als hij aan de wand hangt is er idd geen torsie meer, nu met het maken echter wel aangezien hij nu gewoon op de grond staat.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:41 schreef error_404 het volgende:
[..]
Welke torsie?
Je hangt de kast op een vlakke muur met boeken erin; hij beweegt dus niet eens.
Gewoon zonder achterwand en zeker geen kruis; dat is echt heeeeel ikea....
Zullen we die voor de fun gewoo laten staanquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:25 schreef Legwieh het volgende:
schitterende spelfout heb ik trouwens gemaakt in de TT zie ik nu.
Ja, maar dat is niet de positie waarin je hem gaat gebruiken natuurlijk. Ik neem ook aan dat je je hoekverbindingen redelijk stevig gemaakt hebt. En zolang je hem niet ophangt, ga je hem ook niet zijdelings belasten, toch?quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:56 schreef Legwieh het volgende:
[..]
als hij aan de wand hangt is er idd geen torsie meer, nu met het maken echter wel aangezien hij nu gewoon op de grond staat.
nee idd ik ga hem nu niet belasten nee.quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:40 schreef error_404 het volgende:
[..]
Ja, maar dat is niet de positie waarin je hem gaat gebruiken natuurlijk. Ik neem ook aan dat je je hoekverbindingen redelijk stevig gemaakt hebt. En zolang je hem niet ophangt, ga je hem ook niet zijdelings belasten, toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |