te trappelen om een AH op Curaçao te hebben.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:45 schreef DJMarcel.nl het volgende:
AH zit ook op Curacao
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:45 schreef Qwea het volgende:
heerlijk trouwens zo'n pimp abo met friends en foe' s
quote:» Berichten van crewleden en een aantal mensen met een tagje kunnen niet worden geblokkeerd!
Linkjessssssssssquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:48 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
I know. maar daar heb je winkels met identieke producten die ook folders uitgeven en zwaar onder de AH-prijs zitten.
Gister afgefikt? Folder plzquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:50 schreef DJMarcel.nl het volgende:
Ik weet dat de Shop & Save op Curacao heel voordelig was ook met A-merken maar die is recentelijk afgefikt helaasch.
De Nederlandse Antillen zijn géén Nederland, ze zijn onderdeel van het Koninkrijk. Het Koninkrijk bestaat uit de landen Nederland, Nederlandse Antillen en Aruba. Binnenkort zal het bestaan uit Nederland, Curaçao, St. Maarten en Aruba (Saba, St. Eustatius en Bonaire horen dan bij Nederland als bijzondere gemeente).quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:49 schreef Blackf1re het volgende:
Curacao mag dus, is ook Nederland.
Iemand folders uit Curacao posten plz
Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:50 schreef Bill_Board het volgende:
Had een wedje gemaakt wie het nieuwe topic zou openen. Mooi weer ¤100 gecasht. Wel even wat beter dan 3 winkelwagens pleepapier.
Dus, geen nederlandse keten?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:51 schreef CySt het volgende:
[..]
De Nederlandse Antillen zijn géén Nederland, ze zijn onderdeel van het Koninkrijk. Het Koninkrijk bestaat uit de landen Nederland, Nederlandse Antillen en Aruba. Binnenkort zal het bestaan uit Nederland, Curaçao, St. Maarten en Aruba (Saba, St. Eustacius en Bonaire horen dan bij Nederland als bijzondere gemeente).
/carequote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:50 schreef Bill_Board het volgende:
Had een wedje gemaakt wie het nieuwe topic zou openen. Mooi weer ¤100 gecasht. Wel even wat beter dan 3 winkelwagens pleepapier.
jou negeer ik zo wel. Jij boeit me toch niet. Billboard daar in tegen staat heerlijk op blockquote:
Extra werkquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:18 schreef Blackf1re het volgende:
[..]
Klantenservice gebeld, geprinte folders toegestaan.
Bron en telefoonnumer erbij vermelden.
hoi. Heb jij een deka in de buurt? De deka heeft absolut vodka citroen nieuw in het assortimentquote:
neequote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
hoi. Heb jij een deka in de buurt? De deka heeft absolut vodka citroen nieuw in het assortiment
Ohquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
jou negeer ik zo wel. Jij boeit me toch niet.
Ja, daar zal 'ie vast mee zittenquote:Billboard daar in tegen staat heerlijk op block
Precies. Er had helemaal niet gebeld moeten worden, nu zal het vast en zeker in de Algemene Voorwaarden duidelijker verwoord worden.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:55 schreef DJMarcel.nl het volgende:
Ze voelen gewoon zwaar nattigheid en verzinnen ter plekke een reden die totaal niet in de voorwaarden staat.
kadev heeft speciaal een account aangemaakt?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:57 schreef Fosfolipide het volgende:
Ben benieuwd wat -Kadev- te vertellen heeft, dat is mijn "insider" namelijk
En als ik het zeg, wordt het dan misschien iets boeienderquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:55 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oh
*In hoekje huilt*
[..]
Ja, daar zal 'ie vast mee zitten.
belgie denk ik dat je nog wel kans hebt. Alleen frankrijk niet. Omdat belgie ook een nederlandse folder heeft. Dus ik denk niet dat die miepjes daardoor onraad ruikenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:00 schreef Ludacriss het volgende:
Als we vandaag nog wat in een buitenlandse folder vinden kan je er nog van genieten. Was er gister niet een folder van cola in de aanbieding in Frankrijk/Belgie? Of was dat Photoshop?
niks.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:00 schreef grizegrijn het volgende:
Heeft iemand een linkje van welke dingen nu ergens goedkoper zijn? Ik heb geen zin om 5 topics door te lezen... Misschien handig voor in de OP
Voor Qwea? Vast welquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En als ik het zeg, wordt het dan misschien iets boeiender?
Je gaat maar in je eigen forum topics lopen verzieken ok?quote:
Al had je er een advocaat op willen zetten voordat ik gebeld had:quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:57 schreef CySt het volgende:
[..]
Precies. Er had helemaal niet gebeld moeten worden, nu zal het vast en zeker in de Algemene Voorwaarden duidelijker verwoord worden.
Misschien ligt het aan mij hoor.... maar hoe wil je dat gaan berekenen dan?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:02 schreef Blackf1re het volgende:
[ afbeelding ]
Kan je nog steeds cola mee halen!
Niks is nu goedkoper. Alle prijzen zijn aangepast.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:00 schreef grizegrijn het volgende:
Heeft iemand een linkje van welke dingen nu ergens goedkoper zijn? Ik heb geen zin om 5 topics door te lezen... Misschien handig voor in de OP
Je haalt 6 flessen bij AH, en dan zie je dat het daar goedkoper is..quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Misschien ligt het aan mij hoor.... maar hoe wil je dat gaan berekenen dan?
losse flessen zijn geen identiek product; Het gaat om een 4-pack cola bij Albert Heijn.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:02 schreef Blackf1re het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe weet je nou dat die flessen bij AH goedkoper zijn? 1,11 betaal je bij sanders. Maar bij ah.nl staat alleen 1 liter en 2 liter.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:05 schreef Blackf1re het volgende:
[..]
Je haalt 6 flessen bij AH, en dan zie je dat het daar goedkoper is..
6.69 / 6 = 1.12 voor n fles cola.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:02 schreef Blackf1re het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb in de winkel gekeken en 6 flessen meegekregenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hoe weet je nou dat die flessen bij AH goedkoper zijn? 1,11 betaal je bij sanders. Maar bij ah.nl staat alleen 1 liter en 2 liter.
bij ah 2,98 voor 2quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:05 schreef Fosfolipide het volgende:
http://www.billa.at/Layouts/dd_bi_single.aspx?pageId=1010941&folderid=1142
Philadelphia bij Billa goedkoper als je er 2 koopt, 1,98 bij billa voor 2
bij ah 2,58 voor 2
maar er staat op die website ; ALLE coca cola producten.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:05 schreef korting het volgende:
[..]
losse flessen zijn geen identiek product; Het gaat om een 4-pack cola bij Albert Heijn.
6 losse flessen?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:06 schreef Blackf1re het volgende:
[..]
Ik heb in de winkel gekeken en 6 flessen meegekregen
http://www.sanders-superm(...)wpage.asp?pageid=38#quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:08 schreef Qwea het volgende:
Maar dan kom ik bij punt 2. Die folder... die heeft geen naam, en geen datum....
Je koopt er 6, en dan ben je bij sanders goedkoper uit..quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:09 schreef UncleSam het volgende:
Maar wacht even jongens.
Cola bij de Sanders kost. 6.69/6= 1.115
Afgerond is dat 1.12
Evenveel als bij de AH.
we hebben het over losse flessen he? Ik weet niet wat een losse fles cola kost?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:09 schreef UncleSam het volgende:
Maar wacht even jongens.
Cola bij de Sanders kost. 6.69/6= 1.115
Afgerond is dat 1.12
Evenveel als bij de AH.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:10 schreef Fosfolipide het volgende:
Ik ga niet naar AH voor 6 gratis flessen.. is de moeite niet
6 bij Sanders = 6.69quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:11 schreef UncleSam het volgende:
Losse fles kost bij de AH 1.12
http://webwinkel.ah.nl/process?search_parameter=coca&catalog=AH&action=albert_noscript.modules.build
scheelt me fietsen. Maar dan zou je dus toch goedkoper uitzijn?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:11 schreef UncleSam het volgende:
http://webwinkel.ah.nl/process?search_parameter=coca&catalog=AH&action=albert_noscript.modules.build
Qwea probeer dan ook meteen die Bistro mini pizzabroodjes met die duitse folder uit plz.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:11 schreef Qwea het volgende:
Zal ik jullie allemaal eens een plezier doen? En even zometeen naar de AH fietsen?om de cola prijs te tjekken
Ik ga wel even. Ik moet appelmoes. Neem wel ff mn cam meequote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:12 schreef Chantalmv2 het volgende:
Ja en Edetprijs?
ik heb geen printerquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:12 schreef Fosfolipide het volgende:
[..]
Qwea probeer dan ook meteen die Bistro mini pizzabroodjes met die duitse folder uit plz.
bij Sanders kom je uit op 1.115quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:11 schreef UncleSam het volgende:
Hoezo je moet toch eerst afrekenen en krijgt het daarna terug?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:13 schreef Michel. het volgende:
Zonet al gedaan Qwea, de prijs stond daar nog op 1.12. Maar ik kreeg het dus niet mee omdat ik geen originele folder had.
Sanders rond niet af!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:14 schreef Stephan1237 het volgende:
Maar het schilt 3 cent en ze ronden af op 5 cent dus ieder is dan toch 6.70 ?
Right.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:16 schreef Stephan1237 het volgende:
Bij de AH wel, 6.72 wordt 6.70
Jij bent domquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Misschien ligt het aan mij hoor.... maar hoe wil je dat gaan berekenen dan?
geen buitenlandse foldersquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:12 schreef Fosfolipide het volgende:
[..]
Qwea probeer dan ook meteen die Bistro mini pizzabroodjes met die duitse folder uit plz.
Niet dezelfde verpakking!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:24 schreef DJMarcel.nl het volgende:
Koop bij de AH een 4-pack REGULAR COLA + 2 losse REGULAR COLA = ¤ 6,63
Goedkoper dan 6x losse bij Sanders
ja dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:26 schreef Blackf1re het volgende:
[..]
Niet dezelfde verpakking!
Je moet 6 losse kopen
Moet je hardcore copy uit de zaak zelf hebben ?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:26 schreef Skiet het volgende:
We kunnen we blijven speculeren daarover, laten we nou eens spijkers met koppen slaan en zorgen dat we folders in de handen krijgen om morgenochtend weer eens actie te kunnen ondernemen.
welke picsquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:26 schreef Qwea het volgende:
pics heb ik, maar die komen vanaaf. Vriend heeft de kabel in de tas
cola is bij AH losse fles 1,5 liter 1,12
Nee, uitgeprint met bron en tel. nummerquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:27 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
Moet je hardcore copy uit de zaak zelf hebben ?
Van de cola enzo. Doe me es een PMquote:
Nou, maak me gekquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:29 schreef Qwea het volgende:
Volgens mij gaat het niet werken
6x 1,11,5 = 6,69
6x 1,12 = 6,72
Wordt beide afgerond toch? ja of je moet pinnen!
Zal ik de stoute schoenen aantrekken en het vanaaf proberen?
het kan gewoon.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:29 schreef Qwea het volgende:
6x 11,5 = 6,69
6x 1,12 = 6,72
Dan moet je inderdaad wel pinnen ja,quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:29 schreef Qwea het volgende:
6x 1,11,5 = 6,69
6x 1,12 = 6,72
Als je zegt dat je bij Sanders kan pinnen, ben je alsnog 1 cent goedkoper uit als je AH contant betaalt..quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:32 schreef DJMarcel.nl het volgende:
in beide zaken pinnend ben je op 3 cent voordeliger uit ja.
ik pin altijd.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:32 schreef Fosfolipide het volgende:
[..]
Dan moet je inderdaad wel pinnen ja,
Super, dan wordt het niet afgerond ben je ipv 1, 3 cent goedkoper uit.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik pin altijd.
Ik haat contant betalen
Gisteren ook 3x die cola gepind, terwijl ik het al contant in mn zak had
Ik hou van discussiequote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:34 schreef DJMarcel.nl het volgende:
Ja dan wordt het die discussie aan de balie.
"Niet tevreden? Geld terug garantie"quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:34 schreef Qwea het volgende:
maar goed, ik zal dan even een rekensommetje maken voor die miep daarzo
En als ze nou zegt van "nee" dan krijg ik wel gewoon mn centjes terug he?
ja dat sowieso.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:34 schreef Blackf1re het volgende:
[..]
"Niet tevreden? Geld terug garantie"
The code word is identiekquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:35 schreef Helly het volgende:
Moet je wel zeker weten dat AH bij 4 flessen niet automatisch de 4-pack prijs rekent..
Haha, nee.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:35 schreef Helly het volgende:
Moet je wel zeker weten dat AH bij 4 flessen niet automatisch de 4-pack prijs rekent..
Idd, scherp.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:35 schreef Helly het volgende:
AH en Sanders zelfde verpakking! (los)quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:36 schreef daniel1985 het volgende:
Volgens mij gaat dat met die 6 flessen cola niet lukken, probeerde vanmorgen hetzelfde met 6 blijkjes cola en die aanbieding uit Venlo, maar die gasten liepen meteen te zeiken dat het geen gelijke verpakking was...
heb nog gezegt dat ik blikjes cola toch ook per stuk kan kopen en dan nog steeds korting krijg, maar dat was niet voldoende. in de volder staan ze per 2 six packs en in Venlo was 1 blikje.
nou eet je appeltaartje dan maar zelf op, knieperds!!
oei. Die bonus zit op ALLE coca cola artikelen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:36 schreef daniel1985 het volgende:
Volgens mij gaat dat met die 6 flessen cola niet lukken, probeerde vanmorgen hetzelfde met 6 blijkjes cola en die aanbieding uit Venlo, maar die gasten liepen meteen te zeiken dat het geen gelijke verpakking was...
heb nog gezegt dat ik blikjes cola toch ook per stuk kan kopen en dan nog steeds korting krijg, maar dat was niet voldoende. in de volder staan ze per 2 six packs en in Venlo was 1 blikje.
Maar hoezo gaat het niet lukken dan? Sanders heeft 6 losse flessen, nou dan koop je die bij de AH toch ook los?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:36 schreef daniel1985 het volgende:
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:36 schreef daniel1985 het volgende:
Aan de kassa zet je er EEN op de lopende band en 5 in je karretje.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar hoezo gaat het niet lukken dan? Sanders heeft 6 losse flessen, nou dan koop je die bij de AH toch ook los?
" ALLE coca cola producten"quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:39 schreef daniel1985 het volgende:
Ja maar die gasten beweren vast en zeker dat dat geen aanbieding is... blikjes staan namelijk ook gewoon los in het krantje.
ze stonden ook met 5 man in dat krantje te kijken, de hoofdkassa miep liep te pruilen omdat ik een manager wilde spreken en haar niet geloofde.
maar niet voor elkaar gekregen
goed idee!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:39 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
Aan de kassa zet je er EEN op de lopende band en 5 in je karretje.
"Ik heb er zes van deze", zeg je dan en dan wordt jet 1 fles scannen maal zes.
Ik had die print idd ook klaar liggen waar ze dat roepen op die banner, maar loonde zich niet voor die blikjes vanochtend.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
" ALLE coca cola producten"
Ik had mooi net zolang een scene getrapt tot ik wel de manager kreeg te spreken. Al was het enkel om mn gelijk te bewijzen.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
goed idee!
Maar ik doe altijd ;
*naar klantenservice loopt ;
Hoi, ik heb er 6 van deze en bij de sanders ist goedkoper *voorrekent*
Beter reken je toch eerst af dat je de totaalprijs kan omcirkelen op het AH-bonnetje.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
goed idee!
Maar ik doe altijd ;
Picsquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
goed idee!
Maar ik doe altijd ;
Oke. En als ze dan toch 6,69 ofzo zijn, dan ruil ik ze omdat ik net hoorde dat ik de verkeerde hadquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:41 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
Beter reken je toch eerst af dat je de totaalprijs kan omcirkelen op het AH-bonnetje.
gepint staat dat op de cent vast...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:41 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
Beter reken je toch eerst af dat je de totaalprijs kan omcirkelen op het AH-bonnetje.
12quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:41 schreef MaddoxX het volgende:
lol voor 6 flesse ;D
Je scant toch 1 en dat maal 6. AH rekent je 6x losse flessen aan.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Oke. En als ze dan toch 6,69 ofzo zijn, dan ruil ik ze omdat ik net hoorde dat ik de verkeerde had
ik ga lachen als dat werktquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:44 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
Je scant toch 1 en dat maal 6. AH rekent je 6x losse flessen aan.
gaan we het samen proberen. Sleur ik gelijk mn vent mee. Kan die het ook doen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:45 schreef synnath het volgende:
Ik ga het vanavond proberen. Moeite waard?
Die 4-pack wordt gescand middels de folie die om de 4 flessen heen zit he.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:45 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat dat ding bij 4 denkt ok dat is een 4-pack + 2 losse
Maar ik heb wel eens bij super de boer gehad dan was de 4 pack up op, en dan mocht ik 4 losse voor dezelfde prijs. Maar jij had het toch al gedaan?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:45 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat dat ding bij 4 denkt ok dat is een 4-pack + 2 losse
ja:Yquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:46 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
Die 4-pack wordt gescand middels de folie die om de 4 flessen heen zit he.
Mag, niks moet.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar ik heb wel eens bij super de boer gehad dan was de 4 pack up op, en dan mocht ik 4 losse voor dezelfde prijs. Maar jij had het toch al gedaan?
tokkie voor 6 flesjes cola, godverdomme zegquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
" ALLE coca cola producten"
Ik had mooi net zolang een scene getrapt tot ik wel de manager kreeg te spreken. Al was het enkel om mn gelijk te bewijzen.
quote:
Ging het niet om 6 trays blikjes?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:47 schreef Remake het volgende:
[..]
tokkie voor 6 flesjes cola, godverdomme zeg
12. en het gaat om het principequote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:47 schreef Remake het volgende:
[..]
tokkie voor 6 flesjes cola, godverdomme zeg
Machtsmisbruik van de politie die gratis producten wou?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:48 schreef DJMarcel.nl het volgende:
By the way ik hoorde ook van politietaferelen in de AH vorige week. heheh
Either Waaaaay.quote:
nee we hebben het over de losse flessen:+quote:
Wat probeerde je te kopen dan wat niet lukte?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:42 schreef daniel1985 het volgende:
Heb lang mijn best gedaan, maar ze wilde niet meegaan in mijn berekening, daarna nog bij een ander geweest en die vertelde dat ze via AH hoofdkantoor hadden doorgekregen dat dit niet mocht.
dus nu moet ik cola uit fles drinken ipv uit een blikje........
http://www.sanders-superm(...)owpage.asp?pageid=38quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:49 schreef weasel85 het volgende:
Tvp, probeerde het ook al met de cola flessen, prijzen waren aangepast naar 4,38 en 4,39...![]()
Nu is er weer een of ander mogelijkheid met losse flessen?
Update me
vette ruzie, tokkie vs. AHquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:49 schreef Blackf1re het volgende:
[..]
Machtsmisbruik van de politie die gratis producten wou?
Bij de AH zijn de 1.5 L losse flessen ook 1.12.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:06 schreef UncleSam het volgende:
[..]
6.69 / 6 = 1.12 voor n fles cola.
Bij de AH kosten ze 1.09 (4.39/4)
Dus hoe wil jij dat gratis cola mee halen dan?
Lees eens het topic door.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:51 schreef sander89 het volgende:
[..]
Bij de AH zijn de 1.5 L losse flessen ook 1.12.
Dus geen gratis cola meer, want lijkt mij dat ze in alle winkels nu allang de prijs verlagingen hebben door gevoerd.
Vraag me af, weet iemand al of ze moeilijk doen als je met een folder van de makro aankomt?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:50 schreef Blackf1re het volgende:
Mona toetjes:
Makro 1.91 per 2, dus *3 maakt 5.73 per 6 (incl. btw allemaal)
AH is 3 voor 3.09, dus *2 maakt 6.18 per 6
Pagina 18 van de foodfolder van de makro http://www.metro-mcc.nl/papernewsfolder/13/food/index.asp
Ik leg het nog 1x uit.....quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:51 schreef sander89 het volgende:
[..]
Bij de AH zijn de 1.5 L losse flessen ook 1.12.
Dus geen gratis cola meer, want lijkt mij dat ze in alle winkels nu allang de prijs verlagingen hebben door gevoerd.
nee. kwam gisteren met de folder aan voor pizza's. Alleen had ik het niet goed uitgerekend. Anders had ik ze gekregen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:52 schreef synnath het volgende:
[..]
Vraag me af, weet iemand al of ze moeilijk doen als je met een folder van de makro aankomt?
Groothandels mogen ook evenals drogisterijketens.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:52 schreef synnath het volgende:
[..]
Vraag me af, weet iemand al of ze moeilijk doen als je met een folder van de makro aankomt?
Jawel!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:52 schreef Snever het volgende:
Die folder van Sanders voor die cola. Daar staat helemaal geen datum op. Hoe gaan we dat oplossen?
hmm jammerquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
nee. kwam gisteren met de folder aan voor pizza's. Alleen had ik het niet goed uitgerekend. Anders had ik ze gekregen.
jup!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:54 schreef synnath het volgende:
[..]
hmm jammer
Maar met de mona toetjes zou als het goed is wel moeten werken, niet?
ja. 6 flessen a 6,69 bij sanders.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:54 schreef DJMarcel.nl het volgende:
1,11,5?
ja, nou komt op hetzelfde uit hoorquote:
AH is 3 voor 2,97 maakt 5,94quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:50 schreef Blackf1re het volgende:
Mona toetjes:
Makro 1.91 per 2, dus *3 maakt 5.73 per 6 (incl. btw allemaal)
AH is 3 voor 3.09, dus *2 maakt 6.18 per 6
Pagina 18 van de foodfolder van de makro http://www.metro-mcc.nl/papernewsfolder/13/food/index.asp
ik ging gisteren printen in een internets cafequote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:55 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb zin om naar de AH te gaan voor gratis toetjes en cola... maar ik heb geen printer die het doet....
Schei eens uit met dan 1,11,5. Dat bestaat niet, het is gewoon 1,115.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik leg het nog 1x uit.....
6x 1,11,5 = 6,69 kost het bij sanders. 1,11,5 per stuk. = dus x 6 = 6,69.
6x 1,12 = 6,72 kost het bij AH. Dus 6x 1,12 = 6,72
Dan is sanders als je pint, 3 cent goedkoper
okeeeeeej!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:56 schreef Sneijder5 het volgende:
[..]
Schei eens uit met dan 1,11,5. Dat bestaat niet, het is gewoon 1,115.
ja. Maar voor het geval dat ze zeurenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:56 schreef DJMarcel.nl het volgende:
Maar die 6x1,11,5 hoef je toch niet zo voor te leggen. Je laat toch gewoon het totaalbedrag zien dat je zojuist gepint hebt bij de Appie en het foldertje met totaalbedrag van de SANDERS ?
Precies. Bon is leidendquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:56 schreef DJMarcel.nl het volgende:
Maar die 6x1,11,5 hoef je toch niet zo voor te leggen. Je laat toch gewoon het totaalbedrag zien dat je zojuist gepint hebt bij de Appie en het foldertje met totaalbedrag van de SANDERS ?
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik ging gisteren printen in een internets cafe
Ik zie het nietquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jawel!
Op de voorkant. En dan links aan de zijkant. Langs de "kantlijn"
Hahahahahahahahahahahahaharhahahahahhaaaaaaaaquote:
duidelijk.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:58 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
Ja klaar. Niks gaan opdelen. Je hebt identiek afgerekend. 6 losse Appie en 6 losse Sanders.
Kom maar halen dan alst lukt vanaafquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:59 schreef DJMarcel.nl het volgende:
ja heb een verjaardag
En Curacao?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:59 schreef Qwea het volgende:
Geachte mevrouw,
We zijn een Nederlands winkel bedrijf dus u kunt alleen huis aan huis
folders vergelijken van de Nederlandse bedrijven. Buitenlandse folders
gelden niet.
Met vriendelijke groet,
Albert Heijn Klantenservice
Richard Braams
gisteren gemailt, nu antwoord
Haha jaquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
duidelijk.
Iemand dan nog appeltaart? Gratis ophalen
ik kan het niet meer zien.
"Het koninkrijk der Nederlanden" en "Nederland" worden over het algemeen gezien als aparte zaken.quote:
Je kan wel trouble krijgen dat Sanders adverteert met 6 en AH niet.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:58 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
Ja klaar. Niks gaan opdelen. Je hebt identiek afgerekend. 6 losse Appie en 6 losse Sanders.
Heb je daar een bewijs van? En waarom is dat niet langer geldig?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:00 schreef -Kadev- het volgende:
Net terug van AH, en de actievoorwaarden zijn aangepast:
Printjes en kopieën zijn niet langer geldig
Alleen Nederlandse Supermarkten tellen mee voor de actie
Maak maar een foto anders geloven we het neitquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:00 schreef -Kadev- het volgende:
Nvm - geloof het ook maar nietquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:00 schreef -Kadev- het volgende:
Staat dat al ergens?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:00 schreef -Kadev- het volgende:
die photoshop heeft roet in eten gegooidquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:00 schreef -Kadev- het volgende:
goed puntquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:02 schreef Blackf1re het volgende:
Alle folders zijn geprint!
Je bent er wel een van de principes hequote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
goed punt
En ik ga dus mooi wel heen. Zij kunnen een interne memo hebben, das mooi. Maar ik wil het dan ook aangepast zien in de online voorwaarden.
Dat moet jezelf weten, ik kan geen foto maken van interne mailingen, daar doe ik niet aan.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:01 schreef Bill_Board het volgende:
[..]
Maak maar een foto anders geloven we het neit
quote:Geachte heer
Nee, dit geldt niet als folder. Het gaat echt om een folder op folder vergelijking. Dus als u aanspraak wilt maken op de laagste actieprijs garantie, dan heeft u een folder met de originele folderpijs én uw AH kassabon nodig. De actieprijs uit een concurrerende folder moet dus lager zijn dan het bedrag waarvoor u het actie-artikel bij AH hebt gekocht om aanspraak te maken op de laagste actieprijs garantie.
Met vriendelijke groet,
Albert Heijn Klantenservice
Richard Braams
En de interne mailing, die gaat via winkelweb ofzo?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:04 schreef -Kadev- het volgende:
[..]
Dat moet jezelf weten, ik kan geen foto maken van interne mailingen, daar doe ik niet aan.
Ze zijn aangepast en alle winkels hebben daarover een bericht ontvangen, daarin staan duidelijke vraag en antwoorden voor baliemedewerkers met de nieuwe spelregels.
Je moet dus komen met een folder van een Nederlandse supermarkt, geen printjes of kopieën.
Als ik 'm op kan halen in DHquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
duidelijk.
Iemand dan nog appeltaart? Gratis ophalen
ik kan het niet meer zien.
Wanneer heb je die ontvangen?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:04 schreef bunbun het volgende:
Reactie van Albert hein op mail of het mogelijk is om met uitgeprinte folders te vergelijken.
[..]
prima. Alst vanaaf lukt, mag jij je appeltaartje komen ophalenquote:
Ik zal straks even naar mijn schoonmams gaan, en die foto uitprinten.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:06 schreef DJMarcel.nl het volgende:
Ik print die voorwaarden uit morgen vroeg, staat ook het tijdstip bij van de print. Mocht het nog niet aangepast zijn online.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wanneer heb je die ontvangen?
Want in de spelregels in de op (foto ervan) staat ook folder op folder. DFigitaal of hardcopy en print geldt dus ook.
Hahahaquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
prima. Alst vanaaf lukt, mag jij je appeltaartje komen ophalen
Welke foto bedoel je precies. Ik volg het opeens niet meerquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zal straks even naar mijn schoonmams gaan, en die foto uitprinten.
Moet ik hier in de Belgische folders kijken voor interessante aanbiedingen en ze uploaden ofzo?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zal straks even naar mijn schoonmams gaan, en die foto uitprinten.
Printje maken heeft dus geen zin, voorwaarden op AH.nl zijn niet bindend.quote:Albert Heijn bv behoudt zich het recht voor actievoorwaarden tussentijds te wijzigen en acties voortijdig te beëindigen.
Dus ieder AH-mannetje in zo een glazen hokje kan beslissen wat die wil over de actie zeg je.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:12 schreef -Kadev- het volgende:
Algemene Voorwaarden van AH.nl
[..]
Printje maken heeft dus geen zin, voorwaarden op AH.nl zijn niet bindend.
Ja hoor zet maar op die winkel. Stuur je mij even een folder toe? Kusjequote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:12 schreef JorgeDubbeljoeBoesj het volgende:
Als ik nou een winkel begin, en ik maak al mijn producten goedkoper dan die bij de albert heijn. kan ik bij albert heijn gratis mijn producten kopen. Slim of Slim
Moet je snel doen dan. De actie is alleen nog deze week toch?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:12 schreef JorgeDubbeljoeBoesj het volgende:
Als ik nou een winkel begin, en ik maak al mijn producten goedkoper dan die bij de albert heijn. kan ik bij albert heijn gratis mijn producten kopen. Slim of Slim
Nog 2 wekenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:13 schreef Blackf1re het volgende:
[..]
Moet je snel doen dan. De actie is alleen nog deze week toch?
'Weet je wat jij zou moeten doen....?'quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:12 schreef JorgeDubbeljoeBoesj het volgende:
Heel slimquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:12 schreef JorgeDubbeljoeBoesj het volgende:
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:14 schreef gr1m het volgende:
JAWEL !! In Heerlen is op het schap 1.11 per fles geschreven.... als je ze gaat afrekenen kosten ze alleen 1.12....
6 gratis cola hier...
gewoon met printje van Sanders....
ooh en met uitgeprinte folder?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:14 schreef gr1m het volgende:
JAWEL !! In Heerlen is op het schap 1.11 per fles geschreven.... als je ze gaat afrekenen kosten ze alleen 1.12....
6 gratis cola hier...
gewoon met printje van Sanders....
Nee, actuele actievoorwaarden worden altijd naar de winkel gestuurd. Dat is in dit geval ook gebeurt.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:13 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
Dus ieder AH-mannetje in zo een glazen hokje kan beslissen wat die wil over de actie zeg je.
Het is nog te proberen, of is jouw AH heeel drukbezocht?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:21 schreef synnath het volgende:
Maar kan dus niet meer met uitgeprinte folder? Of nog te proberen?
Als dat laatste het geval is ga ik straks Mona + cola proberen.
Gewoon proberen, AH heeft nog nergens publiekelijk een officieel naar buiten gebracht over nieuwe spelregels.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:21 schreef synnath het volgende:
Dank.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je gaat maar in je eigen forum topics lopen verzieken ok?.
Neequote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:22 schreef Blackf1re het volgende:
[..]
Het is nog te proberen, of is jouw AH heeel drukbezocht?
Om 17:05 ging het nog primaquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:21 schreef synnath het volgende:
t cola stuk danquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:25 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
ik ben t ff kwijt die mona staat waar?
Makro incl. btwquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:25 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
ik ben t ff kwijt die mona staat waar?
nee want ik heb geen printerquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:19 schreef Fosfolipide het volgende:
Qwea probeer die toetjes van mona ook ff die griesmeelpudding ofzo van makro
ik sleep MM om 18u mee. We eten maar laterquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:24 schreef synnath het volgende:
[..]
Nee
Ik ga het vanavond als ik klaar ben hier gelijk proberen(om kwart over zes) ik houd jullie op de hoogte!
Ga je ook zometeen cola proberen te regelen bij appiequote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
nee want ik heb geen printerof MM moet ff langs zn ma willen. Ik zal het wel ff vragen
Ja, net MM gebeldquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:31 schreef synnath het volgende:
[..]
Ga je ook zometeen cola proberen te regelen bij appie?
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, net MM gebeld
" we eten later. Ik moet cola inslaan"
-Alweer?
" ja, en jij moet mee, jij hebt printjes
Hahahaquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, net MM gebeld
-Alweer?
en toetjes.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:36 schreef kortsluiting87 het volgende:
Maar, zoals ik het nu begrijp, kan er alleen Coca Cola worden gehaald?
Frisdrank
Marsijs
Als je snel bent wel, AH mag ten alle tijden actievoorwaarden veranderen..quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:36 schreef kortsluiting87 het volgende:
Maar, zoals ik het nu begrijp, kan er alleen Coca Cola worden gehaald?
Frisdrank
Marsijs
spuit 11quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:37 schreef Matthew1986 het volgende:
Op AH bonussite blijkt nu edet toiletpapier aangepast te zijn naar 4 euro.
http://www.ah.nl/bonus/
Veel plezier er meequote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, net MM gebeld
-Alweer?
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:38 schreef Bill_Board het volgende:
[..]
Veel plezier er mee
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Dus dat ben jij, terwijl je niet eens aan deze actie meedoet?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:38 schreef Bill_Board het volgende:
[..]
Veel plezier er mee
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Als je bij AH ook losse flessen haalt, is de actie identiek!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:46 schreef Jrd88 het volgende:
Lukt het iedereen met die printjes van Sanders? Want hier zeuren ze dat de actie niet identiek is
Ik moet nog heen. Was er niet indentiek aan?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:46 schreef Jrd88 het volgende:
Lukt het iedereen met die printjes van Sanders? Want hier zeuren ze dat de actie niet identiek is
Hij probeert wss 4-packs mee te krijgen..quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik moet nog heen. Was er niet indentiek aan?
6 losse flessenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:48 schreef Blackf1re het volgende:
[..]
Hij probeert wss 4-packs mee te krijgen..
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:48 schreef Blackf1re het volgende:
[..]
Hij probeert wss 4-packs mee te krijgen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |