Dat zeg ik niet. Het is makkelijker gezegd dan gedaan.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:09 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dus ze moeten zich laten afslachten door die beesten? Het woord ''teveel'' is niet van toepassing als het om vrijheid gaat.
Bron ?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:11 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
als dit waar is.
Het zou me niets verbazen. Alle persaccreditaties ingetrokken en straatverbod voor journalisten en dan het leger de stad insturen om orde op zaken te stellen.
Ik kan me toch niet voorstellen dat het leger op demonstranten gaat schieten die zich geweldloos verzetten. Wellicht ook nog op hun eigen familieleden.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:11 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
als dit waar is.
Het zou me niets verbazen. Alle persaccreditaties ingetrokken en straatverbod voor journalisten en dan het leger de stad insturen om orde op zaken te stellen.
De ayatollah's zijn geen gezanten van Allah, maar ordinaire despoten. Voor zover dat niet duidelijk was. Dat zou dan nog enige winst zijn, maar dit lijkt toch weer op nog eens 30 jaar tirannie.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:11 schreef Tourniquet het volgende:
als dit waar is.
Wat staat er in het rood? Kan iemand het vertalen?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:23 schreef horned_reaper het volgende:
Kijk die foto's !!
http://www.goftaniha.org/
Het is een stuk dat gaat over het herkennen van je vijanden.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:25 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wat staat er in het rood? Kan iemand het vertalen?
BBC meldt dit nu wel:quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:55 schreef Dunckie het volgende:
En als er journalisten uitgezet worden, dan moeten de media waarvan die journalisten zijn toch moord en brand schreeuwen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |