Nou, maak me gekquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:29 schreef Qwea het volgende:
Volgens mij gaat het niet werken
6x 1,11,5 = 6,69
6x 1,12 = 6,72
Wordt beide afgerond toch? ja of je moet pinnen!
Zal ik de stoute schoenen aantrekken en het vanaaf proberen?
het kan gewoon.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:29 schreef Qwea het volgende:
6x 11,5 = 6,69
6x 1,12 = 6,72
Dan moet je inderdaad wel pinnen ja,quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:29 schreef Qwea het volgende:
6x 1,11,5 = 6,69
6x 1,12 = 6,72
Als je zegt dat je bij Sanders kan pinnen, ben je alsnog 1 cent goedkoper uit als je AH contant betaalt..quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:32 schreef DJMarcel.nl het volgende:
in beide zaken pinnend ben je op 3 cent voordeliger uit ja.
ik pin altijd.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:32 schreef Fosfolipide het volgende:
[..]
Dan moet je inderdaad wel pinnen ja,
Super, dan wordt het niet afgerond ben je ipv 1, 3 cent goedkoper uit.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik pin altijd.
Ik haat contant betalen
Gisteren ook 3x die cola gepind, terwijl ik het al contant in mn zak had
Ik hou van discussiequote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:34 schreef DJMarcel.nl het volgende:
Ja dan wordt het die discussie aan de balie.
"Niet tevreden? Geld terug garantie"quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:34 schreef Qwea het volgende:
maar goed, ik zal dan even een rekensommetje maken voor die miep daarzo
En als ze nou zegt van "nee" dan krijg ik wel gewoon mn centjes terug he?
ja dat sowieso.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:34 schreef Blackf1re het volgende:
[..]
"Niet tevreden? Geld terug garantie"
The code word is identiekquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:35 schreef Helly het volgende:
Moet je wel zeker weten dat AH bij 4 flessen niet automatisch de 4-pack prijs rekent..
Haha, nee.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:35 schreef Helly het volgende:
Moet je wel zeker weten dat AH bij 4 flessen niet automatisch de 4-pack prijs rekent..
Idd, scherp.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:35 schreef Helly het volgende:
AH en Sanders zelfde verpakking! (los)quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:36 schreef daniel1985 het volgende:
Volgens mij gaat dat met die 6 flessen cola niet lukken, probeerde vanmorgen hetzelfde met 6 blijkjes cola en die aanbieding uit Venlo, maar die gasten liepen meteen te zeiken dat het geen gelijke verpakking was...
heb nog gezegt dat ik blikjes cola toch ook per stuk kan kopen en dan nog steeds korting krijg, maar dat was niet voldoende. in de volder staan ze per 2 six packs en in Venlo was 1 blikje.
nou eet je appeltaartje dan maar zelf op, knieperds!!
oei. Die bonus zit op ALLE coca cola artikelen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:36 schreef daniel1985 het volgende:
Volgens mij gaat dat met die 6 flessen cola niet lukken, probeerde vanmorgen hetzelfde met 6 blijkjes cola en die aanbieding uit Venlo, maar die gasten liepen meteen te zeiken dat het geen gelijke verpakking was...
heb nog gezegt dat ik blikjes cola toch ook per stuk kan kopen en dan nog steeds korting krijg, maar dat was niet voldoende. in de volder staan ze per 2 six packs en in Venlo was 1 blikje.
Maar hoezo gaat het niet lukken dan? Sanders heeft 6 losse flessen, nou dan koop je die bij de AH toch ook los?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:36 schreef daniel1985 het volgende:
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:36 schreef daniel1985 het volgende:
Aan de kassa zet je er EEN op de lopende band en 5 in je karretje.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar hoezo gaat het niet lukken dan? Sanders heeft 6 losse flessen, nou dan koop je die bij de AH toch ook los?
" ALLE coca cola producten"quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:39 schreef daniel1985 het volgende:
Ja maar die gasten beweren vast en zeker dat dat geen aanbieding is... blikjes staan namelijk ook gewoon los in het krantje.
ze stonden ook met 5 man in dat krantje te kijken, de hoofdkassa miep liep te pruilen omdat ik een manager wilde spreken en haar niet geloofde.
maar niet voor elkaar gekregen
goed idee!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:39 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
Aan de kassa zet je er EEN op de lopende band en 5 in je karretje.
"Ik heb er zes van deze", zeg je dan en dan wordt jet 1 fles scannen maal zes.
Ik had die print idd ook klaar liggen waar ze dat roepen op die banner, maar loonde zich niet voor die blikjes vanochtend.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
" ALLE coca cola producten"
Ik had mooi net zolang een scene getrapt tot ik wel de manager kreeg te spreken. Al was het enkel om mn gelijk te bewijzen.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
goed idee!
Maar ik doe altijd ;
*naar klantenservice loopt ;
Hoi, ik heb er 6 van deze en bij de sanders ist goedkoper *voorrekent*
Beter reken je toch eerst af dat je de totaalprijs kan omcirkelen op het AH-bonnetje.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
goed idee!
Maar ik doe altijd ;
Picsquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
goed idee!
Maar ik doe altijd ;
Oke. En als ze dan toch 6,69 ofzo zijn, dan ruil ik ze omdat ik net hoorde dat ik de verkeerde hadquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:41 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
Beter reken je toch eerst af dat je de totaalprijs kan omcirkelen op het AH-bonnetje.
gepint staat dat op de cent vast...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:41 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
Beter reken je toch eerst af dat je de totaalprijs kan omcirkelen op het AH-bonnetje.
12quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:41 schreef MaddoxX het volgende:
lol voor 6 flesse ;D
Je scant toch 1 en dat maal 6. AH rekent je 6x losse flessen aan.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Oke. En als ze dan toch 6,69 ofzo zijn, dan ruil ik ze omdat ik net hoorde dat ik de verkeerde had
ik ga lachen als dat werktquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:44 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
Je scant toch 1 en dat maal 6. AH rekent je 6x losse flessen aan.
gaan we het samen proberen. Sleur ik gelijk mn vent mee. Kan die het ook doen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:45 schreef synnath het volgende:
Ik ga het vanavond proberen. Moeite waard?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |