access deniedquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:39 schreef DJMarcel.nl het volgende:
Check het telefoongesprek met het hoofdkantoor zojuist betreffende buitenlandse folders.
Waar staat het in de voorwaarde dat buitenlandse folders niet zijn toegestaan dan?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:44 schreef appelsjap het volgende:
Marcel dat gesprek slaat nergens op, als ze toegeeft dat het niet in de voorwaarde staat dan kan t gewoon ook. Het staat echter wél in de voorwaarde. Mja, ik kan je toch ook geen auto verkopen voor 1000 euro, en later zeggen je moet nog 5000 euro betalen, staat niet in de voorwaarde maar het is wel zo!
ik zou terug bellenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:45 schreef DJMarcel.nl het volgende:
AH zit ook op Curacao
niet dus. zeg geeft het ook toe. en de voorwaarden zijn bindend niet wat iemand aan de andere kant van de lijn ervan vindt.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:45 schreef Fosfolipide het volgende:
[..]
Waar staat het in de voorwaarde dat buitenlandse folders niet zijn toegestaan dan?
maar toch zou ik nog een x bellenquote:
I know. maar daar heb je winkels met identieke producten die ook folders uitgeven en zwaar onder de AH-prijs zitten.quote:
Jep, en die zijn gewoon geldig!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:48 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
I know. maar daar heb je winkels met identieke producten die ook folders uitgeven en zwaar onder de AH-prijs zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |